Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Fem merkelige streker og andre fargerike piksler

Anbefalte innlegg

Har et lite porblem her... Ser veldig dårlig grunnet at 5 striper har lagt seg ned på skjermen + at altid er d noen andre prkåte piksler som vil titte fram over alt, fra oppstart til avslåing. tror dette er et problem i skjermkortet, men er ikke sikker på d... så nå er spøremålet va er feilen og er d muligheter for å fikse feilen. har foresten en 19' crt skjerm og ati radeon 9800pro. legger med et litt forminsket skjermbilde, itillfelle noen ikke skjønte dette problemet helt... :hmm:

post-238-1123101563_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å sette inn skjermkortet på nytt.

Det ble sånn hos meg en gang etter at jeg hadde flyttet på PC'n og det nappet litt i skjermkontakten sånn at 3Dkortet rørte litt på seg, rettet seg da jeg rikklet litt på det i AGP porten og slo på gjenn.

Lenke til kommentar

mulig, men hvordan kan d plutsli skje.. har hatt kortet i nesten 2 år snart(hvis jeg ikke husker fiel) og d har aldri vert noe problem med d... men uansett, jeg testet akkurat "Achtung, die Kurve", et tysk minispill som egenli bare er en multiplayer utgave av snake, og d merkeli nok døde ormen ved å treffe en piksel som plutsli kom opp... spille klikket ikke, bare kjørte som vanelig og ga et poen til motstanderen. så jeg begynner å lure på om d ikke er noe annet enn selv skjermkortet som har blitt rammet... nå blinker strekene rosa foresten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...