NothgaliC Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 pft, Aloria eiger dere alle uansett Må bare ta onyxia først... Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 hehe alltid morsomt å se "lucifron down" 9 måneder etter at en server har startet reroll med 30 venner og etter en måned kan du drepe lucifron Lenke til kommentar
royale Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 faen så kjedelig å grinde AV rep...halveis til honored... 5364221[/snapback] anti-afk addon? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 pft, Aloria eiger dere alle uansett Må bare ta onyxia først... 5364485[/snapback] Aloria er den guilden med desidert mest drittunger horde-side på Sylvanas. Spesielt den kødden Einar, ordforrådet hans består av "care", "careface" og "whatever". Affliction har gjort det godt, men dere er litt trege i BWL altså Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Einar ruler. Du kjenner han tydeligvis ikke engang. Og kanskje du skal faktisk snakke med de du synest er "drittunger". Altså snakke, ikke krangle. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Har jeg noensinne kranglet med Einar? Kastet fyren på ignore etter at han dro midt i LBRS to ganger på to dager. Ble rasende den første gangen, og spurte ham hvorfor han dro, han skyldte på "guild-ZG", selv om jeg aldri så at han var i ZG den kvelden på /who. Han dro for øvrig rett etter Omokk, siden han tydeligvis trengte macen han droppet. Den andre gangen trengte vi en tank sårt, Einar så etter gruppe til LBRS og jeg tenkte "la gå". Jeg forklarte for ham at hvis han dro midt inni nå, så kunne han i hvert fall glemme noe mer grouping med folk jeg kjente. Han gikk med på det, og beklaget for forrige gang. Et par minutter at vi drepte Omokk dro han denne gangen også, og klagde på at "vi aldri ble ferdig". Og hver eneste gang jeg snakket til ham de to gangene vi var i samme gruppe, fikk jeg "play" og "care" til svar. Da føyk han rett innpå ignore for min del i hvert fall. Er fyren gammel, egentlig? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Har heller ikke særlig sansen for Aloria-medlemmer. :/ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Hvilken guild er du i? Du er på sylvanas? Prøvde onyxia idag..Gikk sabla ålreit andre gangen. 6% igjen også evader hun :DD:DDDD Var rundt dette tallet igjen..men gikk ikke denne gangen 5355690[/snapback] Completely Different Enn du? Affliction? 5356213[/snapback] Nei, snuste borti de. De ville at jeg skulle være minst 6 ganger i raid per uke. Jeg har litt å gjøre utenom wow og Er i nexus. har vært med de siden begynnelsen. Fantastisk guild. Nick? Jeg er "Danzel" 5361948[/snapback] pff, bullcrap, jeg er med ca 2 ganger uken, i affliction. 5364312[/snapback] Jaha ? bullcrap ja? Alle som får vite at de skal på liv og død raide mye. Ikke lenge siden de satt i orgrimmar med det. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 pft, Aloria eiger dere alle uansett Må bare ta onyxia først... 5364485[/snapback] Du med mugthols helm? Lenke til kommentar
imastard Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Savner WoW noe så jævlig nå, savner guildet mest av alt. Nexus Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Noen som vet om blizzard har planer om å oppdatere grafikken på andre epics en tier2 settene i 1.9? F.eks Lionheart helm og Robe of The Void. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Ja de har det, men jeg tror ikke akkuratt de. Mener jeg har lest at de iallfall skal bytte på Staff of Dominance. Endret 1. januar 2006 av Zevz0r Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Obsidan Edged Blade og Aurastone hammer også. Hadde ikke gjort noe om de skifta grafikken på Lionheart helm heller, den ser jo ut som en lvl 40 hjelm. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Ja den ser ikke noe spess ut. Men jeg er fornøyd med OEB jeg. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Til dere som håper at blizzard skal forandre grafikken på "deres" gear, dere får faen meg håpe blizzard IKKE gjør det. Kan virke som blizzard har importert noen nye, litt "suspekte", designere fra moderlandet frankrike, om du skal dømme ut ifra den nye grafikken de har laget til gear i det siste. Huntarr-set: Knall lilla og gull om jeg husker rett. Warrior: Lyseblått og gull, med øksehoder montert på skuldrene. Roguesett fra AQ: Knall, KNALL rosa. De måtte gi etter for presset og forandre på det. Edit: For å ikke nevne priest-settet, for å sitere en kompis av meg: "trodde det var shaman-settet". Og paladin-settet var jo faktisk tøfft, wtf is up with that? Endret 1. januar 2006 av E-Ton Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Wrath blir å se helt på trynet ut. OEB er så tynt nå. Blir kos å få litt "tykkelse" på det. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hehe, ja det ser litt pinglete ut Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Det skikkelig triste er untamed blade på undead..det ser pinglete ut det, imotsetning på en tauren. Vel.. det er skalering, ikke looks. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Argh! Jeg må slutte å lese på US-forumet, får vondt av å lese enkelte tråder der uten å kunne svare... http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...30723&p=1&tmp=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå