Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde det stemt så kunne jo Hunter kitet alt av Warriors og Rogues :S

Med litt flaks kan man klare det med en warrior, men ikke med rogues.

 

Red.: Slik det er live, altså.

 

Slik det er nå ja, men vist di hadde fått den spellen. Da tror jeg Rogues og Warriors hadde blitt grise eid. Men så klart Rogues har jo endel CD som kan være nyttig. Så kan hende di kunne klart og kverka en hunter med den spellen.

Lenke til kommentar
men vil begynne en ny char, har 70priest og 40(?) warlock.

tenkte på å starte en druid, har druid blitt buffa eller nerfa de siste månedene?

 

 

Kommer du i såfall til å merke noen forskjell om du ikke har spilt en druide før? Selv synes jeg min druide er rasende festlig å spille på og det har vært morro de siste to-tre månedene. Ser ikke for meg at det skal komme noen class-breaking nerfs i nærmere fremtid...

 

Sånn ellers vil feral-druider i Outland merke forskjell i attack power de får på våpenene, da denne blir buffet i 2.3. Hvorvidt alle kommer til å få mer attack power eller ikke er jeg litt usikker på. Har bare sett en SSC-gearet druide, og den gikk opp med 300 attack power..

 

For de som begynner å levle druider nå vil de også merke at items fra instancer vil ha bedre stats (Mograine's Might fra SM er blitt veldig bra for druider), da disse blir oppgradert i 2.3, samtidig som man trenger mindre XP pr. level mellom 30-60, og får mer XP pr. quest fra 20-60.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...