janfredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei. Har problemer med Vista her nå. Problemene er sånn at når jeg installerte så valgte jeg der jeg har XP nå. Det ble installert og vista starter helt ok.. Men jeg får ikke byttet til XP, trodde det skulle gå å installere på samma partisjon. Får eller ikke sett C:\ disken på vista, så jeg vet ikke hvor mye som er der osv.. Nå prøver jeg med noe startup fix der inne. Må jeg formatere, eller løser dette seg? Lenke til kommentar
RunarD Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg har også gjort dette! Det jeg gjorde var å legge inn Windows XP på nytt.. Altså formatere opp igjen og installere Xp! Så sjekker du at du har nok plass på en annen partisjon! Eller eventuelt lager en! Så legger du inn Vista der! Det blir da ikke noe kluss mellom disse! Hva syns du forresten om Vista? Jeg syns det er mye feil der foreløpig! Håper de klarer å fikse noe av det! Er vel en grunn til at de tester beta versjonen.. hehe Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Ja. Da er det bare å dra frem XP-cden igjen da. Trengte det også.. Holder på å formatere nå.. Når jeg tenker meg om er det noen ting der jeg ville hatt, er det mulig å gjenoprette disse ? Endret 3. august 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Flyttes fra programvare til windows-kategorien Lenke til kommentar
RunarD Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ting på C:\ du ville hatt?? Ville tru det var litt seint hvis du allerede har formatert! hehe Skjønte ikke helt hva du mente.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Ja, har noen bilder jeg ville hatt. Lenke til kommentar
gogodidi Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hvor kan man få lastet ned vista? går det bare hvis man er medlem med msdn? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 hvor kan man få lastet ned vista? går det bare hvis man er medlem med msdn? Ja. Men det finnes også et annet alternativ *host* Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Har lastet ned iso fil av windows vista, men når jeg skal brenne ut iso filen på nero kommer det opp en melding om jeg må ha noe som heter ml disk, hva er det? hvilket program brukte dere for å brenne isoet til vista? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ML Disk? ikke fått noe melding om det nei. Nere 6.6.0.14 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvis du er _heldig_ kan du klare å gjenopprette noe med GetDataBack. Jo mer du skriver til disken jo mer blir slettede data "overskrevet". Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 det er jo en kjensgjerning at man ALDRI skal lagre noe annet enn programmer og OS på C: man skal ikke lagre documenter, filmer, bilder, you name it på C: da kan mye gå tapt om man f. eks skal formatere C: og glemmer man at man har ting der. Jeg trodde da de fleste visste dette? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dessuten; Du skal ALDIR bruke et BETA versjon av et operativsystem på den datamaskinen du bruker til daglig, beta er ikke en gratisversjon av windows. Lenke til kommentar
RunarD Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har lastet ned iso fil av windows vista, men når jeg skal brenne ut iso filen på nero kommer det opp en melding om jeg må ha noe som heter ml disk, hva er det? hvilket program brukte dere for å brenne isoet til vista? Jeg brukte Nero 6.0.0.6 Reloaded til å brenne ut Vista! Gikk bare inn på "Brenn Image på plate" og det funka fint! Du vet at du må brenne den på DVD ikke sant? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Edit: *Glem Det* Endret 6. august 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Hvor kan man egentlig laste ned Vista Beta? #link fjernet av moderator og bruker har fått en ukes "ferie". Ikke mer warez prat er dere snille# Endret 6. august 2005 av Afseth Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Tror jeg skal få meg Vista jeg og?? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Vista er bare Beta versjon. Og dessuten er den ulovlig for oss som ikke har betalt for å teste den. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det er ikke den endelige Public versjonen enda. Det er ikke meningen du skal erstatte Windows Xp enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg