Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

"The Requirement for Heroic Keys has been lowered to Honored"

:D

(jeg henger kanskje litt etter, men fortsatt en bra nyhet :p )

Honored? Lol! :cry:

Såå jalla, er jo 0.000 stress og bli revered da!

Da blir det flere noobs i heroic også, med dårligere gear (?!)

Fordi di som ofte ikke gidder og bli revered (eller farme noe som helst annet), er ofte noobs også, fordi de er "casual" en de som faktisk gjør en del instancer for og bli revered da.

Du sier noe der. I 99% av PUG'sene jeg gjør, er det ALLTID bedre med heroic enn med normal, rett og slett fordi de gode og erfarne spillerne har "giddet" å opparbeide seg rep, mens de mere casual holder seg til normal. Nå kommer dette til å bli skrudd på, så nå blir det ikke noe mere PUGs på meg ihvertfall :/

nettop det jeg mener. hmm :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, det er en fin tanke, men er du klar over hvor mye dritt man må sile gjennom for å finne en liten diamant? På den tiden jeg har spilt, har jeg fem folk på vennelisten som ikke er a) venner eller b) guildies. Fem noenlunde oppegående folk på to og et halvt år. Dette er folk som 1) er hyggelige/arrogante og nedlatende mot de andre dustene i puggen, 2) kan klassen sin, og er gearet/speccet for den rollen de har.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har 8 på min venneliste, og 3 av dem er alter til samme fyren.

"Just because we are on teh intarnet doesn't mean we have to be friends" er et fint motto. Har hatt venner som har liksom 300 folk i MSN-lista si, men sier de bare snakker med 4-5 av dem. Men de kan ikke fjerne de andre for da kan de bli "lei seg".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Joda, det er en fin tanke, men er du klar over hvor mye dritt man må sile gjennom for å finne en liten diamant? På den tiden jeg har spilt, har jeg fem folk på vennelisten som ikke er a) venner eller b) guildies. Fem noenlunde oppegående folk på to og et halvt år. Dette er folk som 1) er hyggelige/arrogante og nedlatende mot de andre dustene i puggen, 2) kan klassen sin, og er gearet/speccet for den rollen de har.

Isåfall er det utrolig. Jeg kjenner sikkert 4-500 folk jeg vet kan spille og som jeg snakket med nå og da på min gamle server. Friends listen fløyt over med veldig kjente navn (dog ikke gulidies eller RL venner) og jeg måtte flere ganger ta bort folk fra den som jeg ikke hadde lyst til. Gleder meg isåfall til å sjekke ut som en ''ukjent'' på Sylvanas hvordan dungeons fungerer. Det hele kan ha noe med at jeg er sikkert litt respektert via det uoffisielle realm forumet (aszune.xsa.ch) med mine 1600 poster der eller rett og slett at jeg var med i serverens beste og kanskje mest respekterte guild før TBC kom ut.

Har Sylvanas noe slikt forum forresten?

Lenke til kommentar

her var man kresen ja? ville ikke hatt noen som var arrogante nedlatende overfor andre på vennelista mi...

Da mener jeg man er passe dust selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Jeg er på vei til Sylvanas! :D

Jeg er på vei til en ... random... uhm... RP-PvP... lol hva er det liksom.. anyway.... The Venture Co here I come!.... bah.

Lenke til kommentar

Jeg har èn person på vennelisten min, og han kjenner jeg IRL. Alt jeg gjør innen WoW skjer innad i guilden. Det er for mange retards der ute til at jeg orker og PuGe.

Lenke til kommentar
her var man kresen ja? ville ikke hatt noen som var arrogante nedlatende overfor andre på vennelista mi...

Da mener jeg man er passe dust selv.

Pøh, mange fortjener ikke bedre.

Korrekt.

Og tro meg, jeg skjønner Psilocybe godt. Heldigvis slipper jeg flere pick-up-groups, da vi begynner å bli en del 70s nå.

Jeg hadde tre stykker utenfor Drøm jeg kunne dra i instance/gjøre ting med (har flere, de fleste social/proffesions). Nå har jeg to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...