War Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Mest fordi jeg endelig kan få gjort unna heroics uten å slite ræva av meg med å bli revered Her biter grådigheten deg i ræva, litt mer instance før du gjorde Questene så er du rev på 70 (uten om TK da) Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Honored Heroics er kongebra. Har avstått fra å grinde rep med annet en magen min. Nå kan jeg ta noen heroics med druiden og huntern også. Aldri om jeg hadde giddi grinda meg til revered med dem karakterene. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Honored Heroics er kongebra. Har avstått fra å grinde rep med annet en magen min. Nå kan jeg ta noen heroics med druiden og huntern også. Aldri om jeg hadde giddi grinda meg til revered med dem karakterene. Helt enig. Alle forandringer som gir mindre grinding er velkommen for min del. 2k honor reward for daily quest i AV også. Mye bra i 2.3 Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hva heter den questhjelp addonen? Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 :/ både druiden og magen er revered eller bedre med alle heroic dungeons Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hva med vanlig mount, Smurfen? Vanlig mount er treigt og kjedelig Dessuten kan jeg ikke angripe fra oven om jeg rir rundt på bakken. War: Latskap ftw Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 :/ både druiden og magen er revered eller bedre med alle heroic dungeons Trøst deg med at du slipper grinde rep på shamanen og warrioren din Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hva heter den questhjelp addonen? Tenker du på Lightheaded? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hva heter den questhjelp addonen? Tenker du på Lightheaded? Kansje ? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Stemmer nok det... Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jau, det stemmer. Genial addon Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Off, merker det begynner å ta lang tid å lvl nå .. Lvl 64.. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 De fjerner vel ikke arenapointsa til folk når 2.3 kommer sant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 De fjerner vel ikke arenapointsa til folk når 2.3 kommer sant? Arena team resetes. Poengene blir. Lenke til kommentar
alright Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vil tro man beholder opp til 5000 arena points, akkurat sånn som sist. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 "The Requirement for Heroic Keys has been lowered to Honored" (jeg henger kanskje litt etter, men fortsatt en bra nyhet ) Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) "The Requirement for Heroic Keys has been lowered to Honored" (jeg henger kanskje litt etter, men fortsatt en bra nyhet ) Honored? Lol! Såå jalla, er jo 0.000 stress og bli revered da! Da blir det flere noobs i heroic også, med dårligere gear (?!) Fordi de som ofte ikke gidder og bli revered (eller farme noe som helst annet), er ofte noobs, fordi de er mer"casual players" en de som faktisk gjør en del instancer for og bli revered. Om man gjør mer instancer så blir de også bedre til og spille 5 mans pga at de blir bedre kjent med instancene, og fordi at de får flere drops, nettop på grunn av antall quest\runs de må gjøre for og bli revered.. Så dette er en dum nerf\buff Imo Endret 23. oktober 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 z0magawd, er det virkelig sant? Da blir det heroics på alts! Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 "The Requirement for Heroic Keys has been lowered to Honored" (jeg henger kanskje litt etter, men fortsatt en bra nyhet ) Honored? Lol! Såå jalla, er jo 0.000 stress og bli revered da! Da blir det flere noobs i heroic også, med dårligere gear (?!) Fordi di som ofte ikke gidder og bli revered (eller farme noe som helst annet), er ofte noobs også, fordi de er "casual" en de som faktisk gjør en del instancer for og bli revered da. Du sier noe der. I 99% av PUG'sene jeg gjør, er det ALLTID bedre med heroic enn med normal, rett og slett fordi de gode og erfarne spillerne har "giddet" å opparbeide seg rep, mens de mere casual holder seg til normal. Nå kommer dette til å bli skrudd på, så nå blir det ikke noe mere PUGs på meg ihvertfall :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå