Schjellin Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 vill tro det er helgene da? begynner i dag? Ja, det starter i dag ja Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Bg helgene er vel ganske lange. Dette går vel an å sjekke opp i ganske fort..men ei WoW-bg helg varer jo til tirsdag(?) ellerno...godt mulig den starter på torsdag og =P den gylne regelen er at AV er den siste helga i månaden. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Fra og med fredag til og med mandag Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 BG- helgene varer fra fredag 01:30 til tirsdag 01:30. Cirka Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 For å si det helt nøyaktig, de varer fra det tidspunktet man regner ut torsdagens honor (natt til fredag) og til det tidspunket man regner ut mandagens honor (natt til tirsdag. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Finnes det en side hvor man velger klasse og setter på gear fra en lootlink og ser statsene ? Page Not Found 404 Error på de fleste wowmodel linkene. Trur jeg fant en brukbar en, er de lovlige? Damn, 95% av gear er jo ikke der, som belt of blasting osv. Endret 19. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 wowequip.tehbox.org Så kopierer du bare XML's fra wow allakhazam. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) The requested URL /WowEquipUpgrade.zip was not found on this server. På updaten da.Trenger kanskje ikke den med full installer. Endret 19. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 En stor takk til Minus for å la meg ganke han. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Bare hyggelig å hjelpe til. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 En stor takk til Minus for å la meg ganke han. Tok dere en seriøs duel eller? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Jeg har akkurat respeccet til å bli en fullverdig arena/bg-healer. Edit: dvs nei. Endret 19. oktober 2007 av Minus Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Tok av seg gear og lot meg drepe han i Halaa. Edit: Ville tatt han uansett. :o Endret 19. oktober 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Jeg har akkurat respeccet til å bli en fullverdig arena/bg-healer.Edit: dvs nei. mkey Lycan: Skulle du ha gems ? Endret 19. oktober 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg tror forresten jeg skal gå tilbake til shadow igjen. Healing var ikke så gøy. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Unique-equipped gems, går det på alle items, eller kun det ene? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Hva gjør man når man står fast i wow? I et lunkent guild? Guildet jeg er med i nå ( om jeg får fikset kontoen) er i tk/ssc men de spiller lunkent som pvp/pve spec for å kunne drive med begge deler, enchants som ikke holder mål. Drar masse alts inn i raid og sinker progresjonen , lav alder på de fleste som også hemmer progresjonen. Det jeg er ute etter er et guild som: Raider 5 dager i uken minimum Kan klassen sin så godt at de kan skrive klasseguide om spec og enchants for pve Spillere som ikke leaver selv om man har wiper 6 timer hver dag i 3 mnd Spillere som kan taktikkene like godt (helst bedre) en raidleaderen. Spillere som er modene og ikke klager,snakker stygt om andre og alt og ikke spammer i caps og i trade. Spillere som mener at Alts er gøy men har ingen ting i raid å gjøre ( få guild vil cleare BT om 10 er alts i hvert raid) Listen er lang men man ser rettningen. Problemet er nå at Hyjal/BT guilds krever det nivået på gear/atune osv og guilds som ikke er i h/b enda kommer neppe til å være der heller i år. Noen som har hatt lingnende problemer og hvordan løste dere det? Kanskje eneste løsning er å vente til lvl 80 og få en ny start. Spillte prest pre tbc i 2 år kun i MC for guildet ikke turte dra i BWL pga dem likte ikke wipe. Etter TBC ble jeg exalted i hele outland klar med alle tailor crafted epics og full enchanted i februar klar for kara/25man og guildet hadde ikke startet på 5man enda og i 4 mnd dro jeg dem rundt i instancer for å geare dem opp men de ville helst spille alter hele dagen så jeg kvittet meg med presten og startet en warrior for å komme på flesteparten av serverens nivå gear/rep messig og nå stangerer warrioren i ssc/tk pga folk ikke kan klassen sin og speccer etter fritidsaktiviteter og venter med enchants og gems til t6. I tillgegg har guildet invitert 14 prot warriors så jeg får raide 4 ganger i mnd så nå vurderer jeg å lage en shadowpriest som er lett å geare opp t5ish med crafted og badges gear og eventuelt bytte server. Jeg har også byttet server en gang i frustrasjon men på alle servere er det samme problem, man er i BT eller i Kara og ingen i mellom. WTB Tips! Endret 19. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) du kan ha en av de gemsa på deg til alle tider totalt på det equippede settet. edit: dette var altså svar til lycantrophe. War klarte å snike en jævlig stor lefte mellom oss xP Endret 19. oktober 2007 av DeadbeaT Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hva gjør man når man står fast i wow? I et lunkent guild? Guildet jeg er med i nå ( om jeg får fikset kontoen) er i tk/ssc men de spiller lunkent som pvp/pve spec for å kunne drive med begge deler, enchants som ikke holder mål. Drar masse alts inn i raid og sinker progresjonen , lav alder på de fleste som også hemmer progresjonen. Det jeg er ute etter er et guild som: Raider 5 dager i uken minimum Kan klassen sin så godt at de kan skrive klasseguide om spec og enchants for pve Spillere som ikke leaver selv om man har wiper 6 timer hver dag i 3 mnd Spillere som kan taktikkene like godt (helst bedre) en raidleaderen. Spillere som er modene og ikke klager,snakker stygt om andre og alt og ikke spammer i caps og i trade. Spillere som mener at Alts er gøy men har ingen ting i raid å gjøre ( få guild vil cleare BT om 10 er alts i hvert raid) Listen er lang men man ser rettningen. Problemet er nå at Hyjal/BT guilds krever det nivået på gear/atune osv og guilds som ikke er i h/b enda kommer neppe til å være der heller i år. Noen som har hatt lingnende problemer og hvordan løste dere det? Kanskje eneste løsning er å vente til lvl 80 og få en ny start. Spillte prest pre tbc i 2 år kun i MC for guildet ikke turte dra i BWL pga dem likte ikke wipe. Etter TBC ble jeg exalted i hele outland klar med alle tailor crafted epics og full enchanted i februar klar for kara/25man og guildet hadde ikke startet på 5man enda og i 4 mnd dro jeg dem rundt i instancer for å geare dem opp men de ville helst spille alter hele dagen så jeg kvittet meg med presten og startet en warrior for å komme på flesteparten av serverens nivå gear/rep messig og nå stangerer warrioren i ssc/tk pga folk ikke kan klassen sin og speccer etter fritidsaktiviteter og venter med enchants og gems til t6. I tillgegg har guildet invitert 14 prot warriors så jeg får raide 4 ganger i mnd så nå vurderer jeg å lage en shadowpriest som er lett å geare opp t5ish med crafted og badges gear og eventuelt bytte server. Jeg har også byttet server en gang i frustrasjon men på alle servere er det samme problem, man er i BT eller i Kara og ingen i mellom. WTB Tips! Finn deg en guild som er på det nivået du kunne tenkt deg, og skriv det du skrev her. Spiller selv i et BT raid guild, og din holdning er akuratt det vi leter etter. Utvid horisontene og søk X-realm. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Første tanken som slår meg er at sånne guild krever bedre gear osv men man kan jo være heldig , taper i alle fall ikke på å søke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå