Pilot_ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 kan man tracke både herbs og ore samtidig? Nei. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det fantes vel en addon som kunne skifte hurtig mellom forskjellige trackere. Men det er vel mye mulig den ikke funker lengre, etter at mye automatisering ble forbudt Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Når er det honor for dagen restarter? MÅ skynte meg å få nok honor så jeg kan få epixx Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Når er det honor for dagen restarter? MÅ skynte meg å få nok honor så jeg kan få epixx Rundt klokka 3 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Når er det honor for dagen restarter? MÅ skynte meg å få nok honor så jeg kan få epixx Rundt klokka 3 YEs, da klarer jeg det. Men blir trøtt Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Sikringa i rommet der dataen står gikk isted. Da jeg boota etterpå var det skjedd en feil med en eller annen boot- fil. Utrolig nok funket det med Windows Repair Magisk ! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Når er det honor for dagen restarter? MÅ skynte meg å få nok honor så jeg kan få epixx Rundt klokka 3 Er det ikke 1? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tjah, klokka er 2 og ingen honour-update. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Da ble honor updated BAre 1k unna å få epixxen, lol. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Woohoo, ding 58. Må feires med screenshot Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Dinga nettopp 58 selv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Bah, det må da gå an å la meg som har tank-gear tanke >< Men neida, idiotdruiden skulle ha meg til å heale. Jeg har ikke heala grupper i TBC ennå, så så klart er jeg rusten, men det hjelper ikke at tanken står i en blanding av resto- og balance-gear og ikke har noe annet for tanking enn en ring med +def. Verst av alt, jeg får skylda for wipe. Vedkommende hadde bedre healing-gear enn meg og tanka i det >< Det at jeg kunne tanke, kom ikke på tale. *frustrert* Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Bah, det må da gå an å la meg som har tank-gear tanke ><Men neida, idiotdruiden skulle ha meg til å heale. Jeg har ikke heala grupper i TBC ennå, så så klart er jeg rusten, men det hjelper ikke at tanken står i en blanding av resto- og balance-gear og ikke har noe annet for tanking enn en ring med +def. Verst av alt, jeg får skylda for wipe. Vedkommende hadde bedre healing-gear enn meg og tanka i det >< Det at jeg kunne tanke, kom ikke på tale. *frustrert* Ikke for å være.. frekk men, alliance? høres virkelig ut som et klassisk tilfelle og en av grunnene til at hordene mine er primære nå Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Kan noen fortelle meg helt nøyaktig hvor mye det koster å traine for å bruke flying mount, og hvor mye de forskjellige mounten koster til horde? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvorfor kan man bare ha 100 EotS marks? Har 10 ventende på meg i mailboxen =/ Må vel bruke opp 10 da =/ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Det er jo bare å kjøpe potions og vann, det er jo alltid nyttig. Endret 21. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Kan noen fortelle meg helt nøyaktig hvor mye det koster å traine for å bruke flying mount, og hvor mye de forskjellige mounten koster til horde? Vanlig flying skill koster deg 800g, da kan man fly vanlige flying mount (160% speed): De forskjellige vanlige flying mountene er: Tawny Windrider (100g - Shadowmoon Valley) Green Windrider (100g - Shadowmoon Valley) Blue Windrider (100g - Shadowmoon Valley) Fra og med neste patch kommer også: Flying Machine Control for Engineers. (Ingen fast pris, siden den varierer.) Epic flying skill koster deg 5000g, da kan man fly superraske flying mounts (380% speed): De forskjellige epic flying mountene er: Swift Yellow Windrider (200g - Shadowmoon Valley.) Swift Red Windrider (200g - Shadowmoon Valley.) Swift Purple Windrider (200g - Shadowmoon Valley.) Swift Green Windrider (200g - Shadowmoon Valley.) Reins of the Azure Netherwing Drake (Lang questline.) Reins of the Cobalt Netherwing Drake (Lang questline.) Reins of the Onyx Netherwing Drake (Lang questline.) Reins of the Purple Netherwing Drake (Lang questline.) Reins of the Veridian Netherwing Drake (Lang questline.) Reins of the Violet Netherwing Drake (Lang questline.) Swift Nether Drake (Prisen man får for å ligge top 0.5% i slutten av en sesong i Arena.) Fra og med neste patch kommer også: Turbo-Charged Flying Machine Control for Engineers. (Ingen fast pris, siden den varierer.) Cenarion War Hippogryph for Exalted Cenarion Expedition (Koster 1600g og kjøpes i Cenarion Refuge) Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Vanlig flying skill koster deg 800g, da kan man fly vanlige flying mount (160% speed): (...) Epic flying skill koster deg 5000g, da kan man fly superraske flying mounts (380% speed): Er det ikek 60% og 280%? (Er noen med 310 og, men de ser man nesten aldri). Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 160% speed? Er det et 1-tall for mye der eller? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Ikke nødvendigvis. Det funker da fint å si at løpefart er 100%. Endret 21. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå