Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hvorfor spiller alle her på Sylvanas? Diskusjon.no sin egen WoW -server? :p Treffer aldri noen fra diskusjon.no på bloodhoof eller stormreaver... Hmm, kanskje jeg skal starte en alt på Sylvanas :wee:

 

 

Er vel ikke alle, men lycantrophe og Mrrexor startet en guild der (rerollet) Imastard var allerede på serveren og hadde før den tid raidet med priesten sin i nexus, han hadde rerollet warrior og var vel kommet til rundt 60 da jeg var lei alliance og lagde en post her på forumet om forslag til hvordan jeg skulle få gleden med WoW tilbake, fikk tips om horde, sylvanas og guilden drøm, vi spilte en stund og jeg ble kjent med folkene i guilden (var oss fire og Tullut) senere kom tanken om PRD, et instancelevleprosjekt og folk var interessert så flere ble med der, siden så har flere blitt så glad i drøm og alt rundt drøm, tullet på skype og den livlige guild-chatten, så flere og flere har flyttet sin main til Drøm... Er vel rundt 8 aktive 70 mains og tre fire stykker som nærmer seg 70 med sin første på serveren (meg inkludert)

 

Edit: Håper det der er mulig å lese.

Ny side så la inn en quote.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På grunn av deg i betydning av at du ga meg "invite", men ikke deg som person :tease:

Lies, dere elsker meg. :<

 

Kuldesjokk: Gode nyheter, Gnomie har en Fist of Reckoning til deg (såvidt jeg forstod)

Nice, får ta det på søndag... Vil ha den altså... Men skal vekk frem til søndag, montere opp parabol, tv, surround og dvd-anlegget på hytta ;) (ja, de kaller det hytte)

Lenke til kommentar
Vurderer du å skifte navn til TRP, TSP? The roleplayer. ;)

Neh... :wee:

 

Men jeg vil veldig gjerne skifte navn på min horde hunter TSP, for det er ufattelig teit å kalle en rollefigur noe slikt ;) Føler det blir i samme sjanger som "Iamtwink", "twinkme", "Impr0", "IkillYou", "Kjøleskap" osv.

Lenke til kommentar
Har flytta ifra sylvanas....Var/er riktignok ally då, så det har jo ikkje så masse å sei. Hadde eg vore Horde der, hadde eg sikkert blitt med eg også. :)

 

Lang tid bruker et brukbart guild på å cleare gruul? (Ja, eg sa brukbart..ikkje nihilum ;) )

 

Med first down på "alle" bossene, så en halvtime ca ? :p

 

Ja, berre lurte sida guilden eg er i no cleara heile gruul på 45 min, og eg syns egentlig det var bra kjapt. (Var for øvrig ikkje med sjøl. Hadde lovd meg vekk på en konsert :| )

Lenke til kommentar
Vurderer du å skifte navn til TRP, TSP? The roleplayer. ;)

Neh... :wee:

 

Men jeg vil veldig gjerne skifte navn på min horde hunter TSP, for det er ufattelig teit å kalle en rollefigur noe slikt ;) Føler det blir i samme sjanger som "Iamtwink", "twinkme", "Impr0", "IkillYou", "Kjøleskap" osv.

Vel, du kan starte en ny, som ikke er hunter. Hunter er den mest spilte klassen, rett etter rogue. (?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...