Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Utdypes mer her her.

Woot originated as a hacker term for root (or administrative) access to a computer. However, with the term as coincides with the gamer term, "w00t".

"w00t" was originally an trunicated expression common among players of Dungeons and Dragons tabletop role-playing game for "Wow, loot!" Thus the term passed into the net-culture where it thrived in video game communities and lost its original meaning and is used simply as a term of excitement.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaring med Rogue og Warlock som 2v2 Arena Team her? Jeg er warlock med drittgear, en god del spell dmg da siden jeg har raidet en del, men spiller med en rogue som er nesten full epic. Kjører SL/SL spec, dette for å overleve lengre + jeg syntes det er en genial PvP spec. Nettop startet opp teamet, ligger på 1548 rating eller noe for øyeblikket. Skal prøve å hitte 1600 før uken er omme.

Lenke til kommentar
Tjah, jeg spiller 2v2 med Lightningwolf. Relativt dårlig gear på oss begge, og merker når vi blir outgearet, men vi klarer oss utrolig bra mot folk som ikke har fullt merciless og Deep Thunder/Stormherald.
Vi slayer!

Vi slayer!

Uansett, 5% stun med 2x maces blir gull verdt i arena, selv om jeg må si at jeg elsker Swords.

Sliter fortsatt mtp. hva jeg skal velge. :<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...