Klekkus Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvilken chipset kjøler passer til dette hk'et? Må bestiles fra komplett eller microplex Lenke til kommentar
Bach Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Sjøl bruker jeg en ganske stor socket7-kjøler, så jeg er rimelig sikker på at det meste som finnes for chipset kan brukes. Har du kroner nok er Swiftech MCX159A en av de bedre. Om du ikke har tenkt til å overklokke noe særlig holder ZM-NB47J fra Zalman til en fsb på drøye 200MHz. Men et lite obs og NB på disse hovedkorta: Har både hatt et NF7v2 og et AN7, og på begge korta var NB alt annet en plan. For å få god kontaktflate har jeg planslipa med smergelpapir (tørt, uten vann). Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 hva med en sånn en Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Denne er det du skal ha. Passer perfekt på det hovedkortet. Har det selv på samem hovedkortet og er ikke i veien for noe på tross av at denne kjøleren bygger en del mere i høyden en standarvifta som står på. Men et lite obs og NB på disse hovedkorta:Har både hatt et NF7v2 og et AN7, og på begge korta var NB alt annet en plan. For å få god kontaktflate har jeg planslipa med smergelpapir (tørt, uten vann). Jeg slipte ikke ned min, brukte bare den medfølgende pastaen og klemte det hele på plass. Kjøleren blir ikke mere en lunken. NF2 chipsettet produserer ikke så mye varme at det er et problem. Husk at den originale kjøleren fungerer kjempebra før vifta dør da. Jeg ville i hvertfall ikke ha smergla ned en plastbrikke. Endret 4. august 2005 av perpyro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå