Bytex Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Gjøre masse AV og faktisk være med istedet for å bare stå og være dust og leeche. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Såklart, nytter ikke å leeche. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Oppe i 22k honor selv i dag hittil Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Spilt lenge? What's your secret? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ingen gadd å spille med meg nei. Tåre! Can I have some cheese with this whine? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ikke lenge til lvl 70 nå, og tenker på å starte å lvl opp en nye en. Men er litt i tvil om hva jeg bør velge her, har lagd noen som jeg likte: Troll Priest, BloodElf Mage eller Tauren Shaman? Hvilken bør jeg ta? Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ingen gadd å spille med meg nei. Tåre! Can I have some cheese with this whine? Det er ingen som tør nå Hvilken server er du på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jøss. 2 AV og 2 victories Å det som var størst var at jeg fikk en 1v1 duel med en 70 mage! (han sugde ) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvorfor spiller alle her på Sylvanas? Diskusjon.no sin egen WoW -server? Treffer aldri noen fra diskusjon.no på bloodhoof eller stormreaver... Hmm, kanskje jeg skal starte en alt på Sylvanas Litt sent svar, men Ally eller Horde på Bloodhoof? Jeg er horde på Bloodhoof, lvl 37 orc hunter. Har ikke spilt med den på lenge, spiller den hovedsakelig kun når fetterne mine spiller. Men de er 3-5 lvl'r høyere. Burde vel nesten gjøre noe med det uantsett, hehe. Ingen gadd å spille med meg nei. Tåre! Can I have some cheese with this whine?Kanskje jeg skal starte en horde på Sylvanas? *Tihi* Jeg ble invitert til en gruppe i dag, vi skulle gjøre "The Stockade" i Stormwind, det ble aldri noe av. Men før alt dette kunne jeg høre noe det ikke var meningen vi skulle høre, det var tydelig at personen det gjaldt hadde tatt på at mikrofonen ble aktivert når den hører stemmer i det nye snakkesystemet i WoW. Mine ører hørte en samtale mellom en engelsk sønn og hans mor, han nevnte "mom" og "Laura" flere ganger, en kunne høre setninger som: "But mom, shall I stop playing WoW then", "Laura I have said that ...(*brutt*)... but you just can't listen", "I want to make you happy mom!, "And WoW make you happy son...", "Stop worrying so much Laura!", har dere opplevd lignende etter at systemet ble introdusert? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg spiller ikke på Sylvanas, dessverre (Juliess) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det er ingen som tør nå Hvilken server er du på? Sylvanas Kanskje jeg skal starte en horde på Sylvanas? *Tihi* Det må du gjerne gjøre Og nei, har ikke hørt noe lignende den historien, hehe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Jeg har hørt en historie som er nesten kliss lik, men det var en lang sample av en fjortis som blir nektet å spille mens han raider med guildet sitt. Han tilter i vinkel og hyler og vræler og skriker "BUT MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!" og griner endel, han vet visst ikke at mic'en er aktiv. Sykt å høre på. De andre i guildchatten begynner bare å si ting som "Oh, I think we got a kid here". Endret 26. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
privinius Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg er nå 52 Paladin. I guilden min kommer jeg sannsyneligvis å være retripala. Har tenkt til å kjøpe det arena season 1 2h sverdet. tar det lang tid å få så mye til det? er det noe som er bedre som er lettere å få? for sverdet trenger man vel 27k honor og 40 AV marks:) MVH Privinius Lenke til kommentar
imastard Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ingen gadd å spille med meg nei. Tåre! Can I have some cheese with this whine? Kunne gjort det men så deg ikkje online og må farme honor. dessuten er nærmeste charen 14 Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 tjente 1k honor på 1 time i AB å er egentli ganske fornøyd med det men var i AV 1 gang og det var bare 2 leehers der! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg er horde på Bloodhoof, lvl 37 orc hunter. Har ikke spilt med den på lenge, spiller den hovedsakelig kun når fetterne mine spiller. Men de er 3-5 lvl'r høyere. Burde vel nesten gjøre noe med det uantsett, hehe. Aww, jeg spiller selv på en 32 (snart 33) Draenei hunter på Bloodhoof. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ingen gadd å spille med meg nei. Tåre! Can I have some cheese with this whine? *deler broderlig med osten sin* Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kjøper Frostwolf howler for å dumpe av-marks. Gidder ikke å slette masse mails. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Vet ikke hva jeg skal gjøre med marksene jeg, har 100 og ca 20 venter i posten, har kjøpt meg mount og tabard :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er ikke noe spes å bruke dem på utenom noen potions (maks 10) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå