Skarstard Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Ah, selvfølgelig. Jeg har aldri satt meg inn i crafting-systemet i WoW, da det finnes så utrolig lite bra gear til min klasse. Det var forresten en rimelig Khorium Destroyer. Tror nesten aldri jeg har sett den for under 1100 gull på min server. Endret 29. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 I og med at low lvl instance gear blir oppgradert i neste patch, er det vell lurt å vente med å twinke? har en 36 shaman som skal bli 39 twink Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 I og med at low lvl instance gear blir oppgradert i neste patch, er det vell lurt å vente med å twinke? har en 36 shaman som skal bli 39 twink Sikkert lurt og vente litt da. Eller skaffe gearet før det blir oppdatert. For det blir oppdatert selv om du har det Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 For det blir oppdatert selv om du har det hmm. då er det vell bare å kjøre på då og spare på alt grønt som dropper Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 For det blir oppdatert selv om du har det hmm. då er det vell bare å kjøre på då og spare på alt grønt som dropper Blir grønt oppgradert da ? Trodde det bare var blues? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Alle nåværende grønne instance-drops blir oppgradert til blues. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Alle nåværende grønne instance-drops blir oppgradert til blues. aah, stemmer. Tenkte på helt randoms drops Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jippi, endelig kara attuned!! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jippi, endelig kara attuned!! Det var vell på tiden, eller har du nettopp dinga 70 ? Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 har spilt 13 dager på 70 Har bare vært så sykt vanskelig å få gruppe til BM, har derfor fokusert på å tjene gull og PVP i stedet. Trenger bare en guild nå så er jeg i gang Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 har spilt 13 dager på 70 Har bare vært så sykt vanskelig å få gruppe til BM, har derfor fokusert på å tjene gull og PVP i stedet. Trenger bare en guild nå så er jeg i gang Jeg skjønner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 :!: Skulle til å skrive "Han har vel slitt med BM og sugne grupper" som spøk. Vet det er en fæl instance, men nå bør den vel være rimelig enkel. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Instancet er det beste i verden såfremt gruppa veit hva de gjør. I en typisk pug-setting er det et helvete. Instancet er det beste i verden såfremt gruppa veit hva de gjør. I en typisk pug-setting er det et helvete. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Er utrolig grei instance om gruppa vet hva de styrer med. Når jeg skulle gjøre det med priesten var det ett sant helvete tok jo ett titalls tries før det gikk, men nå når jeg spiller paladin (tankadin) er det plutselig en drøm, til og med i PUGs, aldri faila. (Kanskje jeg bare har vært heldig?) Endret 29. oktober 2007 av Islanbadsj Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Instancet er det beste i verden såfremt gruppa veit hva de gjør. I en typisk pug-setting er det et helvete. Det er nok Mechanar, serru.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 En venn som lurer på om du får kjøpt EU konto over nettet eller om du må i butikken for å gjøre det. Noen som vet? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har nådd max honor nå Så lurer jeg på: Burde jeg kjøpe litt Veteran gear mens jeg venter eller blir Season 3 MYE bedre? Vil pvp'e mer og da vil jeg få honor samtidig. Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Er utrolig grei instance om gruppa vet hva de styrer med. Når jeg skulle gjøre det med priesten var det ett sant helvete tok jo ett titalls tries før det gikk, men nå når jeg spiller paladin (tankadin) er det plutselig en drøm, til og med i PUGs, aldri faila. (Kanskje jeg bare har vært heldig?) Vi klarte det på første forsøk. Fikk ansvaret for adds, svetta litt en periode men fikk tatt de ned. Tror ikke skjoldet gikk under 90% Min kompis som var med for nte gang fikk endelig denne: Hourglass of the Unraveller Han var veldig førnøyd. Han er Druid btw. Endret 29. oktober 2007 av Dev- Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Dette var like etter release, så vi var ikke så erfarne, dessuten virker det som de har nerfa andre boss. Har aldri sett mer enn 3 minus healing greier, mens like etter vi dinga 70 var den lett oppe på 10. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Dette var like etter release, så vi var ikke så erfarne, dessuten virker det som de har nerfa andre boss. Har aldri sett mer enn 3 minus healing greier, mens like etter vi dinga 70 var den lett oppe på 10. Indeed men rett etter release fikk jeg BM gruppe på maks 5 min hele døgnet så det går opp i opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå