v-gard Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Må da være en spøk? Ser ut som en warrior har flådd en tre-druid og sydd på gearet sitt. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvordan finner man ut hvilken cd key som hører til hvilken konto når man har 4-5 esker i hylla >< Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 hvor mange cd'er er det til burning crusade? 3 eller 5? XD finne bare 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Må da være en spøk?Ser ut som en warrior har flådd en tre-druid og sydd på gearet sitt. :!: tror det er ekte. http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=1899.0 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 hvor mange cd'er er det til burning crusade? 3 eller 5? XDfinne bare 3 folkens? vil helst slippe å lette mer vis det bare er 3cder. ellers må jeg laste ned fra wow-europe Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 vil helst slippe å lette mer vis det bare er 3cder.ellers må jeg laste ned fra wow-europe Er 5 cd'er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Spørs når du kjøpte det, tror jeg har bare 3. Restet av platene består vel av patcher. Endret 25. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det er 4 CD-er til The Burning Crusade. 3 i plasten, slik man ofte finner DVD-filmer plassert på, og en fjerde i en liten pappsak. Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg kjøpte TBC første dagen, og der er det 5 cd'er. Jeg ser på CD-en nå, og hvis ikke er hypnotisert eller noe sånt, så er det cd nummer 5. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Interessant. http://www.castod.com/wow-sunwell-plateau-...-the-expansion/ Confirmed by blue: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=2&sid=1#28 Må da være en spøk?Ser ut som en warrior har flådd en tre-druid og sydd på gearet sitt. Dem nye setta fra Zul Aman er grisestygge alle sammen, men warrior sette tar virkelig førsteprisen. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Kjøpte TBC en midnatt i februar, og om jeg virkelig ikke husker helt feil så har den bare 4. Dette skal undersøkes når jeg kommer hjem! Det som stod i de linkene har jeg kjent til en stund Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ok, fant 4 cdene inne noe papp greier, håper det er 4cder men vil begynne en ny char, har 70priest og 40(?) warlock. tenkte på å starte en druid, har druid blitt buffa eller nerfa de siste månedene? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hunter spells får 1-35 range!??! Bye bye warriors Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hunter spells får 1-35 range!??! Bye bye warriors Og rogues ? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Hunter spells får 1-35 range!??! Bye bye warriors Det stemmer nok ikke. 4/5-35 er i hvert fall det de har sagt på forumene. Endret 25. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hunter spells får 1-35 range!??! Bye bye warriors Det stemmer nok ikke. 4/5-35 er i hvert fall det de har sagt på forumene. Hadde det stemt så kunne jo Hunter kitet alt av Warriors og Rogues :S Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Hadde det stemt så kunne jo Hunter kitet alt av Warriors og Rogues :S Med litt flaks kan man klare det med en warrior, men ikke med rogues. Red.: Slik det er live, altså. Endret 25. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
alright Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Blir det 4-5 yard range er jo det kjipt for mages. Kommer ikke til å funke å freeze huntern, for så å løpe inn i den dødsonen mellom ranged og melee range. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hadde det stemt så kunne jo Hunter kitet alt av Warriors og Rogues :S Med litt flaks kan man klare det med en warrior, men ikke med rogues. Red.: Slik det er live, altså. Slik det er nå ja, men vist di hadde fått den spellen. Da tror jeg Rogues og Warriors hadde blitt grise eid. Men så klart Rogues har jo endel CD som kan være nyttig. Så kan hende di kunne klart og kverka en hunter med den spellen. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 men vil begynne en ny char, har 70priest og 40(?) warlock.tenkte på å starte en druid, har druid blitt buffa eller nerfa de siste månedene? Kommer du i såfall til å merke noen forskjell om du ikke har spilt en druide før? Selv synes jeg min druide er rasende festlig å spille på og det har vært morro de siste to-tre månedene. Ser ikke for meg at det skal komme noen class-breaking nerfs i nærmere fremtid... Sånn ellers vil feral-druider i Outland merke forskjell i attack power de får på våpenene, da denne blir buffet i 2.3. Hvorvidt alle kommer til å få mer attack power eller ikke er jeg litt usikker på. Har bare sett en SSC-gearet druide, og den gikk opp med 300 attack power.. For de som begynner å levle druider nå vil de også merke at items fra instancer vil ha bedre stats (Mograine's Might fra SM er blitt veldig bra for druider), da disse blir oppgradert i 2.3, samtidig som man trenger mindre XP pr. level mellom 30-60, og får mer XP pr. quest fra 20-60. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå