Jørgen Sørheim Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Knis. 58 pallydan som angrep meg mens jeg holdt på med en mob. Jeg hadde vel noe sånt som 70% hp igjen når han var død. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 jodajoda, men husk.. det var en paladin Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Hehe. Duellerte en paladin med warriorn min, han var samme lvl som meg.. jeg tok han rimelig fort ned til 20% hp og der kom bobbla så var det på'n igjen, så der kom immune to melee attacks shieldet også tok han faen meg lay on hands i duellen.. å bruke lay on hands i duel er bare latterlig synes jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Noen som har en "guide" på hvordan man bør disponere talentspoints for worrrier? Er atm. lvl 24 og tauren Endret 30. desember 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Spørs om du vil tanke (Være damage svamp i instances) eller soloe/pvpe/grinde mye. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Spørs om du vil tanke (Være damage svamp i instances) eller soloe/pvpe/grinde mye. 5358945[/snapback] solo vil jeg tro. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg hadde en god build til det men jeg har selfølgelig glemt den. -.- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 For nå har jeg bare brukt de på ren og skjære måfå egentlig så, en liten ide å kanskje prøve å bruke de litt fornuftig i allefall Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Arms til MS, deretter Fury. Hele Rend/Deep wounds/Impale-rekken er bra. Tactical mastery og Anger management er omtrent nødvendige, og det samme gjelder Imp. Overpower (50% crit). 2h weapon specialization er jeg litt i tvil på, 5% er ikke så himla mye (treffer du for 1000, blir det 1050), men skal du ha polearmspec, må du nesten putte poeng der. Ellers er det 5/5 i enten sword, mace eller axe-spec, de fleste går for axe og bruker Whirlwind axe som man får på lvl30. Sweeping strikes må man ha for å få MS, og MS tar man på lvl40. Etter det er det poeng i Cruelty, og etter det har du antageligvis litt peiling på hva du skal gjøre fremover, og hvor poengene passer best. PvP + solo-spilling = videre i Fury, Instancing (som tank) = litt i Protection. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 En liten film jeg laget om SM.http://files.filefront.com/Orgram_pwns_in_...;/fileinfo.html 5352028[/snapback] Jøss. Jeg forventet virkelig mer av TUF. Med et par buffs snuser jeg selv på MS-crits rundt 950, og det er med Kang. Vet at mobs i SM cath + armory har en del mer armor enn jevne mobs, men likevel; oO. 5352564[/snapback] legg til Battleshout der, og du kan smelle opp endel høyere nummere. se på dmg rangen, 87 mer top dmg og mye mer stats. så 87x2.20 = 200ish, legg til enrage på toppen der så kan du nå endel høyere med TUF Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Skal gå tank framover.."JIPPI" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg lvlet med hunteren min idag Hadde blå hele rekka, så det gikk rimelig fort. Lenke til kommentar
N* Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Nå skjedde det noe rart! En person spurte meg om noe quest greier i /s, og når jeg svarte snakket jeg Demonic! Alt jeg skrev ble bare rare ord. Er forresten warlock og var nord i felwood sammen med mange demoner.. Kanskje det har noe å si? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Hmm .. Kansje du hadde Curse of Tounges eller noe på deg? Mener du snakker demonic da. Lenke til kommentar
N* Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 selvfølgelig de demonene bruker Curse of Tongues mye. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Hvilken guild er du i? Du er på sylvanas? Prøvde onyxia idag..Gikk sabla ålreit andre gangen. 6% igjen også evader hun :DD:DDDD Var rundt dette tallet igjen..men gikk ikke denne gangen 5355690[/snapback] Completely Different Enn du? Affliction? 5356213[/snapback] Nei, snuste borti de. De ville at jeg skulle være minst 6 ganger i raid per uke. Jeg har litt å gjøre utenom wow og Er i nexus. har vært med de siden begynnelsen. Fantastisk guild. Nick? Jeg er "Danzel" Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Ahh, fikk akkurat Glowing Brightwood Staff for 400 g. Har også råd til 22int enchant, men den eneste fyren på Horde sida som kan den enchanten, er inaktiv>_< Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Hvilken guild er du i? Du er på sylvanas? Prøvde onyxia idag..Gikk sabla ålreit andre gangen. 6% igjen også evader hun :DD:DDDD Var rundt dette tallet igjen..men gikk ikke denne gangen 5355690[/snapback] Completely Different Enn du? Affliction? 5356213[/snapback] Nei, snuste borti de. De ville at jeg skulle være minst 6 ganger i raid per uke. Jeg har litt å gjøre utenom wow og Er i nexus. har vært med de siden begynnelsen. Fantastisk guild. Nick? Jeg er "Danzel" 5361948[/snapback] Jundauk Og det blir en del raiding, ja, men det er jo fordi det er først nå vi har nok medlemmer til å gjøre de forskjellige instancene, så vi må nesten begynne å ta innpå Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 faen så kjedelig å grinde AV rep...halveis til honored... Lenke til kommentar
Canute Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Hvilken guild er du i? Du er på sylvanas? Prøvde onyxia idag..Gikk sabla ålreit andre gangen. 6% igjen også evader hun :DD:DDDD Var rundt dette tallet igjen..men gikk ikke denne gangen 5355690[/snapback] Completely Different Enn du? Affliction? 5356213[/snapback] Nei, snuste borti de. De ville at jeg skulle være minst 6 ganger i raid per uke. Jeg har litt å gjøre utenom wow og Er i nexus. har vært med de siden begynnelsen. Fantastisk guild. Nick? Jeg er "Danzel" 5361948[/snapback] pff, bullcrap, jeg er med ca 2 ganger uken, i affliction. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå