Steina Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Se hva jeg fant.. AnimeNfo.com Kan noen finne litt mere info om dette? Når den kommer ut.. Eller har den kommet ut? Det står på siden 2005 iallfall.. Så det er vel iallfall ikke lenge til Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jepp Det stemmer http://www.animenewsnetwork.com/encycloped...ime.php?id=5042 Den har premiére i Japan 6. august. Plot Summary: Naruto, Shikamaru, and Sakura are executing their mission of delivering a lost pet to a certain village. However, right in the midst of things, troops led by the mysterious knight, Temujin, attack them. In the violent battle, the three become separated. Temujin challenges Naruto to a fight and at the end of the fierce battle, both fall together from a high cliff. Furthermore, Shikamaru, having been left behind, beholds a giant moving fortress as it appears before his very eyes. In order to get a grasp on the situation, he infiltrates the fortress by himself, however once there he witnesses a frightening sight... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Endelig noe å glede seg til i Naruto igjen Håper 2'ern blir like digg som 1'ern! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Enern er genial. håper toern er like god Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Så netopp en 30sec Teaser.. Gaara er med i filmen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Uffameg. Eneren var direkte bedriten. Jeg renger ikke med noe stort denne gangen heller. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 1ern var jo bare best da! Skikkelig bra laget iallfall. Litt lite action, men mye bedre kvalitet enn serien! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Vel, selv er jeg stor fan av serien. Og den er flerfoldige ganger mer underholdende. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Vel, selv er jeg stor fan av serien. Og den er flerfoldige ganger mer underholdende. Enig der. Filmen var helt grei. Har tro på at jeg kan komme til å like 2'ern bedre, da både Gaara og Shikamaru er med Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Så i morgen har den premiere da Må vel vente et par dager på subs tenker jeg Noen som vet om det er ulovlig å laste den ned? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er helt sikkert ulovlig å laste den ned...eller, jeg vet ikke jeg. Er vel egentlig ikke lov å laste ned Naruto-episoder heller, etter at det ble lisensiert. Men hvem bryr seg? Satser på at Dattebayo har denne subbet snart. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det er helt sikkert ulovlig å laste den ned...eller, jeg vet ikke jeg. Er vel egentlig ikke lov å laste ned Naruto-episoder heller, etter at det ble lisensiert. Men hvem bryr seg? Satser på at Dattebayo har denne subbet snart. Hele serien er ikke lisensiert... Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 er ikke hele serien lisensiert ? *HURRA!!!* gode nyheter det Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 er ikke hele serien lisensiert ? *HURRA!!!* gode nyheter det Ja det er sant det. _Foreløpig_ så er bare episode 1-60 lisensiert. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 åja! hehe.. Stilig. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Filmen blir nok ikke subbet før den er ute på DVD. Og det kan ta en stund. Eneren ble subbet nesten 6 måneder etter. Subberne ville vente på DVD-en før de subbet filmen. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Etter hva jeg skjønner så går ikke filmen på tv der nede men på kino ? så da får man ikke fansub release av filmen før den er ute på dvd.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ah, sånn å forstå. Jaja, vi får nå bare vente da ;P Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hvem har egentlig lyst til å se naruto med ekle engelske stemmer? Jeg HATER dubbing. Ang den første naruto filmen så gjør jo løpe fra toget scenen i seg selv til at filmen blir genial. ^^ Satser på at Gaara gjør 2eren til en skikkelig film. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Hvem har egentlig lyst til å se naruto med ekle engelske stemmer? Jeg HATER dubbing. Hvem har sakt noe om dubbing? Vi venter bare på at filmen blir SUBBet, altså tekstet på engelsk. Men som sakt, så må vi vente til DVD'en kommer ut, og de bruker å komme ut leenge etter filmen har gått på kino Joa, den spring-fra-toget scenen i 1'ern er spennende Jeg bare ventet på at Naruto skulle gripe inn når alle de menneskene ble slaktet etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå