Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det en side hvor man velger klasse og setter på gear fra en lootlink og ser statsene ?

 

Page Not Found

404 Error på de fleste wowmodel linkene.

Trur jeg fant en brukbar en, er de lovlige?

Damn, 95% av gear er jo ikke der, som belt of blasting osv.

Endret av War
Lenke til kommentar

Hva gjør man når man står fast i wow? I et lunkent guild?

 

Guildet jeg er med i nå ( om jeg får fikset kontoen) er i tk/ssc men de spiller lunkent som

pvp/pve spec for å kunne drive med begge deler, enchants som ikke holder mål.

Drar masse alts inn i raid og sinker progresjonen , lav alder på de fleste som også hemmer progresjonen.

 

Det jeg er ute etter er et guild som:

Raider 5 dager i uken minimum

Kan klassen sin så godt at de kan skrive klasseguide om spec og enchants for pve

Spillere som ikke leaver selv om man har wiper 6 timer hver dag i 3 mnd

Spillere som kan taktikkene like godt (helst bedre) en raidleaderen.

Spillere som er modene og ikke klager,snakker stygt om andre og alt og ikke spammer i caps og i trade.

Spillere som mener at Alts er gøy men har ingen ting i raid å gjøre ( få guild vil cleare BT om 10 er alts i hvert raid)

Listen er lang men man ser rettningen.

 

Problemet er nå at Hyjal/BT guilds krever det nivået på gear/atune osv og guilds som ikke er i h/b enda kommer neppe til å være der heller i år.

Noen som har hatt lingnende problemer og hvordan løste dere det?

Kanskje eneste løsning er å vente til lvl 80 og få en ny start.

 

Spillte prest pre tbc i 2 år kun i MC for guildet ikke turte dra i BWL pga dem likte ikke wipe.

Etter TBC ble jeg exalted i hele outland klar med alle tailor crafted epics og full enchanted i februar klar for kara/25man og guildet hadde ikke startet på 5man enda og i 4 mnd dro jeg dem rundt i instancer for å geare dem opp men de ville helst spille alter hele dagen så jeg kvittet meg med presten og startet en warrior for å komme på

flesteparten av serverens nivå gear/rep messig og nå stangerer warrioren i ssc/tk pga folk ikke kan klassen sin

og speccer etter fritidsaktiviteter og venter med enchants og gems til t6. I tillgegg har guildet invitert 14 prot warriors

så jeg får raide 4 ganger i mnd så nå vurderer jeg å lage en shadowpriest som er lett å geare opp t5ish med crafted og badges gear og eventuelt bytte server. Jeg har også byttet server en gang i frustrasjon men på alle servere er det

samme problem, man er i BT eller i Kara og ingen i mellom.

 

WTB Tips!

Endret av War
Lenke til kommentar
Hva gjør man når man står fast i wow? I et lunkent guild?

 

Guildet jeg er med i nå ( om jeg får fikset kontoen) er i tk/ssc men de spiller lunkent som

pvp/pve spec for å kunne drive med begge deler, enchants som ikke holder mål.

Drar masse alts inn i raid og sinker progresjonen , lav alder på de fleste som også hemmer progresjonen.

 

Det jeg er ute etter er et guild som:

Raider 5 dager i uken minimum

Kan klassen sin så godt at de kan skrive klasseguide om spec og enchants for pve

Spillere som ikke leaver selv om man har wiper 6 timer hver dag i 3 mnd

Spillere som kan taktikkene like godt (helst bedre) en raidleaderen.

Spillere som er modene og ikke klager,snakker stygt om andre og alt og ikke spammer i caps og i trade.

Spillere som mener at Alts er gøy men har ingen ting i raid å gjøre ( få guild vil cleare BT om 10 er alts i hvert raid)

Listen er lang men man ser rettningen.

 

Problemet er nå at Hyjal/BT guilds krever det nivået på gear/atune osv og guilds som ikke er i h/b enda kommer neppe til å være der heller i år.

Noen som har hatt lingnende problemer og hvordan løste dere det?

Kanskje eneste løsning er å vente til lvl 80 og få en ny start.

 

Spillte prest pre tbc i 2 år kun i MC for guildet ikke turte dra i BWL pga dem likte ikke wipe.

Etter TBC ble jeg exalted i hele outland klar med alle tailor crafted epics og full enchanted i februar klar for kara/25man og guildet hadde ikke startet på 5man enda og i 4 mnd dro jeg dem rundt i instancer for å geare dem opp men de ville helst spille alter hele dagen så jeg kvittet meg med presten og startet en warrior for å komme på

flesteparten av serverens nivå gear/rep messig og nå stangerer warrioren i ssc/tk pga folk ikke kan klassen sin

og speccer etter fritidsaktiviteter og venter med enchants og gems til t6. I tillgegg har guildet invitert 14 prot warriors

så jeg får raide 4 ganger i mnd så nå vurderer jeg å lage en shadowpriest som er lett å geare opp t5ish med crafted og badges gear og eventuelt bytte server. Jeg har også byttet server en gang i frustrasjon men på alle servere er det

samme problem, man er i BT eller i Kara og ingen i mellom.

 

WTB Tips!

 

Finn deg en guild som er på det nivået du kunne tenkt deg, og skriv det du skrev her. Spiller selv i et BT raid guild, og din holdning er akuratt det vi leter etter.

 

Utvid horisontene og søk X-realm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...