Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Hvis folk har mye ress er det ikke bedre med mere +crit da? :S

enkel logikk sier "nei!". fordi resilience også gjør at man gjør mindre skade fra crits også og når vi ser på talentene i axe vs sword, uavhengig av våpen, diskusjonen så har vi at man kan velge mellom

axe - 5% crit

sword - 5% sjanse for ekstra angrep

ingen bør velge axe da, det sier seg selv. la oss først være enig om at 5% er 5% uansett. og at ett ekstra angrep fra sword omtrent er det samme som en crit, 200% skade. når vi hiver resilience som tilsvarer la oss si 10% anticrit, så har vi at både sverd og axe specede warriors har 10% mindre sjanse for å critte, dvs at om en sword warrior har 10% crit chance så vil en axe warrior ha 15% crit chance, eller 10% crit chance + 5% sjanse for crit pga axe kan man si. begge har altså fortsatt 5% sjanse for at deres talent skal hjelpe de.

det man gjerne ignorere er at resilience også minsker skaden fra crits. som vil si at hvor en axe warrior sin "proc" (altså en større sjanse for crit) vil gjøre f.eks bare 180% skade, vil fortsatt en sword warrior med sin proc (ekstra angrep) gjøre 200% skade, derfor er sword _alltid overlegen_ axe for warriors nå som resilience er innført, gitt like gode våpen (f.eks arenavåpene). att på til har en sword proc sjansen til å critte i seg selv, eller at både swingen som procer den og procen selv kan critte dvs at vi har mulige scenario:

gitt 20% anti critdmg fra resilience:

hit + proc hit = 200% skade

hit + proc crit = 280% skade

crit + proc hit = 280% skade

crit + proc crit = 360% skade

sammenlignet har axe kun 5% sjanse for at man får én crit = 180% skade.

logisk er det ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg begynt med AoE! Lvl 35 bestemte jeg meg for at det passet. Ganske kult. Fire er bedre 1 mot 1, mens nå tar jeg en haug med mobs i samme slengen, etter å ha bare vært frost i en halvtime! :)

Likte det ikke i begynnelsen. Lite skade, lav range osv., men når jeg fikk det til, merket jeg plutselig hvor mye bedre det ble. :)

Lenke til kommentar
Da var PvP filmen min ute.

Doppler - Doing It With Forms

Vel, kvaliteten på filmen er forferdelig dårlig med tanke på størrelsen, du duellerer bare fire forskjellige klasser (og du trengte som regel flere forsøk på hver), deriblant en mage uten cooldowns og en annen med 7,2k HP, å se deg drepe folk midt inni en klynge i WSG er ikke så kjempeimponerende og du løper din vei under den eneste 1v2-kampen i filmen.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

hvorfor NEKTER warcraftmovies å laste på min pc?

er det noe galt med siden eller er det bare meg?

der funka det ja...

tok jo bare en uke (faktisk) å få lastet en link dit.. serriøst altså.

Endret av Dwagon
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor Respeccing skal være så sjuukt dyrt =(

Det rammer de stakkars healere/tanker verst.. ikke rart det er mangel på de.

50g opptil flere ganger i uka, så jeg kan queste/grinde for raids.. det svir!

Gief lower cost plox

Endret av saimon
Lenke til kommentar
modelchanging, mmowned.com sier jeg bare ;) Det er ulovlig iflg blizzards EULA så ikke bruk det ( :p )

WoWsentry tar det, så du bør slette alle bevis asap. ;)

1. Når begynte den å ta det?

2. Er du sikker på at det stemmer?

(Ikke at jeg har modelchange eller noe :innocent: )

Lenke til kommentar
Det som hadde vært er en gratis reset i måneden, eller noe slikt.

Eller det at prisen resatte seg hver måned.. har ikke no mot å betale, men finns grenser, opptil 200g+ i måneden er drøyt..

Spess siden det er main, så har ingen andre chars å farme med

Lenke til kommentar

Drepte HH i sta med en gruppe på 5 man, 5 manger.

Epic ringen med + damage som var perfekt for meg droppet 2 ganger.

Og hvem tar dem? en HEALING priest, en retribution paladin og så var det en pala og en annen warrior med i gruppen.

Ninjaloot av dem?

Edit: Priesten og pala tok også healing ring en gang =/

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...