Durotan Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har et lite porblem her... Ser veldig dårlig grunnet at 5 striper har lagt seg ned på skjermen + at altid er d noen andre prkåte piksler som vil titte fram over alt, fra oppstart til avslåing. tror dette er et problem i skjermkortet, men er ikke sikker på d... så nå er spøremålet va er feilen og er d muligheter for å fikse feilen. har foresten en 19' crt skjerm og ati radeon 9800pro. legger med et litt forminsket skjermbilde, itillfelle noen ikke skjønte dette problemet helt... Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Artifacts? Er kortet varmt? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Prøv å sette inn skjermkortet på nytt. Det ble sånn hos meg en gang etter at jeg hadde flyttet på PC'n og det nappet litt i skjermkontakten sånn at 3Dkortet rørte litt på seg, rettet seg da jeg rikklet litt på det i AGP porten og slo på gjenn. Lenke til kommentar
Durotan Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 mulig, men hvordan kan d plutsli skje.. har hatt kortet i nesten 2 år snart(hvis jeg ikke husker fiel) og d har aldri vert noe problem med d... men uansett, jeg testet akkurat "Achtung, die Kurve", et tysk minispill som egenli bare er en multiplayer utgave av snake, og d merkeli nok døde ormen ved å treffe en piksel som plutsli kom opp... spille klikket ikke, bare kjørte som vanelig og ga et poen til motstanderen. så jeg begynner å lure på om d ikke er noe annet enn selv skjermkortet som har blitt rammet... nå blinker strekene rosa foresten... Lenke til kommentar
Durotan Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 åkei, nei har vel tatt ut skjermkortet nesten 5 ganger nå, prøvd å fjerne så mye støv som mulig og passet på at d sitter som d skal.... Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Prøv å sette ned oppløsning, hertz og kanskje få inn no nyere drivere Rart at det bare ble sånn ja Endret 3. august 2005 av Launch Lenke til kommentar
Durotan Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 åkei, har gjort d før, men jeg prøver en gjerne en gang til for å få d til... kan noen gi meg en link til den beste og mest stabile 9800pro driveren? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 http://ati.com/ https://support.ati.com/ics/support/default...dge&folderID=27 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå