Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

haha, blizzard har hatt kontoen min i 16 dager så fikk jeg mail om at alt var fikset, så logger jeg inn og den er helt lik

som før, 1 lvl 60 resten sletet og det er 7 lvl 1 der med navnet,dfdghggds

Søren ta blizzard de skjønner jo ingen ting og alt de svarer på er marcroer.

Kanskje hele blizzard kun er en server med autoreplay i hl² AI

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha, blizzard har hatt kontoen min i 16 dager så fikk jeg mail om at alt var fikset, så logger jeg inn og den er helt lik

som før, 1 lvl 60 resten sletet og det er 7 lvl 1 der med navnet,dfdghggds

Søren ta blizzard de skjønner jo ingen ting og alt de svarer på er marcroer.

Kanskje hele blizzard kun er en server med autoreplay i hl² AI

hl² sitt AI ville da gjort en bedre jobb?

Lenke til kommentar
Hvordan har du fått en slik ødelagt konto i første omgang?

Resinstalerte vista, alt oppdatert, scanner med masse hver dag copy paster passord fra mail, prøver alt jeg kan ,men ble fortsatt hacket.

Jeg snakket med GM og han fikset det så jeg fikk tilbake alt uten enchants og gems og bare på krigeren med 6 forskjellige sett så vil det koste 10000g og fikse enchants/gems.

Og alt jeg har fått tilbaket er jo BOE igjen av epic res gear , red belt of battle og masse epice våpen burde jeg kanskje selge alt nå og vente til lvl 80 pac^^ Gidder neppe farme i 3-4 mnd for å få karakteren sånn den var for å så ligge enda lengre etter.

Endret av War
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvor jeg skal smelle op dette spørsmålet, men prøver meg her.

Sitter nå på et system med 19" skjerm og 8600gt kort, føler at det er modent for oppgradering nå med ati 3xxx og 8800gt lansert og rett rundt hjørnet, men tenkte litt på en skjerm i samme slengen, som dere sikkert har sett (smeller opp et bilde her også) så er ikke akkurat min Ui minimalistisk så det tar en del av skjermen, tenkte derfor på å gå litt opp i størrelse også.

Derav har jeg jo valgene med 20,21,22 også videre, lurte derfor på om dere med litt større skjerm kunne si hva dere synes, både positivt og negativt...

Ui'n min for de som lurte på dette med størrelse.

Lenke til kommentar

Sitter nå på et system med 19" skjerm og 8600gt kort, føler at det er modent for oppgradering nå med ati 3xxx og 8800gt lansert og rett rundt hjørnet, men tenkte litt på en skjerm i samme slengen, som dere sikkert har sett (smeller opp et bilde her også) så er ikke akkurat min Ui minimalistisk så det tar en del av skjermen, tenkte derfor på å gå litt opp i størrelse også.

Derav har jeg jo valgene med 20,21,22 også videre, lurte derfor på om dere med litt større skjerm kunne si hva dere synes, både positivt og negativt...

Jeg ville gått for en 20" skjerm, ikke høyere da oppløsningen krever så mye mere av maskinen din. Og Wow støtter ikke fks 22" oppløsning i widescreen.

Spiller på Nec sin widescreen 20" gamer skjerm og det er en fryd for øyet.

Lenke til kommentar

22" Widescreen, 1680 x 1050 piksler ren nytelse. Anbefales på det sterkeste (nei, bildet blir ikke strukket). Koster rundt 2000-2500 for en kvalitetsskjerm fra enten LG eller Samsung (de eneste jeg har noe peiling på).

Lenke til kommentar
Maskinen skal fint klare å dra det... Men støtter ikke WoW 16xx X 1050?

Jo, den gjør det. Men den kommer bare opp om du har skjerm som støtter det (tror jeg, lenge siden jeg har sjekket, men henger stadig i denne tråden :) )

Legger ved et bilde av startmenyen siden jeg ikke har noen account å logge inn på. Noen andre kan poste med 4:3 eller 5:4-format :)

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Jeg ville gått for en 20" skjerm, ikke høyere da oppløsningen krever så mye mere av maskinen din. Og Wow støtter ikke fks 22" oppløsning i widescreen.

Om du mener 1680x1050 med 22" oppløsning så fungerer det i wow. 1920 x 1200 vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Om du mener 1680x1050 med 22" oppløsning så fungerer det i wow. 1920 x 1200 vet jeg ikke.

Wow støtter så og si alle oppløsninger.

Lenke til kommentar

Ja tenkte på den native oppløsningen til skjermen..altså på 22" 1920x1200 er det vel..

Lenke til kommentar

Wow støtter så og si alle oppløsninger.

Ja men ikke i widescreen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Widescreen funker da som bare det. :S

Har selv en 22" fra Samsung. Syns det er litt for lav oppløsning til den størrelsen, så blir kanskje en 24" snart.

Men hvor får jeg tak i 22" med 1920x1200?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...