TSP Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) I samme øyeblikk som jeg landet i Stormwind fant jeg ut at det var på tide med en restart ...Dere kommer vel forresten til å mobbe meg for interface, plassering av spells osv. men jeg er virkerlig ikke noe særlig "inni" WoW. Play for the fun. Endret 24. oktober 2007 av TSP Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Du er omtrent som meg du altså Bruker ingen fancy greier, har tinga mine der jeg finner de Endret 24. oktober 2007 av Dernel Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du er omtrent som meg du altså Bruker ingen fancy greier, har tinga mine der jeg finner de Det som er best da! Hvorfor fucke opp systemet dems og gjøre det stygt når vi kan ha det sånn som de laga det? Har faktisk mindre addons enn på de bildene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Synes ikke det er så viktig med noe fancy interface før man blir litt høyere level og begynner å PvPer eller raider. Man trenger ikke akkurat stresse med 40 key binds når man PvE'er normalt. Men er greit å begynne tidlig hvis man er som meg å bruker litt tid på å komme seg inn i systemet -har leif i hvert innlegg - Endret 24. oktober 2007 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Akkurat der har jeg problemer og. spilt egentlig ganske lenge, men når folk kommer med forkortelser, skjønner jeg ikk noen ting Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Akkurat der har jeg problemer og. spilt egentlig ganske lenge, men når folk kommer med forkortelser, skjønner jeg ikk noen ting Så ENIG! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har aldri brukt UI og vil aldri bruke det. Har aldri hat bruk for det i pvp og pve endgame. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Har aldri brukt UI og vil aldri bruke det. Har aldri hat bruk for det i pvp og pve endgame. Du bruker kun tekstkommandoer, altså? Endret 24. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har aldri brukt UI og vil aldri bruke det. Har aldri hat bruk for det i pvp og pve endgame. Default blizz oppsett er også ett UI, så å spille helt uten UI ville vært litt vrient. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Han må skrive veldig fort da :o Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Knis, drepte morogrim idag, kom ikke i graves en eneste gang + at jeg hadde shaman i gruppa. Med manatide og spelldmg totem trengte jeg ikke bruke manapots for å holde manaen oppe, og bare kaste i meg destruction potions. Ganske festlig å se hvor mye singeltarget dps man faktisk greier å presse ut :> Endret 24. oktober 2007 av Sink Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 behøver ikke så mye fancy jeg heller, men klarer meg ikke med blizz sine action bars, bartender er også kjekt. Men klarer jo seg uten alt av det i begynnelsen Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg synes at UIen har så mye å si for gameplayet mitt og forandring fryder Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Skjønner ikke at så mange gidder å være så retard å skrive "du bruker tekstkommandoer?", når alle forstod hva han mente med at han ikke brukte noen UI. Selv om han heller skulle skrevet at han ikke har bruk for addons. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har aldri brukt UI og vil aldri bruke det. Har aldri hat bruk for det i pvp og pve endgame. Default blizz oppsett er også ett UI, så å spille helt uten UI ville vært litt vrient. Hehe, tenkte meg ikke om der Mener at jeg har aldri har brukt noe fancy UI, bare default UI. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har aldri brukt UI og vil aldri bruke det. Har aldri hat bruk for det i pvp og pve endgame. Default blizz oppsett er også ett UI, så å spille helt uten UI ville vært litt vrient. Hehe, tenkte meg ikke om der Mener at jeg har aldri har brukt noe fancy UI, bare default UI. vet, det var seint og jeg var i pirkehumør. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Han må skrive veldig fort da :o macroer og keybinds Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 ahh.. suge for wow er blitt stort nå. har ikke spilt siden 1 september. har fri fra skolen idag, vil spille veldig mye. har en 70priest ligendes klar til å bruke. Hva syns dere? burde jeg starte igjen? XD Kanskje noen vil være snille og gi meg en liten update om hva som har skjedd de siste månedene? noe store nerfs eller buffs? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 :!: Sett det nye warrior-settet fra Zul'Aman? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå