Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er tilfellet, er vel faktisk det viktigste uantsett at en føler det går kjappere ;)

Og jeg innser egentlig at jeg ikke forstår halvparten av hva dere snakker om.

Min søster vil prøve WoW, hun lurer i den anledning på hva som er lettest, jeg lurer i tillegg på om det er en noen klassiske "jenteklasser" som flertallet jenter har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Typiske jenteklasser? Fins vel ingen typiske klasser egentlig. Er vel opp til individet hva man syns er artig/liker å spille. Men druid? Hvis man føler seg litt tynn kan man bli BOOOOMKIN! Og hvis man er litt feit så bam TREE FORM!1!! Å hvis man har det travelt.. TRAVELING FORM12!!

(kjeder meg) :p

Lenke til kommentar

Skal starte en ny klasse som alt, denne gangen skal den til 70. Vil ha en klasse med mye variasjon og utfordring, samt mye morro. Klasser jeg ikke vil spille er:

Rogue

Warrior

Mage

Shaman

Stiller meg kritisk til å spille paladin, pga. lite variasjon i moves. Stiller meg også kritisk til å spille lock, pga. den store mengden spillere det er på denne klassen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skal starte en ny klasse som alt, denne gangen skal den til 70. Vil ha en klasse med mye variasjon og utfordring, samt mye morro. Klasser jeg ikke vil spille er:

Rogue

Warrior

Mage

Shaman

Stiller meg kritisk til å spille paladin, pga. lite variasjon i moves. Stiller meg også kritisk til å spille lock, pga. den store mengden spillere det er på denne klassen.

Selv om det kanskje er en stor mengde personer som spiller warlocks, så trenger det ikke bety at de folkene kan spille classen sin. De fleste er folk som har kjøpt warlocks over internettet eller gold farmers.

Lenke til kommentar
Du kan jo alltids lage en hunter, da, så vil du på level 70 få valget mellom middelmådig DPS, middelmådig DPS og middelmådig DPS og middelmådig CC.

Jeg ler. Hunter er den beste pvp classen (som blir BUFFET neste patch), den beste raid dps classen, og har super CC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Du kan jo alltids lage en hunter, da, så vil du på level 70 få valget mellom middelmådig DPS, middelmådig DPS og middelmådig DPS og middelmådig CC.

Jeg ler. Hunter er den beste pvp classen (som blir BUFFET neste patch), den beste raid dps classen, og har super CC.

Kommer ann på gear og skills :p

Lenke til kommentar
Jeg ler. Hunter er den beste pvp classen (som blir BUFFET neste patch),

Huntere gjør det bra i BG, ja, men har du prøvd arena? Buffet? Heller fikset.

den beste raid dps classen,

I high-end-raiding (noe jeg ikke driver med) virker det som hunters må se seg slått av både rogues og mages.

og har super CC

Problemet er bare at uten Survival spec må man legge traps i lang tid på forhånd for å kunne holde en mob under kontroll i nesten like lang tid som én Sap eller Polymorph gjør.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...