Epixx Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Varer vel ut mandagen så blir det WSG neste helg? Eye of the Storm, WSG, AV, AB - er det ikke slik det går? Neste helg er det AV. Roteringen går slik: AV, WSG, AB, EotS. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 eg som healer, klarte ikke å drepe min add Sleng på 300-350 spelldamage så fikser du det . Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Skjønner ikke hvorfor Respeccing skal være så sjuukt dyrt =( Jeg tror respeccing bare er ment som en nødløsning dersom man finner ut at man har tabbet seg ut i begynnelsen. Jeg ble nokså overrasket over at det er mulig i det hele tatt, og jeg synes 50g er i overkant billig. WoW er lagt opp til at alle skal kunne fylle en bestemt rolle, og den hensikten blir utvannet dersom det er for enkelt å bytte rolle. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Tja, er greit å kunne respecce fra tid til annen utifra hva man vil gjøre, pvp/pve osv. Og det er ikke så sinnsykt dyrt med mindre du respeccer hele jævla tida, første koster det vel 5g ca? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Tja, er greit å kunne respecce fra tid til annen utifra hva man vil gjøre, pvp/pve osv. Og det er ikke så sinnsykt dyrt med mindre du respeccer hele jævla tida, første koster det vel 5g ca? 1g første gangen mener jeg Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 ..også øker det med 5 g helt til 50 Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Oh yeah, alliance for life.Hater å levle horde. Får de til ca 30 og så er det full stopp Snodig, akkurat omvendt for meg. Synes Alliance er altfor glorete, mens Horde kan være skikkelig dyster. I tillegg er det i lengden mye kulere med NPCer som roper "FOR THE HORDE!" enn et forsiktig "for the Alliance". Selve spillingen synes jeg ikke det er så mye forskjell på, man løper rundt og samler quest og dreper mobs. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kjipt å respekke og man trykker en feil eller er litt for kjapp så må man rerespekke 100g på 2 sec. Skulle vert 50g respec og 0g respec innen 1 min , evt innen 1 time så man kunne teste? Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 høres ut som en god ide Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er da ikke noe problem når det er så lett å respecce, var verre i Diablo. :/ Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hva med nå som Macespecc blir nerfet da?Tenk fremover og med det i tankene vil jeg fortsatt si at for BS våpen i pvp så er rekkefølgen mace, axe, sword. mens i arena våpen ville jeg si sword, mace, axe, avhengig av hvor avhengig man er blitt av mace procs og skillheralds. Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det har vel vært foreslått en del ganger at man burde ha en gratis respecc mellom 2 "programmerte" speccer. For eksempel kunne en warrior ha en tank og en dps spec han kunne veksle mellom (må selvfølgelig gjøres hos class trainer som vanlig). På denne måten ville kanskje flere være villige til å tanke og heale. En endring av en av de programmert speccene koster selvsagt som før. Dog, etter TBC er ikke 50g så mye lenger. Lurer på hvordan det blir med neste ekspansjon... Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Synes heller det høres ut som det er de andre i gruppen som er for gjerrige i forhold til de som "ofrer" seg, og blir tank/healer. Sponser de reparasjoner og er litt ekstra snille i forhold til drops burde det bli like attraktivt å være healer/tank som noe annet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Vel, for alle som ikke tanker for et guild: lykke til med å få en PUG til å betale for respec og reparasjoner. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Svaret til dere som sliter med respec regninger er å lage dere en alt. farmemaskin. Gjerne warlock eller hunter. Da 2,3 kommer er det enkelt å lvl opp karakterer. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er ikke alle som orker å levle opp enda en karakter bare for å kunne bli mer effektiv med den man allerede har. Og på den tiden man bruker på å levle kan man enkelt skaffe nok gull til 50 respecs uansett. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Fitte! Jada, her sitter man med sin søsters bankkortnummer på PC-en også klarer faen meg den drit dataen og klikke toilling så man må formatere hele driten og utover det slette nummeret, som ligger på skriveboret, som ligger på C: som også Windowsmappa ligger. Da ble det ikke noe migrate på meg. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Fitte! Jada, her sitter man med sin søsters bankkortnummer på PC-en også klarer faen meg den drit dataen og klikke toilling så man må formatere hele driten og utover det slette nummeret, som ligger på skriveboret, som ligger på C: som også Windowsmappa ligger. Da ble det ikke noe migrate på meg. Har du rappa kortet til søsteren din nå, lille Okstad Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Fitte! Jada, her sitter man med sin søsters bankkortnummer på PC-en også klarer faen meg den drit dataen og klikke toilling så man må formatere hele driten og utover det slette nummeret, som ligger på skriveboret, som ligger på C: som også Windowsmappa ligger. Da ble det ikke noe migrate på meg. Skaff det på nytt! Du skal migrate Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hehe. I går begynte jeg som skrevet med AoE grinding på min lvl 35 mage. Jeg pulla 8 stykker, og plutselig sto det en horde i lvl 32 midt i mellom hele gjengen. Jeg fortsatte som vanlig, og han var dum nok til å gå inn i Blizzardene, så jeg drepte 8 mobs + en horde samtidig. Da følte jeg meg god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå