Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

SNORK!

-------------------------------------------------------

Greetings,

 

We are writing to inform you that, unfortunately, we have had to permanently suspend your World of Warcraft account.

 

Account Name: SMEAGOLDFISH

Investigation Concluded: 30/10/2007

Type of Violation: Involvement in online trading activities

Consequences for Account: Account permanently suspended.

-------------------------------------------------------

 

Også sto det masse piss om at siden kontoen hadde warnings fra før av osv, så var det stor sansynlighet for at det var trading som hadde skjedd osv ( kontoen har vært hacka og brukt som spambot to ganger før )

 

Herregud nå blir det klagebrev for alle penga.. Kan ikke finne meg i dette her, altså har ikke gjort og dritt annet enn å hjelpe en venn også skjer dette her?

Busted!

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men er rogue noen av de "bedre" classene eller gjennomsnittlig?

Cloak of Shadows(?) har jo gjort dem ganske bra.

 

Kan lett stunnlocke en caster til døde med stunns og Cloak of Shadows(?)

 

Merkelig nok hadde jeg tippa vilt på Smeagoldfish som account name i alle fall:P

Ville nok det jeg og :p

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Men er rogue noen av de "bedre" classene eller gjennomsnittlig?

Cloak of Shadows(?) har jo gjort dem ganske bra.

 

Kan lett stunnlocke en caster til døde med stunns og Cloak of Shadows(?)

 

Mener at det er ganske ubalansert mot Frost Mages hvis begge er like skelad og har likt gear.

Endret av wetass_ohyes
Lenke til kommentar

/sigh

 

"elitist-drittsekk"

"sleip idiot"

 

Flere å komme med?

Kom igjen gutter, få ut alt e-raget mens dere er igang.

 

Hvem sa jeg ikke var glad på hans vegne, for jeg er det. Glad for alle som får se Illidan fighten, det er noe for seg selv første gangen man dreper han.

 

Prøvde bare å påpeke (på en ufin/"morsom" for meg ikke for andre måte kanskje? :roll: ) at det ikke er så utrolig mye å skryte over. EoS derimot, kanskje det bare var min guild som var dårlig på 'han', men den bossen synes jeg faktisk du kan skryte over å ha drept på en kveld eller mindre.

 

Uansett, virker som dere har litt 'bottled up rage', få det ut.

 

@Lenniz

ja absolutt ALLE i yoh oppfører seg som Dave HELE tiden og mener det de sier tr1pl3 d0t

 

*sukk*

Lenke til kommentar

åååååå nå ble jeg glad, mitt forrige guild som ble oppløst rett etter BC er nå gjenoppstått med mange av de samme gode gamle folka som jeg har savna siden guildet gikk i oppløsning! Måtte bare skrive ned ett sted, herlige greier, endelig skal det bli gøy å spille igjen etter flere måneders pause !!

Lenke til kommentar
Faen da, 5 gruppa jeg har vært i som har Wipa på 2bossen i BM. Kommer seriøst aldri forbi der pga tanken er for sugen.

Får jo også sånn sucky debuff så healern ikke klarer å holde han i livet.

kanskje det er dps som er feilen, siden tanken får så jævelig mange debuffs? ;O siden du klager på healer og tank, så er du sikkert dps også.

Lenke til kommentar
Faen da, 5 gruppa jeg har vært i som har Wipa på 2bossen i BM. Kommer seriøst aldri forbi der pga tanken er for sugen.

Får jo også sånn sucky debuff så healern ikke klarer å holde han i livet.

kanskje det er dps som er feilen, siden tanken får så jævelig mange debuffs? ;O siden du klager på healer og tank, så er du sikkert dps også.

Klarer selv å holde den buffen vekke når det blir for mange. Men må være heldig da som f.eks bli dyttet, kite litt og voila. Virket til å hjelpe uten problmer så.

 

Og ja, både som Feral og Warrior :)

Lenke til kommentar
Account: *********

Date of violation: 27/10/2007

Character name involved: Jogasucks

Type of violation: Harassment

Details of incident: Harassment of another player.

Consequences for account: Warning placed on account

 

Hmm.. Har dette noen betydning? :p Isåfall hvor mange sjanser har jeg igjen xD?

pleier ikke være noe svett, men vet jo aldri med blizsucks

Lenke til kommentar

Smeagold hvorfor ikke prøve å hjelpe dem med å samle spørsmål til hvordan du kan bevise din uskyld.

 

Jeg antar at din venn er på vennelisten din og/eller samme guild.

1. Hvorfor ville du vært i guild med en goldseller?

2. Hvorfor ville du hatt han på vennelisten?

3. Kjenner de til gullselgere fra norge fra før?

4. Kjenner de til slike gullselgere i samme guild?

5. Det er vel mulig for Blizzard å sjekke chatlogger, hvorfor ikke sjekke den?

 

Og hvorfor har ikke du og din venn blitt oppsøkt av blizzard for å høre deres versjoner?

Lenke til kommentar

Hvis kameraten din har kjøpt gull kan Blizzard tro at han bare var en mellommann, og at du var den som egentlig skulle ha det. De som i såfall solgte gull kan ha anbefalt han å la noen andre holde det mens det var "varmt", for å gjøre det vanskeligere å se hvor gullet kommer fra og hvem som skulle ha det. Eller det kan være en ren tabbe fra Blizzard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...