evgeny Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei. Jeg skal ha bra lydkort til bf2. Jeg har hørt at fps kan øke en god del med et bra lydkort. Bruker nå intergrert lydkort på hovedkortet og må ha lyden på software i spillet for å få bedre flyt i spillet. Hvilket lydkort anbefaler dere for at jeg skal kunne kjøre lyden på hardware? Takk Lenke til kommentar
Nikkos Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Naa...husker ikke helt, men du kan jo sjekke i "readme-fila" for BF2. Der finner du en full liste med kompatible lydkort. Den finner du her: \Program Files\EA Games\Battlefield 2\Support\ (er på jobb så jeg kan ikke sjekke på min maskin...) Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 ah samma fean. har bestilt meg aidugy 2 zx eller hva det heter. håper det er like bra som hw.no sier eller så skal jeg ha penger av de for at de har lurt meg. lol Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 ah samma fean. har bestilt meg aidugy 2 zx eller hva det heter. håper det er like bra som hw.no sier eller så skal jeg ha penger av de for at de har lurt meg. lol Audigy2 ZS heter det. Har det selv, har hatt det i 1,5 år, og er kjempefornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå