Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok nå er jeg seriøst lei blizzard som firma.. For noen dager siden passa jeg på 4k gull for en kompis siden har ikke orka vente en time på mailen da han skulle ha seg epic flying.

I stad fikk begge våres kontoer en 72 timer ban for "online trading"

Ærlig talt tenker de ikke før de gjør noe eller? Er drittlei hele firmaet nå.. Ikke noe investigation eller noe.. Neida, bare banne med en gang..

snork..

Lenke til kommentar

Bra de ikke tok penga og da ;)

Æsj, slo fingern på jobben idag så nå funker det dårlig å gå forover i spillet. Så nå sitter jeg og eter meg feit på kamfer drops og tenker ut nye UI design ;)

Endret av SprEA
Lenke til kommentar
Ok nå er jeg seriøst lei blizzard som firma.. For noen dager siden passa jeg på 4k gull for en kompis siden har ikke orka vente en time på mailen da han skulle ha seg epic flying.

Ærlig talt tenker de ikke før de gjør noe eller? Er drittlei hele firmaet nå.. Ikke noe investigation eller noe.. Neida, bare banne med en gang..

snork..

Er ikke mail instant da?

Lenke til kommentar

snork..

Hvorfor skulle du passe pa 4000g?

Lenke til kommentar

snork..

han skulle overføre mellom to av sine egne karakterer? det glemte du i så fall å skrive. var ikke lett å forstå

Lenke til kommentar

Nei altså.. Han hadde penga på banken. Og for å slippe en times ventetid på mailen ( dere vet hvordan det er når du endelig har fått nok penger til noe, man til ha det med en gang ) så jeg passa på pengene mens han relogga og bam! Suspension..

er rimelig sikker på at han ikke hadde kjøpt penga, han er svært god på ah..

håper virkelig for hans skyld at ikke blizzard har tatt tilbake mounten hans..

( P.S banken er på en annen konto som han også eier )

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Å sende gull i mail er instant, bare items som bruker en time.

og visst banken er på en annen konto, hvorfor tok han ikke bare å fyrte opp to klienter på en PC da?

Nei, penger er ikke instant. Bare på samme konto :no: Har vært sånn en liten stund nå.

Og mange pc-er klarer ikke å kjøre 2 samtidig.

Lenke til kommentar

Uansett er ikke poenget hvorfor han gjorde det og det.. Poenget er at begge kontoene ble suspenda uten at blizzard brøy seg med å undersøke..

merkelig at ikke kontoen til banken ble suspenda tho..

skal ringe blizzard å klage når jeg kommer hjem, sitter i spektrum på yrkesmesse nå og må hjelpe folk som lurer på hva vi driver med.. Snork

Lenke til kommentar
Jeg har akuratt blitt drept av Illidan. Episk!

Shahraz first kill i går. Council first kill i dag.

*skryte, skryte*

Gratulerer med å ha drept en boss som er blitt grisenerfa(Mother Shazzz) og en boss som alle guilds bruker en kveld på ;)

Lykke til med Illidan tho, beste fighten i TBC

Lenke til kommentar

*skryte, skryte*

Gratulerer med å ha drept en boss som er blitt grisenerfa(Mother Shazzz) og en boss som alle guilds bruker en kveld på ;)

Joda man setter alltid pris på at en elitist-drittsekk kommer å ytrer sin mening.. Hvorfor ikke være glad på hans vegne? Er bare et fåtall som faktisk får sett bt

Lenke til kommentar

*skryte, skryte*

Som Smeagold sier; alltid en sleip idiot som skal være "morsom". Har du det fint der oppe på pidestallen din?

Lenke til kommentar
Dette var like etter release, så vi var ikke så erfarne, dessuten virker det som de har nerfa andre boss. Har aldri sett mer enn 3 minus healing greier, mens like etter vi dinga 70 var den lett oppe på 10. :(

Var der i går som healer, (som shadowspecca priest ^^), og hadde ikkje en einaste wipe. Gikk forsåvidt greit nok det. Han som nerfer heals du sender nerfer med 75% ellerno. Et reint helvete btw...spam av alt som er av heals, hots og shields, i alle fall for en shadowspecca priest =)

Var i shattered halls like etter, og det trur eg er den mest komiske turen eg har vore på. null crowdcontrol, og en palatank som tok _alt_ som kom hans vei. Ikkje sjans å få aggro heller. Heile shattered halls på 40 min? Koste meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...