Lightningwolf Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 men vil begynne en ny char, har 70priest og 40(?) warlock.tenkte på å starte en druid, har druid blitt buffa eller nerfa de siste månedene? Kommer du i såfall til å merke noen forskjell om du ikke har spilt en druide før? Selv synes jeg min druide er rasende festlig å spille på og det har vært morro de siste to-tre månedene. Ser ikke for meg at det skal komme noen class-breaking nerfs i nærmere fremtid... Sånn ellers vil feral-druider i Outland merke forskjell i attack power de får på våpenene, da denne blir buffet i 2.3. Hvorvidt alle kommer til å få mer attack power eller ikke er jeg litt usikker på. Har bare sett en SSC-gearet druide, og den gikk opp med 300 attack power.. For de som begynner å levle druider nå vil de også merke at items fra instancer vil ha bedre stats (Mograine's Might fra SM er blitt veldig bra for druider), da disse blir oppgradert i 2.3, samtidig som man trenger mindre XP pr. level mellom 30-60, og får mer XP pr. quest fra 20-60. Det er omvendt, 20-60 er mindre exp per lvl og 30-60 er mer exp per quest. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Var en anelse usikker på akkurat det. Når du sier det, så stemmer det bedre med det som egentlig er i hodet mitt Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) men vil begynne en ny char, har 70priest og 40(?) warlock.tenkte på å starte en druid, har druid blitt buffa eller nerfa de siste månedene? Kommer du i såfall til å merke noen forskjell om du ikke har spilt en druide før? Selv synes jeg min druide er rasende festlig å spille på og det har vært morro de siste to-tre månedene. Ser ikke for meg at det skal komme noen class-breaking nerfs i nærmere fremtid... Sånn ellers vil feral-druider i Outland merke forskjell i attack power de får på våpenene, da denne blir buffet i 2.3. Hvorvidt alle kommer til å få mer attack power eller ikke er jeg litt usikker på. Har bare sett en SSC-gearet druide, og den gikk opp med 300 attack power.. For de som begynner å levle druider nå vil de også merke at items fra instancer vil ha bedre stats (Mograine's Might fra SM er blitt veldig bra for druider), da disse blir oppgradert i 2.3, samtidig som man trenger mindre XP pr. level mellom 30-60, og får mer XP pr. quest fra 20-60. glemte å nevne at jeg har hatt to druids før på lvl 70, resto og feral. men tror jeg skal spille druid, har en lvl 12 druid atm som jeg glemte jeg hadde så man får mer xp av å levele og queste nå enn før? skjønte ikke helt hva du/dere mente Endret 25. oktober 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) I patch 2.3 trenger man mellom levlene 20 til 60 mindre xp for å gå opp en level, samtidig som questene man får fra og med level 30, til og med 60 gir deg mer xp. For å illustrere (med fiktive tall): Om man trenger 30.000 xp fra level 20 til 21 nå, trenger man fra patch 2.3 25.000 xp. Om en level 30 quest gir 5000 xp nå, gir den 6000 xp fra patch 2.3. Ellers kan du finne endringer fra patch til patch her: http://wow-europe.com/en/info/underdev/imp...nted/index.html Endret 25. oktober 2007 av Sneglen Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 det var noen som sa det skulle gå tre ganger så fort. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg ville heller lest hva blizzard faktisk har uttalt enn å spre rykter som "noen sa". Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 det var bare det jeg hadde hørt av noen jeg kjenner men som jeg ser er dette tydeligvis feil. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Hva heter addonen hvor man kan gå innpå quest lista for å se hva andre har skrivd om questen? så man slipper å gå innpå nettsider for å sjekke cords f.eks tror det var databasen til (ikke thottbott men den andre siden med mye bra info) Endret 25. oktober 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hva er den raskeste måten å komme til The Barrens fra Teldrassil/Auberdine? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 bah, det irriterer meg at det er så mange småunger som har kommet til dette forumet i det siste. Det var så mye kosligere på forumet før. nå er det bare fullt av fjortisser som kommer med så mye teit som: inkommende ku shaman ved navn entrecote osv. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 bah, det irriterer meg at det er så mange småunger som har kommet til dette forumet i det siste. Det var så mye kosligere på forumet før. nå er det bare fullt av fjortisser som kommer med så mye teit som: inkommende ku shaman ved navn entrecote osv. Brukeren du sikter til har faktisk vært medlem her lenger enn deg. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 bah, det irriterer meg at det er så mange småunger som har kommet til dette forumet i det siste. Det var så mye kosligere på forumet før. nå er det bare fullt av fjortisser som kommer med så mye teit som: inkommende ku shaman ved navn entrecote osv. Brukeren du sikter til har faktisk vært medlem her lenger enn deg. sikter ikke til noen bruker, bare brukte noe jeg husket fra sist gang jeg tittet innom her som et eksempel på teite utsagn. wow var bedre før. En bruker kan faktisk være fjortiss selvom han har vært medlem lenger enn meg. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Vi har da alle vært der en gang. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Vi har da alle vært der en gang. Ja, men etter at burning crusade kom ut har det blitt ille med fjortisser. Er det ingen andre som ser at forumet var kosligere før? Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hva er den raskeste måten å komme til The Barrens fra Teldrassil/Auberdine? Trenger svar. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hva heter addonen hvor man kan gå innpå quest lista for å se hva andre har skrivd om questen? så man slipper å gå innpå nettsider for å sjekke cords f.eks tror det var databasen til (ikke thottbott men den andre siden med mye bra info) Me want this amazing thing! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) @Nstin: Er igrunn ganske enig. Her på dette forumet er det klart at det har vært forandringer. Savner folk som Complexion, Apollox og Loeve som alltid hadde no flott å bidra med. Har egentlig ikke noe imot de såkallte ''småungene'' som du kaller dem. Mange av dem kommer med særdeles signaturvennlig stoff! Endret 25. oktober 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 @Nstin: Er igrunn ganske enig. Her på dette forumet er det klart at det har vært forandringer. Savner folk som Complexion, Apollox og Loeve som alltid hadde no flott å bidra med. Har egentlig ikke noe imot de såkallte ''småungene'' som du kaller dem. Mange av dem kommer med særdeles signaturvennlig stoff! Nettopp =) det var tider det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hva heter addonen hvor man kan gå innpå quest lista for å se hva andre har skrivd om questen? så man slipper å gå innpå nettsider for å sjekke cords f.eks tror det var databasen til (ikke thottbott men den andre siden med mye bra info) Me want this amazing thing! Lightheaded. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå