Gå til innhold

Dvd til bilen.. hva anbefales!?

Anbefalte innlegg

Hei, skal ha DVD i bilen..

Det skal være:

1 spiller ( Skal ikke sitte fast i skjermen, men er sepparat )

2 Skjermer ( kan festes på Nakkestøtter )

Kan GJERNE ha med:

Fjernkontroll...

"Spillkontroll" (Spillkontroll som inneholder spill"

Er UNITED et merke og stole på ?

Denne pakken foreksempel.. er det et bra kjøp?

United dvd bilstereopakke

Endret av crawford
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs vel hva du skal bruke det til.. Er du familiefar med småbarn i baksetet som skal underholdes? Da er vel dette settet greit nok til ditt bruk.

Er du derimot fylle kabab-tralla med purunge fjortisdamer og råne stripa med volumet på tre hakk over skurr så kaaaan det være at du mister litt street-cred hos dine kompiser med akkurat dette settet.

Lenke til kommentar

Det er nok ikke navigasjon nei, det er bare en dvd-spiller.

Tror din lokale coop butikk hadde tilbud for litt siden på en gps navigasjon (håndholdt og til montering i bil) for en 3k circa. Min far kjøpte en av de, og de virker greie. Den kan og doble som Mp3 spiller.

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har to DVD-spillere til bil tilsalgs hvis du er intressert. Den ene er av merke Sony og kan settes der din nåværende cd-spiller sitter. KR600,-

Den andre er av ukjent merke Den har innebygd radiotuner og inngang for forsterker. KR1000,-

Send pm :D

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en Akai-spiller fra Expert tidligere i sommer. Den kostet også 3000 men hadde 7" skjermer i stedet for Uniteds 6,2".

Den funker stort sett greit, men har opplevd hakking på et par backup-dvd'er. Godt mulig det er pga fingeravtrykk etc. på plata.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...