Schjellin Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Det har man vel fått før også. Er ikke noe problem hvis man spiller hele dagen og litt på natten f.eks 128 kills elns og så får han 10k honor ? Edit: Og har Rostad migrert locken sin til Grim Batol nå ? Endret 28. oktober 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kills har jo ikke så mye å si..er bonushonor som teller. Btw, I win teh intarwebz. Fint med AV weekend.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Kills har jo ikke så mye å si..er bonushonor som teller. Btw, I win teh intarwebz. Fint med AV weekend.. Man trenger bare god tid egentlig. Men for å gjøre deg glad. LULZ FAMOUS ON TEH INTERNET! 128 kills elns og så får han 10k honor ? Welcome to Alterac Valley. Endret 28. oktober 2007 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kills har jo ikke så mye å si..er bonushonor som teller. Btw, I win teh intarwebz. Fint med AV weekend.. Hvorfor har ikke fjordland satt wow inn i sine reklamer ? "Når man har annet å gjøre enn å lage mat" Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Haha, det var den ene dagen jeg hadde "fri" fra dama, hadde kompiser på lan så da ble det slik..og Nesnomis: det var ment som en spøk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Haha, det var den ene dagen jeg hadde "fri" fra dama, hadde kompiser på lan så da ble det slik..og Nesnomis: det var ment som en spøk. Vet jo det, herregud xD Lenke til kommentar
Gurkhan Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Guilden min pinK som begynte på Dragonmaw har flyttet til en annen server, og på den serveren var det allerede noen som hadde tatt navnet jeg brukte. Jeg ble lei meg! Jaok. Velg et annet navn da. Jeg gjorde det da! Men jeg har hatt det navnet i over 2 år, så det var veldig kjipt! Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Guilden min pinK som begynte på Dragonmaw har flyttet til en annen server, og på den serveren var det allerede noen som hadde tatt navnet jeg brukte. Jeg ble lei meg! Jaok. Velg et annet navn da. Jeg gjorde det da! Men jeg har hatt det navnet i over 2 år, så det var veldig kjipt! Ticket! "Faggot stole mah naem. geiv it bak kk?" Lenke til kommentar
PcT Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kjørt AV premade i hele dag... De med mest honor / day her har litt over 41k >_< Ekke mye vits når en capper på 75k, men de vil alle cappe 75k så vente til 2.3.. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 aiai Thomas´ også på en helt fresh char, kjempedigg for deg da! når 2.3 kommer er du 3-4 epics rikere tipper jeg? slike oppgraderinger er sweet. hva for noen professions har du gående på char'en? har du tenkt å hamre opp det raskeste man kan få av brukbart loot også begynne å pvpe eller hva? er vel slik man må gjøre det disse dager når man ikke hadde char'en sin med fra starten! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Edit: Og har Rostad migrert locken sin til Grim Batol nå ? Det stemmer Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Dæven.. tror ikke jeg har kjørt så mye AV siden jeg skulle bli exhalted med AV for daggeren Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Guilden jeg har vært i det siste året er nå oppløst, og jeg søker etter ny guild. Om det er noen som trenger en dyktig Rogue, med helt greit gear fra Karazhan, vennligst send en PM om dere ønsker mer info Spiller for øvrig på Alliance på Genjuros for øyeblikket. Lenke til kommentar
flickflack Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvordan skaffer man et slikt kosteskaft til å ri på? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Headless Horseman i SM:GY. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Noen som orker å ta en /who Xantri på balnazzar horde. For å se om han er online. Endret 29. oktober 2007 av Kimzor_ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvorfor det? Driver du og gjemmer deg for han så andre må sjekke om han er online før du kan connecte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvorfor det? Driver du og gjemmer deg for han så andre må sjekke om han er online før du kan connecte? Han spiller vel alliance. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Nei, kom ikke online tidligere idag, feil passord flere ganger. Tenkte kanskje jeg hadde blitt hacked eller noe sånt, siden en kamerat har spilt en del på den i det siste. Sitter på skolen nå, så får ikke sjekket det selv Endret 29. oktober 2007 av Kimzor_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå