Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke vært i noen av forum-guildene... men jeg begynner å se noe som egentlig ikke burde være en overraskelse når man tenker seg litt om.

På forumet får man sjelden inntrykk av hva slags spillere de andre er. Når folk først prater om noe, så prater de som regel om tingene de vet noe om. Man vet ikke hva de er svake i. Man vet heller ikke alltid hvor lett de har for å lære. Når man plutselig plasserer mange i et guild sammen, vil det bli overraskende store forskjeller i modenhet, læreevne og ferdigheter. Det er slett ikke sikkert at det er gode sjanser for å lage et godt guild utav forum medlemmer. Kanskje man rett og slett ikke fungerer sammen, og kanskje rekrutteringsmetodene til vanlige raiding guilds er overlegne et forumprosjekt og at det er en håpløs oppgave å få full harmoni med det man har til rådighet.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke vært i noen av forum-guildene... men jeg begynner å se noe som egentlig ikke burde være en overraskelse når man tenker seg litt om.

På forumet får man sjelden inntrykk av hva slags spillere de andre er. Når folk først prater om noe, så prater de som regel om tingene de vet noe om. Man vet ikke hva de er svake i. Man vet heller ikke alltid hvor lett de har for å lære. Når man plutselig plasserer mange i et guild sammen, vil det bli overraskende store forskjeller i modenhet, læreevne og ferdigheter. Det er slett ikke sikkert at det er gode sjanser for å lage et godt guild utav forum medlemmer. Kanskje man rett og slett ikke fungerer sammen, og kanskje rekrutteringsmetodene til vanlige raiding guilds er overlegne et forumprosjekt og at det er en håpløs oppgave å få full harmoni med det man har til rådighet.

Og dette oppfatter du nå? O_o

Carl :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
vil ubrukte arena points bli liggende over i sesong 3 eller blir alt resatt?

*bump*

Blir vel som sist. Poengene blir, team rating blir resatt.

Lenke til kommentar
Surprise buttsecks?

Hehe, kunne bare ikke dy meg. :whistle:

Tenkte meg den ville komme, 'hehe' delen av posten min var når jeg kom på hva andre ville tolke posten min på :)

Vil komme en report afk player ja, hvis du gjør det så får spilleren en debuff. Tror han må flytte på seg eller gå i combat for å ikke bli boota fra bg'en

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...