Skurupu Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har akuratt blitt drept av Illidan. Episk! Shahraz first kill i går. Council first kill i dag. *skryte, skryte* Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ok nå er jeg seriøst lei blizzard som firma.. For noen dager siden passa jeg på 4k gull for en kompis siden har ikke orka vente en time på mailen da han skulle ha seg epic flying. I stad fikk begge våres kontoer en 72 timer ban for "online trading" Ærlig talt tenker de ikke før de gjør noe eller? Er drittlei hele firmaet nå.. Ikke noe investigation eller noe.. Neida, bare banne med en gang.. snork.. Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Bra de ikke tok penga og da Æsj, slo fingern på jobben idag så nå funker det dårlig å gå forover i spillet. Så nå sitter jeg og eter meg feit på kamfer drops og tenker ut nye UI design Endret 29. oktober 2007 av SprEA Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ok nå er jeg seriøst lei blizzard som firma.. For noen dager siden passa jeg på 4k gull for en kompis siden har ikke orka vente en time på mailen da han skulle ha seg epic flying.I stad fikk begge våres kontoer en 72 timer ban for "online trading" Ærlig talt tenker de ikke før de gjør noe eller? Er drittlei hele firmaet nå.. Ikke noe investigation eller noe.. Neida, bare banne med en gang.. snork.. Er ikke mail instant da? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ok nå er jeg seriøst lei blizzard som firma.. For noen dager siden passa jeg på 4k gull for en kompis siden har ikke orka vente en time på mailen da han skulle ha seg epic flying.I stad fikk begge våres kontoer en 72 timer ban for "online trading" Ærlig talt tenker de ikke før de gjør noe eller? Er drittlei hele firmaet nå.. Ikke noe investigation eller noe.. Neida, bare banne med en gang.. snork.. Hvorfor skulle du passe pa 4000g? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 LOl. pga han ikke ville bruke mailen som tar en time, selv om det tar 1 sek mellom egene karakterer. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ok nå er jeg seriøst lei blizzard som firma.. For noen dager siden passa jeg på 4k gull for en kompis siden har ikke orka vente en time på mailen da han skulle ha seg epic flying.I stad fikk begge våres kontoer en 72 timer ban for "online trading" Ærlig talt tenker de ikke før de gjør noe eller? Er drittlei hele firmaet nå.. Ikke noe investigation eller noe.. Neida, bare banne med en gang.. snork.. han skulle overføre mellom to av sine egne karakterer? det glemte du i så fall å skrive. var ikke lett å forstå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tror kompisen din har kjøpt online gold, og så tradet han med deg for å virke "lovlig". Sux for you Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Nei altså.. Han hadde penga på banken. Og for å slippe en times ventetid på mailen ( dere vet hvordan det er når du endelig har fått nok penger til noe, man til ha det med en gang ) så jeg passa på pengene mens han relogga og bam! Suspension.. er rimelig sikker på at han ikke hadde kjøpt penga, han er svært god på ah.. håper virkelig for hans skyld at ikke blizzard har tatt tilbake mounten hans.. ( P.S banken er på en annen konto som han også eier ) Endret 30. oktober 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Gotta love Blizztard. Fy faen, har 17790 honor nå, mangler 60 til bootsene mine.. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Å sende gull i mail er instant, bare items som bruker en time. og visst banken er på en annen konto, hvorfor tok han ikke bare å fyrte opp to klienter på en PC da? Endret 30. oktober 2007 av NothgaliC Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Å sende gull i mail er instant, bare items som bruker en time. og visst banken er på en annen konto, hvorfor tok han ikke bare å fyrte opp to klienter på en PC da? Nei, penger er ikke instant. Bare på samme konto Har vært sånn en liten stund nå. Og mange pc-er klarer ikke å kjøre 2 samtidig. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Uansett er ikke poenget hvorfor han gjorde det og det.. Poenget er at begge kontoene ble suspenda uten at blizzard brøy seg med å undersøke.. merkelig at ikke kontoen til banken ble suspenda tho.. skal ringe blizzard å klage når jeg kommer hjem, sitter i spektrum på yrkesmesse nå og må hjelpe folk som lurer på hva vi driver med.. Snork Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er det noen som kan hjelpe meg? Skal legge ut Scroll of Intellect ut i auksjon, har 2 stk av den i backpacken min. Hvordan gjør jeg sånn at jeg legger ut bare én stk av den tingen? Begge to blir jo med.. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Shift + right click den så får du til å dele den opp. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Shift + right click den så får du til å dele den opp. Tusen takk Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har akuratt blitt drept av Illidan. Episk! Shahraz first kill i går. Council first kill i dag. *skryte, skryte* Gratulerer med å ha drept en boss som er blitt grisenerfa(Mother Shazzz) og en boss som alle guilds bruker en kveld på Lykke til med Illidan tho, beste fighten i TBC Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har akuratt blitt drept av Illidan. Episk! Shahraz first kill i går. Council first kill i dag. *skryte, skryte* Gratulerer med å ha drept en boss som er blitt grisenerfa(Mother Shazzz) og en boss som alle guilds bruker en kveld på Lykke til med Illidan tho, beste fighten i TBC Joda man setter alltid pris på at en elitist-drittsekk kommer å ytrer sin mening.. Hvorfor ikke være glad på hans vegne? Er bare et fåtall som faktisk får sett bt Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har akuratt blitt drept av Illidan. Episk! Shahraz first kill i går. Council first kill i dag. *skryte, skryte* Gratulerer med å ha drept en boss som er blitt grisenerfa(Mother Shazzz) og en boss som alle guilds bruker en kveld på Lykke til med Illidan tho, beste fighten i TBC Som Smeagold sier; alltid en sleip idiot som skal være "morsom". Har du det fint der oppe på pidestallen din? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Dette var like etter release, så vi var ikke så erfarne, dessuten virker det som de har nerfa andre boss. Har aldri sett mer enn 3 minus healing greier, mens like etter vi dinga 70 var den lett oppe på 10. Var der i går som healer, (som shadowspecca priest ^^), og hadde ikkje en einaste wipe. Gikk forsåvidt greit nok det. Han som nerfer heals du sender nerfer med 75% ellerno. Et reint helvete btw...spam av alt som er av heals, hots og shields, i alle fall for en shadowspecca priest =) Var i shattered halls like etter, og det trur eg er den mest komiske turen eg har vore på. null crowdcontrol, og en palatank som tok _alt_ som kom hans vei. Ikkje sjans å få aggro heller. Heile shattered halls på 40 min? Koste meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå