Skosåle Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Arms er deilig og gå med! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Fury = Rask rage Rask rage = Raskere damage Raskere damage = Raskere xp Raskere xp = Raskere level Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Fury = Mindre damage per slag Mindre damage per slag = Like sakte damage som harde slag med mellomrom Like sakte damage som harde slag = Lik xp Lik xp = Lik lvl Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Om det er tilfellet, er vel faktisk det viktigste uantsett at en føler det går kjappere Og jeg innser egentlig at jeg ikke forstår halvparten av hva dere snakker om. Min søster vil prøve WoW, hun lurer i den anledning på hva som er lettest, jeg lurer i tillegg på om det er en noen klassiske "jenteklasser" som flertallet jenter har. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Female Night Elf Priest? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Shaman, mang jenter er shaman. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg føler at jenter liker å heale Ikke slå og sånt, men være hyggelig med healing sov.... Belf female pala eller Nelf femal priest Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Skal selge en priest på RPpvp server, men han som skal kjøpe sier at man ikke kan transfere RPpvp til PVP realm, er det sant? trodde rppvp var det samma som pvp nesten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Typiske jenteklasser? Fins vel ingen typiske klasser egentlig. Er vel opp til individet hva man syns er artig/liker å spille. Men druid? Hvis man føler seg litt tynn kan man bli BOOOOMKIN! Og hvis man er litt feit så bam TREE FORM!1!! Å hvis man har det travelt.. TRAVELING FORM12!! (kjeder meg) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tror ikke det er mulig nei. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Skal selge en priest på RPpvp server, men han som skal kjøpe sier at man ikke kan transfere RPpvp til PVP realm, er det sant?trodde rppvp var det samma som pvp nesten Det er mulig. Fra RP PvP til PvP og omvendt, men om det er RP til PVP da er det en annen sak. Endret 27. oktober 2007 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Skal starte en ny klasse som alt, denne gangen skal den til 70. Vil ha en klasse med mye variasjon og utfordring, samt mye morro. Klasser jeg ikke vil spille er: Rogue Warrior Mage Shaman Stiller meg kritisk til å spille paladin, pga. lite variasjon i moves. Stiller meg også kritisk til å spille lock, pga. den store mengden spillere det er på denne klassen. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Druid! elsker den klassen rett og slett. jeg har en rogue 70, skal begynne å spille opp en druid nå. har hatt to lvl 70 druids før Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er druid en klasse som er sart trengt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Skal starte en ny klasse som alt, denne gangen skal den til 70. Vil ha en klasse med mye variasjon og utfordring, samt mye morro. Klasser jeg ikke vil spille er: Rogue Warrior Mage Shaman Stiller meg kritisk til å spille paladin, pga. lite variasjon i moves. Stiller meg også kritisk til å spille lock, pga. den store mengden spillere det er på denne klassen. Selv om det kanskje er en stor mengde personer som spiller warlocks, så trenger det ikke bety at de folkene kan spille classen sin. De fleste er folk som har kjøpt warlocks over internettet eller gold farmers. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Du blir gjerne tank/healer på 70, eller OT/dps om du raider. Tøffeste klassen i spillet, spør du meg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Du kan jo alltids lage en hunter, da, så vil du på level 70 få valget mellom middelmådig DPS, middelmådig DPS og middelmådig DPS og middelmådig CC. Endret 27. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Du kan jo alltids lage en hunter, da, så vil du på level 70 få valget mellom middelmådig DPS, middelmådig DPS og middelmådig DPS og middelmådig CC. Jeg ler. Hunter er den beste pvp classen (som blir BUFFET neste patch), den beste raid dps classen, og har super CC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Du kan jo alltids lage en hunter, da, så vil du på level 70 få valget mellom middelmådig DPS, middelmådig DPS og middelmådig DPS og middelmådig CC. Jeg ler. Hunter er den beste pvp classen (som blir BUFFET neste patch), den beste raid dps classen, og har super CC. Kommer ann på gear og skills Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Jeg ler. Hunter er den beste pvp classen (som blir BUFFET neste patch), Huntere gjør det bra i BG, ja, men har du prøvd arena? Buffet? Heller fikset. den beste raid dps classen, I high-end-raiding (noe jeg ikke driver med) virker det som hunters må se seg slått av både rogues og mages. og har super CC Problemet er bare at uten Survival spec må man legge traps i lang tid på forhånd for å kunne holde en mob under kontroll i nesten like lang tid som én Sap eller Polymorph gjør. Endret 27. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå