Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var PvP filmen min ute.

Doppler - Doing It With Forms

Vel, kvaliteten på filmen er forferdelig dårlig med tanke på størrelsen, du duellerer bare fire forskjellige klasser (og du trengte som regel flere forsøk på hver), deriblant en mage uten cooldowns og en annen med 7,2k HP, å se deg drepe folk midt inni en klynge i WSG er ikke så kjempeimponerende og du løper din vei under den eneste 1v2-kampen i filmen.

Spiller du PvE?

Du så sikkert streamen siden du syntes kvaliteten var så dårlig? 600mb på 35 min er mindre enn de fleste, og kvaliteten er bra.

Jeg tok med de duelene der jeg tapte, ofte vant jeg 5 - 1 men tok med de duelene der det var mest spenning (som den warrioren sist på filmen, tok han 4 ganger så tok han meg nesten). Hvorfor skal en bra duel vise ett vinn?

Wsg klippene var jo for å vise ganking, og det var ialt 2 (!) klipp med. Ellers så er nesten alle motstanderne mine bedre gearet enn meg, søk opp den shadowpriesten på starten feks :roll:

Og hvordan i Helvete skal jeg fighte en holy priest og en rogue som helt åpenbart var i arena team 2 vs 1?! Su har sikkert sett en av de filmene der en eller annen class ganker 2 PvE nubs i PvE gear i auchindoun eller netherstorm, vel, jeg kan gjøre det samme. Men det er jo bare crap å vise fram...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

I'm liek pwning some nubs in dah BGs with my destruction specc :roll:

Ahhh jeg har konsentrasjonsproblemer deluxe :p

Skreve 4 linjer lekser på 3 dager.... !

Lenke til kommentar
Spiller du PvE?

Du så sikkert streamen siden du syntes kvaliteten var så dårlig? 600mb på 35 min er mindre enn de fleste, og kvaliteten er bra.

Jeg spiller PvP.

Nei, jeg lastet den ned.

Se denne. Halvparten så stor og halvparten så lang, og bildet er klassklart.

Jeg tok med de duelene der jeg tapte, ofte vant jeg 5 - 1 men tok med de duelene der det var mest spenning (som den warrioren sist på filmen, tok han 4 ganger så tok han meg nesten). Hvorfor skal en bra duel vise ett vinn?

Joda, joda, men hvordan du presenterer det har noe også noe å si. Det hadde det jo vært fint å vite hvordan motstanderene dine var gearet i forhold til deg, også er det jo dette med "antiklasser", da. Nå er jo ikke jeg noen druidekspert, så det kan jo hende at warriors, rogues, mages og priest er de druids har mest problemer med, for i så fall blir det straks mer spennende, slik som rogue vs. hunter på level 60.

Og hvordan i Helvete skal jeg fighte en holy priest og en rogue som helt åpenbart var i arena team 2 vs 1?! Su har sikkert sett en av de filmene der en eller annen class ganker 2 PvE nubs i PvE gear i auchindoun eller netherstorm, vel, jeg kan gjøre det samme. Men det er jo bare crap å vise fram...

Mer sånn fem personer, men det får så være, det er uansett bedre underholdning, med mindre de er veldig, veldig godt gjennomført (se: Ming, Swifty), enn vanlige dueller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Skal se filmen din no jeg! :)

Noen som vet om noen "gratise" programmer jeg kan bruke til å recorde WoW? Jeg elsker å redigere filmer å sånn, men har aldri fått gjort noe fordi jeg ikke har et recording program :/

Lenke til kommentar
logisk er det ikke?

Hmm... Javel, men nå sloss jeg ikke mot folk med 200 resi så ofte, da. Får vel ta mericless gladiator sverdet. ;)

vel arguementet står fortsatt ved 0 resilience gitt at du ser på muligheten for at sverd proc + hit kan begge critte. og man skal se framover og oppover ikke nedover og bakover ;)

Så 2h sword er "best" til en ms warrior? Skal spille 2v2 arena med en shaman, for det meste.

nei, det jeg sier er at: gitt at du har "like våpen", vil alltid axe være det svakeste av alternativene. jeg smiler litt for meg selv hver gang jeg ser en warrior med s2 axe, de valgte enkelt og greit feil. når vi snakker om ulike våpen som BSvåpene vil jeg si at følgende er best i pvp : 1. mace 2. axe 3. sword

og har du et overlegent våpen, la oss si at du har en 100 dps sword og en 120 dps axe, så bør du velge axe så klart.

Lenke til kommentar

Hydross nede på tredje forsøk idag. De to første forsøkene kom på 50% begge to, siden det var overaggroing i faseskifte, og han ble dratt ut av strålene så vi fikk dobbelt opp med adds. Leotheras gikk nesten ned også. Etter et par sinnsykt kaotiske kamper, fikk vi ham til 15% på det tredje forsøket, og det var også det beste.

Veldig morsom kamp, forsåvidt. Jeg som healer, klarte ikke å drepe min add, så nå har jeg stocka opp med smågimp gear til imorra. Snasent. :)

Lenke til kommentar
nei, det jeg sier er at: gitt at du har "like våpen", vil alltid axe være det svakeste av alternativene. jeg smiler litt for meg selv hver gang jeg ser en warrior med s2 axe, de valgte enkelt og greit feil. når vi snakker om ulike våpen som BSvåpene vil jeg si at følgende er best i pvp : 1. mace 2. axe 3. sword

Hva med nå som Macespecc blir nerfet da?

Tenk fremover ;)

Endret av samebob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...