Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da står valget mellom drood og hunter. Som drood hadde jeg blitt healer på 70, som hunter hadde jeg raidet som DPS.
Horde? Jeg vil starte på Sylvanas, men det må bli Horde. Kunne vært kjekt å starte sammen med en. Har noen andre evt. lyst til å starte en alt for min skyld? :p Er så mye artigere å spille sammen med andre synes jeg.
Lenke til kommentar
Da står valget mellom drood og hunter. Som drood hadde jeg blitt healer på 70, som hunter hadde jeg raidet som DPS.
Horde? Jeg vil starte på Sylvanas, men det må bli Horde. Kunne vært kjekt å starte sammen med en. Har noen andre evt. lyst til å starte en alt for min skyld? :p Er så mye artigere å spille sammen med andre synes jeg.

Starter en pala. Blood elf såklart. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Da står valget mellom drood og hunter. Som drood hadde jeg blitt healer på 70, som hunter hadde jeg raidet som DPS.
Horde? Jeg vil starte på Sylvanas, men det må bli Horde. Kunne vært kjekt å starte sammen med en. Har noen andre evt. lyst til å starte en alt for min skyld? :p Er så mye artigere å spille sammen med andre synes jeg.

Starter en pala. Blood elf såklart. :D

 

Good luck. Paladins er slow motion levelers :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Pøh, jeg brukte like lang tid på å levle opp prot-pala og supertwinket boomkin, mener det var rundt 14 dager fra 1-70.

 

Men ikke alle er like god å levle som deg :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Belfs er horde!?

 

visste du ikke det ? :p:ohmy:

 

Ja starten til belfs er ok etter min mening :)

Fint er det hvertfall/idyllisk.

Hater den plassen. Er så mange blood elf females som står halv aken og danser... Kommer meg aldri vekk :roll:

Lenke til kommentar
Overpower er for jenter

Overpower er imba, critter hele tiden.

 

Joda, jeg vet det :) Var bare at jeg glemte å skrive det inn i den første posten.

 

@ fjeddiu:

Sånn er det med Fury også, ja. Men da slår du jo hvert 0,5 sekund, så da "koster" det ikke så mye å bomme.

Menmen. Det er jo smak å behag. Ikke noe vits å starte en diskusjon på det her og nå.

 

Måtte bare ventilere litt frustrasjon etter mange kjipe situasjoner på¨kort tid :)

 

Koster ikke like mye å bomme per slag nei, men du har også 4 ganger så høy missrate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...