Gå til innhold

Naruto the Movie 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp :) Det stemmer

http://www.animenewsnetwork.com/encycloped...ime.php?id=5042

Den har premiére i Japan 6. august.

Plot Summary: Naruto, Shikamaru, and Sakura are executing their mission of delivering a lost pet to a certain village. However, right in the midst of things, troops led by the mysterious knight, Temujin, attack them. In the violent battle, the three become separated. Temujin challenges Naruto to a fight and at the end of the fierce battle, both fall together from a high cliff. Furthermore, Shikamaru, having been left behind, beholds a giant moving fortress as it appears before his very eyes. In order to get a grasp on the situation, he infiltrates the fortress by himself, however once there he witnesses a frightening sight...

Lenke til kommentar
Det er helt sikkert ulovlig å laste den ned...eller, jeg vet ikke jeg. Er vel egentlig ikke lov å laste ned Naruto-episoder heller, etter at det ble lisensiert. Men hvem bryr seg?

Satser på at Dattebayo har denne subbet snart. :)

Hele serien er ikke lisensiert...

Lenke til kommentar

Hvem har egentlig lyst til å se naruto med ekle engelske stemmer? Jeg HATER dubbing.

Ang den første naruto filmen så gjør jo løpe fra toget scenen i seg selv til at filmen blir genial. ^^ Satser på at Gaara gjør 2eren til en skikkelig film.

Lenke til kommentar
Hvem har egentlig lyst til å se naruto med ekle engelske stemmer? Jeg HATER dubbing.

Hvem har sakt noe om dubbing?

Vi venter bare på at filmen blir SUBBet, altså tekstet på engelsk.

Men som sakt, så må vi vente til DVD'en kommer ut, og de bruker å komme ut leenge etter filmen har gått på kino :(

Joa, den spring-fra-toget scenen i 1'ern er spennende :)

Jeg bare ventet på at Naruto skulle gripe inn når alle de menneskene ble slaktet etterpå :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...