TSP Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg er horde på Bloodhoof, lvl 37 orc hunter. Har ikke spilt med den på lenge, spiller den hovedsakelig kun når fetterne mine spiller. Men de er 3-5 lvl'r høyere. Burde vel nesten gjøre noe med det uantsett, hehe. Aww, jeg spiller selv på en 32 (snart 33) Draenei hunter på Bloodhoof. Det er litt surt, første jeg finner som spiller der. Men vi er ikke på samme side i kampen... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 90k på ei helg er vel strengt tatt ikkje mulig, siden maks honor du kan ha er 75k. Dersom han har kjøpt noke utstyr er det fint mulig då Med litt flaks vinner du AV på 15min, og har da ca 500 honor tent. Folk er så nabbs på alliance siden at vi bare får litt over 300 honor når vi vinner =/ Så har bare klart å skaffe 12k honor i dag på 6 timer, så blir 2k i timen. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) 90k på ei helg er vel strengt tatt ikkje mulig, siden maks honor du kan ha er 75k. Dersom han har kjøpt noke utstyr er det fint mulig då Med litt flaks vinner du AV på 15min, og har da ca 500 honor tent. Folk er så nabbs på alliance siden at vi bare får litt over 300 honor når vi vinner =/ Så har bare klart å skaffe 12k honor i dag på 6 timer, så blir 2k i timen. Har du spilt lenge DNA? aldri sett deg aktiv i wow forum noengang^^ Endret 26. oktober 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Eller han benytter seg av navnebytte-funksjonen som er på vei... Når? Kilde? :o Skulle gjerne ha byttet det stygge nicket på warlocken min, fatter ikke hva jeg tenkte når jeg lagde den.. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Kilden er at det kommer på us servers for 10 dollar og det betyr at eu garantert får det snart. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ja, det var litt av en kilde, gitt. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Kilde: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...929&sid=1#0 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 90k på ei helg er vel strengt tatt ikkje mulig, siden maks honor du kan ha er 75k. Dersom han har kjøpt noke utstyr er det fint mulig då Med litt flaks vinner du AV på 15min, og har da ca 500 honor tent. Folk er så nabbs på alliance siden at vi bare får litt over 300 honor når vi vinner =/ Så har bare klart å skaffe 12k honor i dag på 6 timer, så blir 2k i timen. Har du spilt lenge DNA? aldri sett deg aktiv i wow forum noengang^^ Spillte aktivt pre-TBC, men så sluttet jeg. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Arms er rævva (for leveling)! Synd man "må" innom fra level 51 med IBS Thats all Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Jeg faller gjennom jorda i westfall nå. Fant på noe morsomt jeg kan gjøre mens jeg venter på GM: inviter mangen i westfall til å finde meg. Vinneren får 10g og de er i grp med meg, de finner meg aldri under jorda her nei Sitter her og ler meg ihjel! Endret 27. oktober 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Arms er rævva (for leveling)! Synd man "må" innom fra level 51 med IBS Thats all ??:O Arms ftw! Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg faller gjennom jorda i westfall nå. Fant på noe morsomt jeg kan gjøre mens jeg venter på GM: inviter mangen i westfall til å finde meg. Vinneren får 10g og de er i grp med meg, de finner meg aldri under jorda her nei Sitter her og ler meg ihjel! Haha genialt Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hvor lang tid pleier raiding å ta etter TBC nå som det er 10 man? Før TBC husker jeg at det tok 4-5 timer. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er jo alt etter hvor mye dere vil gjøre / greier å gjøre i løpet av en kveld. Vi gjør som regel så mye av Kara som vi rekker fra 18:30 - 22:30 og gjør Gruul's på fredagskvelden før folk drar ut. Vi er rimelig casual, dog. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Arms er rævva (for leveling)! Synd man "må" innom fra level 51 med IBS Thats all ??:O Arms ftw! Charge - Auto - MS - veeeeeente - Auto missed - veeeeeeeeeeeeente - Auto dodged - veeeeeente - Auto - MS - veeeeeeeeeeente - Auto missed - veeeeeeeente etc etc. Skulle helst ha 6% hit med Arms. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 står du med ryggen til når du sloss eller? dessuten glemte du overpower etter dodge. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 står du med ryggen til når du sloss eller?dessuten glemte du overpower etter dodge. Overpower er for jenter Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Arms er rævva (for leveling)! Synd man "må" innom fra level 51 med IBS Thats all ??:O Arms ftw! Charge - Auto - MS - veeeeeente - Auto missed - veeeeeeeeeeeeente - Auto dodged - veeeeeente - Auto - MS - veeeeeeeeeeente - Auto missed - veeeeeeeente etc etc. Skulle helst ha 6% hit med Arms. w00t! Det er jo fury som er miss x100 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Overpower er for jenter Overpower er imba, critter hele tiden. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Overpower er for jenter Overpower er imba, critter hele tiden. Joda, jeg vet det Var bare at jeg glemte å skrive det inn i den første posten. @ fjeddiu: Sånn er det med Fury også, ja. Men da slår du jo hvert 0,5 sekund, så da "koster" det ikke så mye å bomme. Menmen. Det er jo smak å behag. Ikke noe vits å starte en diskusjon på det her og nå. Måtte bare ventilere litt frustrasjon etter mange kjipe situasjoner på¨kort tid Endret 27. oktober 2007 av kristteo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå