Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
4000 honor for et daily quest er jo helt sykt.

Kommer jo ikke til å bli no problem med å geare opp roguen min nå :)

Synes det er greit jeg. Brukt lang nok tid å levle opp char'n. Skal ikke bruke like lang tid å få litt bedre enn gjennomsnitte gear :p

Lenke til kommentar

Jeg har alldrig prøvd wow, noen som lurer på hvorfor? tongue.gif

Nei, så gtfo.

On second thought, fortell.

Jeg tipper det er fordi:

1. Mora til mora til tanta til onkelen til faren til hunden til huset til søskenbarnet ditt kjenner en som kjenner en som kjenner en som er "avhengig" av WoW.
2. Broren din spiller og du syms det ser tåpelig ut.
3. Mora di har lest i avisa at det kan være farlig, så du får ikke.
4. Du kjenner en kis som brukte å være kompisen din og som har begynt å spille WoW lenge etter at du sluttet å henge sammen med ham, derfor har han blitt avhengig og du mistet en venn. I følge ryktene, du har ikke truffet ham på tre år. Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Nei, så gtfo.

Jeg tipper det er fordi:

1. Mora til mora til tanta til onkelen til faren til hunden til huset til søskenbarnet ditt kjenner en som kjenner en som kjenner en som er "avhengig" av WoW.
4. Du kjenner en kis som brukte å være kompisen din og som har begynt å spille WoW lenge etter at du sluttet å henge sammen med ham, derfor har han blitt avhengig og du mistet en venn. I følge ryktene, du har ikke truffet ham på tre år.

5. Han har ikke råd sad.gif
Lenke til kommentar

7. Han har god humor og jeg håper for guds skyld han ignorerer de 6 tidligere forslagene.

Det håper jeg også tongue.gif
Litt rart hvordan en hel forum gjeng med geeker sperrer opp øynene fordi en ikke spiller wow tongue.gif

6. Han er tøffel og får ikke lov av dama.

Jeg spiller ikke noe somhelst tongue.gif
Prøver og nyte ungdoms åra inv_biggrin.gif

Nei, så gtfo.

Jeg tipper det er fordi:

4. Du kjenner en kis som brukte å være kompisen din og som har begynt å spille WoW lenge etter at du sluttet å henge sammen med ham, derfor har han blitt avhengig og du mistet en venn. I følge ryktene, du har ikke truffet ham på tre år.

5. Han har ikke råd sad.gif

300 + 150 i måneden er jo mye whistle.gif

Nei, så gtfo.

Jeg tipper det er fordi:

Faren til hunden til huset tongue.gif
Sådeter slik dere gjør det altså tongue.gif
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Litt rart hvordan en hel forum gjeng med geeker sperrer opp øynene fordi en ikke spiller wow tongue.gif

Så fordi man spiller WoW så er man geeker? Er flere enn en måte å "nyte ungdomsåra" på tongue.gif
Lenke til kommentar
Note: Ting man ikke skal gjøre på Drømchatten, del 1. Synge Rhianna eller hva faen hun heter. Les den til høyre først.

(Dont blame me for the lack of addons, ikke min pc.)

Hva er gjennomsnittsalderen i Drøm, egentlig?

Altfor lav.

Lenke til kommentar
Note: Ting man ikke skal gjøre på Drømchatten, del 1. Synge Rhianna eller hva faen hun heter. Les den til høyre først.

Vil tippe mellom 11-14 år.

Edit: Ops, tenkte på alliance sin "Drøm".

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Altfor lav.

Ikke over 14 år ihvertfall :p

Lenke til kommentar

Vil tippe mellom 11-14 år.

Edit: Ops, tenkte på alliance sin "Drøm".

Aldri i livet. Vi er intellektuelle og modne folk, med über skills så det holder. Er bare det at visse mennesker tar alle de kanskje litt for interne tinga innad i guilden litt for alvorlig. Ja, vi er usaklige. Ja, vi spammer. Og, ja, vi synes morra til Meridoc er heit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...