Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste forklaringen jeg kan se på at du klarer å kontrollere AH samtidig som du powerlevler verre enn en kineser på speed er at du leier opp til flere kinesere til å spille for deg, noe som også kan forklare postcounten din. :D

 

Woot, skaffa cloak of warding til dr00den nå, 8600 armor i bear ftw!

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar
Har aldri hørt om noen andre som er så effektive å powerlevle.. Det er jo helt sykt. Jeg tror du bør bli med i Blizzard`s powerleveling konkurranse..

Leste om det et sted.

5366565[/snapback]

Powerlevling competetion var under BlizzCon og handla om å komme til lvl10 fortest.

Lenke til kommentar

sinnsykt vanskelig å gjøre det da. Men visst du har en healer som følger etter deg, er rogue. Og har warlocks med epic mount som springer rundt å summoner deg til og fra steder er det fullt mulig. Og ha rested hele tiden. Det er /played 27t jeg snakker om her. Og han som gjorde det har lvla opp massevis av folk, han vet akkurat hvor han bør queste/grinde.

 

Hadde en link før, med screenshot og alt. Men det er så lenge siden at nå vet jeg ikke hvor den er.

Lenke til kommentar
Selv hjalp jeg en warrior fra 59-60, vi var ikke i gruppe og jeg hjalp med å drepe + heale så tok det 4 timer. Vi var kanskje ikke verdens mest effektive men alikevel, 27 timer skal litt til.

5367183[/snapback]

 

Sinnsvak xp-boost om en lvl 52 aggroer 10 58 elite drager, en utenom party healer og warriorer taunter de bort, så aoeer mages..

Lenke til kommentar

Tror du jeg lyver? Hvorfor skulle jeg snakket usant nå? Ville det hatt gitt meg noen fordeler å si dette?

 

En dansk(tror jeg) fyr klarte å nå lvl 60 på 27 timer /played. Så enkelt er det, er det ikke sant så er det ikke min skyld. Vet bare at jeg har sett screenshot med en fyr som hadde nått lvl 60 på 27 timer, og jeg las posten hans på et forum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...