Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Dette var like etter release, så vi var ikke så erfarne, dessuten virker det som de har nerfa andre boss. Har aldri sett mer enn 3 minus healing greier, mens like etter vi dinga 70 var den lett oppe på 10. :(

Var der i går som healer, (som shadowspecca priest ^^), og hadde ikkje en einaste wipe. Gikk forsåvidt greit nok det. Han som nerfer heals du sender nerfer med 75% ellerno. Et reint helvete btw...spam av alt som er av heals, hots og shields, i alle fall for en shadowspecca priest =)

Var i shattered halls like etter, og det trur eg er den mest komiske turen eg har vore på. null crowdcontrol, og en palatank som tok _alt_ som kom hans vei. Ikkje sjans å få aggro heller. Heile shattered halls på 40 min? Koste meg :)

Shattered Halls er alltid gøy på 40 min. Bare at jeg som Prot DPS i DPS gear og en Lock/Mage som sammarbeider som helvette er hva jeg hadde :p Healeren er også skilla.

Nei, vi satt ikke på LAN men vi bodde på samme plass :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har akuratt blitt drept av Illidan. Episk!

Shahraz first kill i går. Council first kill i dag.

*skryte, skryte*

Gratulerer med å ha drept en boss som er blitt grisenerfa(Mother Shazzz) og en boss som alle guilds bruker en kveld på ;)

Lykke til med Illidan tho, beste fighten i TBC

Joda man setter alltid pris på at en elitist-drittsekk kommer å ytrer sin mening.. Hvorfor ikke være glad på hans vegne? Er bare et fåtall som faktisk får sett bt

Hele guildet hans er sånn, må bare venne seg til det. *sukk*

Lenke til kommentar

Artigste kvelden på lenge i går for min del, tok Kael'thas for første gang (synd man ikke har opptak fra Ventrilo der hehe) - og måtte jo nesten le da vi så forskjellen på vanskelighetsgrad da vi gikk til Hyjal og kverka Rage Winterchill rett etterpå. Endelig to nye instances å holde på med ihvertfall =)

Lenke til kommentar

SNORK!

-------------------------------------------------------

Greetings,

We are writing to inform you that, unfortunately, we have had to permanently suspend your World of Warcraft account.

Account Name: SMEAGOLDFISH

Investigation Concluded: 30/10/2007

Type of Violation: Involvement in online trading activities

Consequences for Account: Account permanently suspended.

Også sto det masse piss om at siden kontoen hadde warnings fra før av osv, så var det stor sansynlighet for at det var trading som hadde skjedd osv ( kontoen har vært hacka og brukt som spambot to ganger før )

Herregud nå blir det klagebrev for alle penga.. Kan ikke finne meg i dette her, altså har ikke gjort og dritt annet enn å hjelpe en venn også skjer dette her?

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
SNORK!

Greetings,

We are writing to inform you that, unfortunately, we have had to permanently suspend your World of Warcraft account.

Også sto det masse piss om at siden kontoen hadde warnings fra før av osv, så var det stor sansynlighet for at det var trading som hadde skjedd osv ( kontoen har vært hacka og brukt som spambot to ganger før )

Herregud nå blir det klagebrev for alle penga.. Kan ikke finne meg i dette her, altså har ikke gjort og dritt annet enn å hjelpe en venn også skjer dette her?

:ph34r:

Syke saker. Lykke til. Håper det ordner seg fort

Lenke til kommentar
Vel jeg spurte han om dette før jeg trada med han ( sånn: " kjøpt gold nå? :p " ) men han sa han hadde farma det fra AH og skinning og jeg tror på han..

Hmm, skinning? Da skal han ha farmet Clefthoof hide og Cobrascales i store mengder. I alle fall med prisene på min server.

Jeg skjønner jo at Blizzard blir litt skeptisk da, og hvis de kan "trace" pengene hans fra en kjent onlineservice tror jeg du vil slite. Men permban for å være uskyldig mellommann er drøyt.

Lenke til kommentar
Vel jeg spurte han om dette før jeg trada med han ( sånn: " kjøpt gold nå? :p " ) men han sa han hadde farma det fra AH og skinning og jeg tror på han..

Kjedelig sak dette her. Sånne missforståelser er dumt.

Du får nok ordna det, skal du se :)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

I call bullshit.

Synd det som har skjedd om du snakker sant. Lykke til med å få tilbake kontoen.

Har passet på like store mengder med LEGITIMT gull flere ganger selv, og har aldri så mye som fått en whisper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Selv om han har mest sannsynlig har kjøpt online Gold, så ser jeg ikke grunnen til at din account skal bli perm banned. Du sendte det bare videre, du beholdt jo ingenting. Og at den som sendte gold ikke ble banned er jo bare teit.

Lenke til kommentar

Nei banken hans er helt fin ja.. Han har ikke hørt en ting om den fra blizz.. Blir så sur på dem.. At de ikke kan tenke litt.. Hadde virkelig en goldseller brukt en konto som var full av diverse karakterer som ikke er hunter, og har masse 60 gear? Jeg tviler hvertfall på det.. Om den var hacka hadde gearet vært solgt for lengst, men de har jo ikke hjerne der de sitter med makroene sine

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

"Hva er best av papir, stein og saks"?

Nei, spillet skal egentlig være ganske balansert, men er vel ikke helt det. Men er ikke oppdatert på det for tiden. :hmm:

Lenke til kommentar
SNORK!

Greetings,

Ville kanskje ikke lagt ut account info på nettet ^^

Lenke til kommentar
SNORK!

Greetings,

Ville kanskje ikke lagt ut account info på nettet ^^

Hva er første du hadde gjetta på da? : ) Om du skulle bryte deg inn på kontoen min?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...