Mattlakk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Hei, skal ha DVD i bilen.. Det skal være: 1 spiller ( Skal ikke sitte fast i skjermen, men er sepparat ) 2 Skjermer ( kan festes på Nakkestøtter ) Kan GJERNE ha med: Fjernkontroll... "Spillkontroll" (Spillkontroll som inneholder spill" Er UNITED et merke og stole på ? Denne pakken foreksempel.. er det et bra kjøp? United dvd bilstereopakke Endret 3. august 2005 av crawford Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Spørs vel hva du skal bruke det til.. Er du familiefar med småbarn i baksetet som skal underholdes? Da er vel dette settet greit nok til ditt bruk. Er du derimot fylle kabab-tralla med purunge fjortisdamer og råne stripa med volumet på tre hakk over skurr så kaaaan det være at du mister litt street-cred hos dine kompiser med akkurat dette settet. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Heh:P jeg er 16 år.. Skal ha det i bilen til Pappa, bare så jeg har noe å fordrive turen med på lange turer! Er det da bra nok !? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Og hvordan er det med headsett utganger på den pakken? hvor er utgangene, og er det 2 stykker!? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hvis det bare er en hodetelefonutgang, noe det sansynligvis er(rett meg hvis jeg tar feil), så er det bare å kjøpe en mini-jack splitter. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Hvordan er det med Gps, Navigasjonssystem til den der? Er det mulig, eller gjelder det kun spesielle Dvd'er ? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det er nok ikke navigasjon nei, det er bare en dvd-spiller. Tror din lokale coop butikk hadde tilbud for litt siden på en gps navigasjon (håndholdt og til montering i bil) for en 3k circa. Min far kjøpte en av de, og de virker greie. Den kan og doble som Mp3 spiller. Lenke til kommentar
ticker Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hei. Jeg har to DVD-spillere til bil tilsalgs hvis du er intressert. Den ene er av merke Sony og kan settes der din nåværende cd-spiller sitter. KR600,- Den andre er av ukjent merke Den har innebygd radiotuner og inngang for forsterker. KR1000,- Send pm Lenke til kommentar
Stream Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg kjøpte en Akai-spiller fra Expert tidligere i sommer. Den kostet også 3000 men hadde 7" skjermer i stedet for Uniteds 6,2". Den funker stort sett greit, men har opplevd hakking på et par backup-dvd'er. Godt mulig det er pga fingeravtrykk etc. på plata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå