Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Drepte Terestian for første gang i går. Jada, vi er et rimelig casual guild - dette er ikke noe å skryte av i forhold til andre, men likevel.. når man tar en ny boss for første gang er det like morsomt selv om mange andre har vært der for lenge, lenge siden :)

 

Paladin tank, seed of corruption og ingen døde før en prest gikk med i sacrifice på 5%, men da er det vel som regel bedre å bare la den personen dø og fokusere på å ta ned terestian i stedet for at han kanskje healer opp til 10% igjen?...

 

Fikk ikke min healing chest, men likevel.. nå skal han farmes fremover :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå jobber jeg så godt jeg kan for å opparbeide meg 75k honor frem til sesong 3 starter. Jeg lurer litt på hvordan jeg som dualwielder(enhancment) vil fungere med fullt sesong 1 sett og 2 treige 1-håndsmacer(gladiator) vil fungere i PvE.

Vil jeg få noe utnyttelse av ressiliens i PvE? Hvor viktig er det med resilliens i PvE generelt sett?

 

Noen som har svar her?:)

 

 

 

Aarnes - Shammy - Bloodfeather

Lenke til kommentar

Druider trenger bare 415 defense for å bli uncrittable (med SotF), og den mengden er ikke særlig vanskelig å plukke opp fra et par defense-heavy armorbiter (heavy clefthoof + Braxxis/Earthwarden og litt ymse). Etter 415 er det armor, agility og stamina som er tingen, og det er nøyaktig det man finner mye av på PvP-gearet. I tillegg får man strength (mer aggro) og resilience, noe som gjør at man kan bytte ut defense-gems med agi+sta etter hvert som resiliencen øker.

 

http://www.gurgleblaster.net/emmerald/Bear...ation/Head.html <- liste over tankegear. Litt for mye fokus på stamina, men likevel, man får en fin pekepinn på hvor PvP-gear befinner seg i forhold til PvE-tankegear. Merciless gladiator-sakene er gjerne på 3. plass, like under t5, t6 og andre BT-drops.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Smeagold hvorfor ikke prøve å hjelpe dem med å samle spørsmål til hvordan du kan bevise din uskyld.

 

Jeg antar at din venn er på vennelisten din og/eller samme guild.

1. Hvorfor ville du vært i guild med en goldseller?

2. Hvorfor ville du hatt han på vennelisten?

3. Kjenner de til gullselgere fra norge fra før?

4. Kjenner de til slike gullselgere i samme guild?

5. Det er vel mulig for Blizzard å sjekke chatlogger, hvorfor ikke sjekke den?

 

Og hvorfor har ikke du og din venn blitt oppsøkt av blizzard for å høre deres versjoner?

 

Vel problemet er at han ikke spiller på samme server. Hadde en level 12 rogue der som jeg logga på for å transferre penga.

 

Tviler igrunn på at han har kjøpt penger, selvom det virker som dere tror det motsatte. Altså han har snakket om å spare til denne mounten siden sommerferien. Hadde han kjøpt gull så ville vel den kontoen penga var på blitt banna også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...