Lightningwolf Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Han ville ikke vente i en time på posten, derfor passet han på det mens han logget av og på.Penger kommer instantly så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Men som jeg sa han kunne jo bare gitt det selv. Hvordan da? Er ikke alle som har nye pc-er som klarer 2x WoW Lightningwolf: Det gjorde det for en stund siden, Blizzard har innført 1 times delay Endret 1. november 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Han ville ikke vente i en time på posten, derfor passet han på det mens han logget av og på.Penger kommer instantly så vidt jeg vet. Ikke mellom to kontoer. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Men som jeg sa han kunne jo bare gitt det selv. Hvordan da? Er ikke alle som har nye pc-er som klarer 2x WoW Vil naa si de fleste greier det ivertfall hvis han setter ned grafikken og en annen ting er jo at hvis han stoler nok pa kameraten til a gi han 4k gull stoler han sikkert nok pa han til a la han kjapt logge bank acocunten for han og gi gullet direkte. Syns bare maten han sendte gull til main og det at bankchar var pa en annen acc virka litt rart. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Han ville ikke vente i en time på posten, derfor passet han på det mens han logget av og på.Penger kommer instantly så vidt jeg vet. Ikke mellom to kontoer. Jo. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Er det noen planer for større herb bags? Jeg har alt nr2 i Outland nå med herablism, og alch mainen begynner å få rimelig mye herbs å ta av.... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Han ville ikke vente i en time på posten, derfor passet han på det mens han logget av og på.Penger kommer instantly så vidt jeg vet. Ikke mellom to kontoer. Gull har alltid blitt overført umiddelbart for meg i hvertfall. Jeg overfører stadig fram og tilbake mellom mine 3 kontoer. (2 er mine, og en er eksens konto) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vi runder snart 1000 sider her jo Snart lvl 40 og mount! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vi runder snart 1000 sider her jo Snart lvl 40 og mount! Straks 1000, og gx med mount når du får den Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Han ville ikke vente i en time på posten, derfor passet han på det mens han logget av og på.Penger kommer instantly så vidt jeg vet. Ikke mellom to kontoer. Jo. Nei. Det blei fiksa i forrige patch. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Første på side 1000.. Hvem klarer å time det? For øvrig.. noen som vet om det kommer noe bedre conjured water etterhvert? Begyner å bli veldig store mana pools å fylle opp.... Endret 1. november 2007 av pax1 Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Burde da være logisk nok at de utvider bruken av conjured water nå. Skal ikke se bort i fra at det kommer noe i en av de neste patchene. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 For øvrig.. noen som vet om det kommer noe bedre conjured water etterhvert? Begyner å bli veldig store mana pools å fylle opp.... Er kjedelig at man først får nye flasker når man kan lage 20 av den gamle. Er lvl 37 med rundt 3,5k mana, og må derfor drikke to flaskerx24 sek... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) For øvrig.. noen som vet om det kommer noe bedre conjured water etterhvert? Begyner å bli veldig store mana pools å fylle opp.... Hva skal man vel med skikkelig conjured water når man kan lage et tøft bord?! Endret 1. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 hvor ha rjeg fått det bordet fra? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 haha, ser ut som noen skal ut på piknikk! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 haha, ser ut som noen skal ut på piknikk! Jeg blir gjerne med! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) I will bring the strong ale! Er gøy å være full i Wow Endret 1. november 2007 av DavidH Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hva skal magene gjøre i raid nå som de kan trenger å lage vann lengre? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 kraftige dps'er vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå