Lycantrophe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Geniale paladinen? Nei vet du hva..... Personen bak Valere er grunnen Val.. nei vet du hva. /wrist Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ikillyou støtter jeg fullt ut nå etter å ha sett ett klipp på Youtube den med Achmed the Dead Terrorist? http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go den er iaf genial. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Vel, du kan starte en ny, som ikke er hunter. Hunter er den mest spilte klassen, rett etter rogue. (?)Pil og bueskyttere har alltid fasinert meg, i strategispill lager jeg flest av de gitt. Digger dem Dessuten, hvorfor ikke prøve å få hunterklassen på rett kjøl? (Ikke det at jeg tror jeg klarer det... Men en kan prøve å bidra) Har uantsett en Alliance human warlock med navn Hudor som jeg koser meg med om dagen. Eller han benytter seg av navnebytte-funksjonen som er på vei...Heller det. Men trodde det allerede hadde kommet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ble litt opptatt på jobb, så fikk jo ikke sjekket mitt eget svar Tenkte å spille litt ikveld, så om noen vil henge med en level 19 (? hmm) priest eller en 26 (hmm?) mage, så PM. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvorfor får jeg ikke mer bonus honor i AV? Folka i guilden sa det var dobbel bonus honor, men jeg får bare det vanlige =/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ble litt opptatt på jobb, så fikk jo ikke sjekket mitt eget svar Tenkte å spille litt ikveld, så om noen vil henge med en level 19 (? hmm) priest eller en 26 (hmm?) mage, så PM. Det er vel strengt tatt nok å spørre "noe som vil henge med en jente?" så har du 20 online-beilere med en gang. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det er vel strengt tatt nok å spørre "noe som vil henge med en jente?" så har du 20 online-beilere med en gang. Er ikke ute etter beilere, de kan gjerne la være å sende PM om det er deres intensjon Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvorfor får jeg ikke mer bonus honor i AV? Folka i guilden sa det var dobbel bonus honor, men jeg får bare det vanlige =/ Er ikke dobbel, men en god del mer. Du får den nok. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tjent nesten 3k på 1,5 time, er det bra? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 !? Kan si det er VELDIG bra! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tjent nesten 3k på 1,5 time, er det bra? Ja, hvordan ? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvorfor spiller alle her på Sylvanas? Diskusjon.no sin egen WoW -server? Treffer aldri noen fra diskusjon.no på bloodhoof eller stormreaver... Hmm, kanskje jeg skal starte en alt på Sylvanas Litt sent svar, men Ally eller Horde på Bloodhoof? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tjent nesten 3k på 1,5 time, er det bra? Ja, hvordan ? Leser om folk som klarer 90k på ei hælg, så jeg lurte å om jeg gjorde noe galt. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hva i svarte negerhelvete feiler folk for tiden? Svarte en som lette etter random dps til botanica og ble invita. Vi var klare til å gå, plutselig blir druiden leder og kicker meg og /ignorer meg. Snakker med den forrige lederen og så hadde han spurt etter leader og bare kicka meg uten et ord for å invite roguevennen sin. Blir helt matt av slike folk. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tjent nesten 3k på 1,5 time, er det bra? Ja, hvordan ? Leser om folk som klarer 90k på ei hælg, så jeg lurte å om jeg gjorde noe galt. Hvordan får du 3k på 1.5 time da ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Negerhelvete, faktisk..må vel være der alle Ku Klux Klan-folka havner. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Nvm Oo Leste feil Endret 26. oktober 2007 av saimon Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvordan får du 3k på 1.5 time da ? AV, AV, AV. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvordan får du 3k på 1.5 time da ? En AV = 15 min En AV = 500 honor Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 90k på ei helg er vel strengt tatt ikkje mulig, siden maks honor du kan ha er 75k. Dersom han har kjøpt noke utstyr er det fint mulig då Med litt flaks vinner du AV på 15min, og har da ca 500 honor tent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå