Frohman Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Utdypes mer her her. Woot originated as a hacker term for root (or administrative) access to a computer. However, with the term as coincides with the gamer term, "w00t". "w00t" was originally an trunicated expression common among players of Dungeons and Dragons tabletop role-playing game for "Wow, loot!" Thus the term passed into the net-culture where it thrived in video game communities and lost its original meaning and is used simply as a term of excitement. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Okstad, ja, det var det jeg linka til. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hva betyr Tbh ? To Be Honest Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Okstad, ja, det var det jeg linka til. Du linka til w00t, jeg linka til woot. Edit: It's Frohman! Not Freeman! Endret 21. oktober 2007 av Frohman Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 For å dra enda lenger ut i off-topicens verden... Same shit, different wrapping Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Woohoo, ding 58. Må feires med screenshot Gz!, nå blir Krol Blade snart bytta ut Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Noen som har erfaring med Rogue og Warlock som 2v2 Arena Team her? Jeg er warlock med drittgear, en god del spell dmg da siden jeg har raidet en del, men spiller med en rogue som er nesten full epic. Kjører SL/SL spec, dette for å overleve lengre + jeg syntes det er en genial PvP spec. Nettop startet opp teamet, ligger på 1548 rating eller noe for øyeblikket. Skal prøve å hitte 1600 før uken er omme. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tjah, jeg spiller 2v2 med Lightningwolf. Relativt dårlig gear på oss begge, og merker når vi blir outgearet, men vi klarer oss utrolig bra mot folk som ikke har fullt merciless og Deep Thunder/Stormherald. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Usj, skjønner ikke at folk gidder å bruke mace, i allfall ikke warriors. Elendig talent i forhold til axe og til tider sword. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Stun greia er jo imba, vist du har deep thunder også, som stunner Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Heller 5% crit enn 5% stun. Care 500hp, grei med stats og crit rating på Lunar Cresent og. Edit: Faen, så lenge account management skal være nede. Endret 21. oktober 2007 av Frohman Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tar heller sword for 1 extra white hit enn 5% crit eller 5% stun chance siden resilince slår lett criten og de fleste har stun ressist via talents, dette er min mening da dere har sikkert andre syns punkter på akkurat dette Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Thunder og oppgraderingene er vel treigere? Pluss at 500 hp er jo konge.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvis folk har mye ress er det ikke bedre med mere +crit da? :S Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jo men min mening er at du får mere ut av extra attack enn den criten Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ble kicka fra Chaos idag, så jeg hadde tenkt migrere min shaman og mage, men det virker som det er noe galt med siden ja Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tjah, jeg spiller 2v2 med Lightningwolf. Relativt dårlig gear på oss begge, og merker når vi blir outgearet, men vi klarer oss utrolig bra mot folk som ikke har fullt merciless og Deep Thunder/Stormherald.Vi slayer! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tjah, jeg spiller 2v2 med Lightningwolf. Relativt dårlig gear på oss begge, og merker når vi blir outgearet, men vi klarer oss utrolig bra mot folk som ikke har fullt merciless og Deep Thunder/Stormherald.Vi slayer! Vi slayer! Uansett, 5% stun med 2x maces blir gull verdt i arena, selv om jeg må si at jeg elsker Swords. Sliter fortsatt mtp. hva jeg skal velge. :< Lenke til kommentar
storken Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Da var PvP filmen min ute. Doppler - Doing It With Forms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå