fjeddiu Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Haha Du kommer til å mareritt i dustallow march mot murlocs! Lover deg, de har improved dmg + spinger fortere en de andre + sender disease som dreper deg ganske ofte Jeg er 40 på magen min og holder på der, har fått med meg en druid til båten i tanaris, så regner med å lvle sykt fort der Endret 22. oktober 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Herregud, blodsegl eier. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Da var PvP filmen min ute. Doppler - Doing It With Forms Helt grei førstefilm det Men hva slags addons bruker du? gief name(s) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Umm, i pvp filmen der, han har en tobeintskapning? Hva i svarte er det? Tror jeg har fulgt litt for lite med på druid Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Umm, i pvp filmen der, han har en tobeintskapning? Hva i svarte er det? Tror jeg har fulgt litt for lite med på druid Modelchanger, er ikke lov. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Da så... Lame film (ja, grunnet modelchanger) Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Selvsagt ikke ulovlig, men hunteren min har en lilla raptor både som pet og ridedyr. Det er mange som blir stående og glo litt når jeg kommer ridende, det sier poff, og plutselig står den ved siden av meg Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kommer det en sesong 4, eller er sesong 3 siste før neste expansion? Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Sesong 3 Lol, seriøst... Endret 22. oktober 2007 av cve Lenke til kommentar
samebob Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Selvsagt ikke ulovlig, men hunteren min har en lilla raptor både som pet og ridedyr. Det er mange som blir stående og glo litt når jeg kommer ridende, det sier poff, og plutselig står den ved siden av meg Er så klart ulovlig å skinne. Litt synd men nødvendig Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Tror han mente at det med raptoren ikke var ulovlig... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 hmm noe jeg ikke har fått med meg om raptorer da? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Les en gang til hva han sier så tror jeg du skjønner det.... Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Faen skjer med Sylvanas? :o Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Faen skjer med Sylvanas? :oDen gikk ned. Skjer ikke så altfor skjeldent.k Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 @ Samebob, ok, fyren er hunter sant? Mest sannsynlig troll, eller en class som kan skaffe seg troll mount, alle det faktisk og han er hunter sant? Så da har han et pet, det forsvinner når han mounter, så han har en lilla raptor pet (finnes utenfor x-roads blant annet) og han har en lilla raptor mount, poof han dismounter og pettet hans står på siden og ligner på mounten hans... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Men hvorfor sier han usakligt at det skal være lovlig? Tviler på at han sa det til mounten, men tror han sa det til skinningen Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Smarte meg gikk inn på Season 3 gear på Atlas loot og nå blir eg dc hver gang eg åpner atlas.. Ka gjør eg nå? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Men hvorfor sier han usakligt at det skal være lovlig? Tviler på at han sa det til mounten, men tror han sa det til skinningen Han snakket om mounten. Angående den filmen som ble postet her tidligere; usj for en drittmusikk. Pinguvin: Prøv å avinstaller og installer igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå