Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva heter addonen hvor man kan gå innpå quest lista for å se hva andre har skrivd om questen? så man slipper å gå innpå nettsider for å sjekke cords f.eks

tror det var databasen til (ikke thottbott men den andre siden med mye bra info)

Me want this amazing thing! :D

Lightheaded.

thnx, fant den faktisk rett før du svarte :p

men jeg får ikke til å bruke den pila som vanligvis kom opp når jeg trygte på en cord, som da viser meg veien til stedet.

er det en ekstra addon?

(lenga sida sist jeg spilte, så husker ikke addonsa så bra)

Lenke til kommentar

Tar bå¨ten til auberdine og tasser gjennom hele Ashenvale forest. Barrens grenser til Ashenvale i sør. Du kommer forbi en liten småby med flightpath litt nord i Ashenvale.

Og det er livsfarlig å komme nær noen av grensevaktene som er 50+ eliter. Det er et hull i gjerdet litt på siden av alle vaktene du kan gå trygt forbi.

Hold deg også unna Crossroads, hoved-horde plassen. Vaktene der aggroer deg på lang avstand.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
bah, det irriterer meg at det er så mange småunger som har kommet til dette forumet i det siste. Det var så mye kosligere på forumet før. nå er det bare fullt av fjortisser som kommer med så mye teit som: inkommende ku shaman ved navn entrecote osv.

Kaller du meg liten? Liker signaturen min jeg, kan godt gå tilbake til min gamle (HW og clocks av min 4200+ (manchester)

Lenke til kommentar

Hva tror dere er grunnene til at hunters og rogue er infiltrert av de i den alderen.

Har ikke merket selv at hunters og rogues sin alder osv. er forskjellig fra andre klasser, jeg er forøvrig selv en horde hunter og føler meg egentlig litt støtt her :hm:

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Hva er den raskeste måten å komme til The Barrens fra Teldrassil/Auberdine?

Regner med at du er Alliance. Det går en båt fra Theramore Isle til Menethil Harbor, og en derfra til Auberdine. Ellers er det heller ikke lange stykket å labbe gjennom Ashenvale. Der er de aggressive etter min mening litt lenger borte fra stien enn fra Barrens til Theramore, som kan være greit hvis du har lavt level. Husk å få flight path i Astranaar hvis du går den veien.

http://mapwow.com

Lenke til kommentar

Det er en heftig tur hvis du bare er lvl 20 warlock og vil gjøre succubus-questen, der du må helt ned forbi Camp taurajo.

Døde en haug med ganger bare på grenseovergangen mellom Barrens og Ashenvale fordi jeg ikke så den lille sideveien og bare sprang rett gjennom alle vaktene langs veien. Respawn, dau, respawn, dau * 5 :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
mhm, kjempe.

Hunters er dominert av små unger/noobs :mad:

I likehet med alle de andre klassene i spillet. Men så har jo jeg lite erfaring med andre huntere, da, siden jeg spiller en selv og det er heller skjelden at en femmannsgruppe slipper inn to.

Har ikke merket selv at hunters og rogues sin alder osv. er forskjellig fra andre klasser, jeg er forøvrig selv en horde hunter og føler meg egentlig litt støtt her :hm:

Det fine her er at du, som en fornuftig og oppegående person, vil kunne hamle opp med de fleste klasser på level sytti.

Lenke til kommentar
Det er en heftig tur hvis du bare er lvl 20 warlock og vil gjøre succubus-questen, der du må helt ned forbi Camp taurajo.

Hvis det er den turen anbefaler jeg Theramore og Imp. Løp som en gal og la impen oppholde mobsene til du har kommet deg langt nok bort. Når den dør lager du en ny med en gang. Døde ikke en eneste gang, men det gikk med noen imper.

Slet derimot litt med at jeg nesten glemte at jeg var Alliance, og derfor ikke burde hilse på de ellers hyggelige Taurenene i området.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...