Gå til innhold

"Hjem på døren" levering av pakker.

Anbefalte innlegg

Asso! Kansje litt off topic, men nå er jeg litt forbanna.

I dag er det 2. gang dem ikke klarer og levere pakker jeg har bestillt.

Saken er at jeg stod opp i dag morges og fikk en hyggelig overaskelse da jeg sjekka nettsporinga på pakken jeg ventet i fra netshop.no.

*03.08.05 07.20 Registrert omlastingsterminal 5500 HAUGESUND

Da skal jo pakken komme samme dagen her hos meg med på døren tjenesten.

Men så jeg noe til postdama/tøsa/bitcha?? NEI!!

sjekka nettopp nettsporinga igjen.

*03.08.05 18.41 Forsøkt utlevert 5401 STORD

Hva som gjelder her da?????????????????????

Jeg har fulgt med i hele dag, ytterdøra har stått åpen foruten da jeg satt utforbi hos naboen og preika med han(har full oversikt over innkjørselen min derfra).

Spørsmålet er om det er flere som har/har hatt problemer med at POSTEN ikke lever opp til det tjenestene demmes lover???

Endret av rasgal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MANGE har hatt problemer med det der. Bare se tråden der posten norge ønsker tilbakemeldinger (litt lengre ned på siden her)

Dette er svindel, og ikke noe annet.

De gangene jeg har bestil levert på døra,så har det endt med at jeg har mått reise på Postterminalen å ta ut pakkene der,siden de ikke har klart å lempe de inn i en bil og kjøre de ut. Jeg kommer aldri til å bestille den tjenesten igjen,for det fungerer bare ikke.

Lenke til kommentar
Enten så har pakken feil postnummer, det står 5423 istedefor 5523, eller så har dem sortert den feil på terminalen, menneskelig svikt kalles det, i dag skjedde det deg i morgen skjer det med noen andre.

kalles det menneskelig svikt når pakken blir liggende på posterminalen i 3 dager,fordi folka der er så inkompetente at de ikke klarer å betjene en Kortterminal?

Lenke til kommentar
MANGE har hatt problemer med det der. Bare se tråden der posten norge ønsker tilbakemeldinger (litt lengre ned på siden her)

Dette er svindel, og ikke noe annet.

De gangene jeg har bestil levert på døra,så har det endt med at jeg har mått reise på Postterminalen å ta ut pakkene der,siden de ikke har klart å lempe de inn i en bil og kjøre de ut. Jeg kommer aldri til å bestille den tjenesten igjen,for det fungerer bare ikke.

I trådstarters tilfelle så er det snakk om menneskelig svikt, det var hans tilfelle jeg siktet til.

hmmm,

lurer på om dem bruker "billig" arbeidskraft på post-terminalene nå til dags.

De er ikke "billige", men kalles ferievikarer.

Lenke til kommentar

Må bare nevne i farten at her hvor jeg bor bruker jeg å få pakker som egentlig skal hentes på nærmeste postkontor på døren nå å da. Husker det var kjekt da 9800Pro kortet "ringte" på døra klokken 10 en morgen, da jeg satt hjemme å ventet på hentelappe. Skal si smilet var lett å finne frem da, selv om "Hjem på døren" ikke var det jeg hadde bestilt.

Lenke til kommentar
Enten så har pakken feil postnummer, det står 5423 istedefor 5523, eller så har dem sortert den feil på terminalen, menneskelig svikt kalles det, i dag skjedde det deg i morgen skjer det med noen andre.

Om du ser nøye etter, så står det "forsøkt utlevert" på sporingssiden.

Den beskjeden kommer når posten skal ha vært på døra di og du ikke var hjemme, eller at ingen åpnet.

En hel haug personer i posten-norge-tråden har fortalt om akkurat dette, så dette er ikke "menneskelig svikt", det er "spare penger enklest mulig på kundens bekostning".

Lenke til kommentar

Den beskjeden kommer når posten skal ha vært på døra di og du ikke var hjemme, eller at ingen åpnet.

En hel haug personer i posten-norge-tråden har fortalt om akkurat dette, så dette er ikke "menneskelig svikt", det er "spare penger enklest mulig på kundens bekostning".

Her er det snakk om en pakke som er blitt feilsendt til Stord(ca. 1 time nord for Haugesund, som pakken egentlig skulle til), postmannen på Stord får pakken, men ser med engang at den er kommet feil, hans jobb er da å registerer pakken forsøkt utlevert/ukjent adresse. Pakken blir så sendt tilbake til Haugesund og registert på nytt.

Lenke til kommentar

Kan vere at dei som skulle levere pakken ikkje fann huset ditt. Dersom du bur longt inne i eit kronglete byggefelt. (Kviteluren) Eller at det er ein plass dei ikkje har høyrd om (Nye byggefelt? Vågaveien)

Det kan jo og vere at dei er late, det er langt å køyre (Sagvåg)

Eller rett og slett gadd ikkje.

Lenke til kommentar

By the way, ringte posten i dag, dem sjekka opp pakken for meg.

Der stod det registrert at jeg ikke hadde vært inne når pakken var forsøkt innlevert. Bullshit!

Skjer dette dere der ute i fremtiden så kan du ringe posten og legge inn sak på det.

Ser ut til at enkelte sløve postmenn må få et spark bak.

Lenke til kommentar

Her er det snakk om en pakke som er blitt feilsendt til Stord(ca. 1 time nord for Haugesund, som pakken egentlig skulle til), postmannen på Stord får pakken, men ser med engang at den er kommet feil, hans jobb er da å registerer pakken forsøkt utlevert/ukjent adresse. Pakken blir så sendt tilbake til Haugesund og registert på nytt.

Hvor står det at trådstarter ikke bor på stord?

Haugesund er så vidt jeg vet omlastningssentral for alt som skal til Stord. Hvor bor du trådstarter?

Lenke til kommentar
By the way, ringte posten i dag, dem sjekka opp pakken for meg.

Der stod det registrert at jeg ikke hadde vært inne når pakken var forsøkt innlevert. Bullshit!

Skjer dette dere der ute i fremtiden så kan du ringe posten og legge inn sak på det.

Ser ut til at enkelte sløve postmenn må få et spark bak.

Jeg har opplevd det samme, og jeg klagde skriftlig (mail holder) både til Posten og til avsender. Jeg fikk refundert portoen fra avsender (Komplett). Jeg antar det egentlig var Posten som betalte... Jeg tror ikke dette er bevisst sparepolitikk fra Posten, som en tidligere her har antydet. Jeg tror det er snakk om sløve rutiner noen (ganske mange) steder. Det er viktig å klage, hver gang, til Posten (og til Postens kunde, dvs avsender). Det er også viktig å skrive det i slike forum som dette, men ikke bare det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...