Skogslik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er det noe man kan gjøre nå siden det er Halloween ting overalt? Noen spessiele ting man kan få? og må man være i group for og gjøre ting? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg synes det er nok i massevis at jeg får forandre på rasen til alven min. Kan noen fortelle meg hva det er roguen sier? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Uten at jeg har spilt hverken rogue eller druid så har jeg inntrykk av at der rogue gjerne går for items med ap skal druids ha strength. Druids skal ha "rene" stats. Man vil nok se at atter patch 2,3 så kommer druids til å rolle på Gear med ap. Det blir en forandring i feral treet som gir bonus til AP isteden for strength som nå. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvor kan eg finne det Headless horseman questet? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Gå til Scarlet Monastery og inn til Graveyard. Inne i denne instancen får du et vokslys av et gresskar som du skal bruke på en jordhaug. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Gå til Scarlet Monastery og inn til Graveyard. Inne i denne instancen får du et vokslys av et gresskar som du skal bruke på en jordhaug. ok, og da summones den headless horseman? men da må vi vell være en gruppe på 5 når man går inn der for og hente questet da. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Gå til Scarlet Monastery og inn til Graveyard. Inne i denne instancen får du et vokslys av et gresskar som du skal bruke på en jordhaug. ok, og da summones den headless horseman? men da må vi vell være en gruppe på 5 når man går inn der for og hente questet da. han kan 3-mannes om dere vet hva dere gjør Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tror dere det er mulig for min paladin å loote headen fra Headless Horseman, hvis jeg får den opp til 28ish Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Level 28? Du må jo være 70 for å bruke den uansett. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Level 28? Du må jo være 70 for å bruke den uansett. Det skjønner jeg jo, men lurer på om det går å loote den, holder jo å levle paladinen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 De maskene man kan få i den bagen, forsvinnner dem og 1 november? :/ Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg synes det er nok i massevis at jeg får forandre på rasen til alven min. Kan noen fortelle meg hva det er roguen sier? Haha :!: Lenge leve ctrl-v Lenke til kommentar
ThomasAT Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Warlock er vel en av de beste for TBC spessielt for de group questsa i Nagrand.. Du kan bare Enslave å bruke de mobsa som pet. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Jeg synes det er nok i massevis at jeg får forandre på rasen til alven min. Kan noen fortelle meg hva det er roguen sier? Hvilken server er du på? Eg får ofte samme meldingen fra en på Twisting Nether som trenger healer.. EDIT: er visst en addon som heter PoliteWhisper.. sinnsykt irriterende imo Endret 19. oktober 2007 av Pinguvin Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Nei, jeg liker litt høflighet, jeg. Jeg bare lurte på om jeg totalt hadde gått glipp av noe, for jeg kunne ikke begripe hva LFM skulle bety. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 looking for more er vel det LFM betyr, men det kom jo helt feil i whisperen Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Level 28? Du må jo være 70 for å bruke den uansett. Skal farme ring til MrRexor sin rogue og Per-Stian sin warlock. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Migrerer muligens magen til sylvanas idag Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 70? Da kan vi lage 5-mannsgrupper med Drøm-medlemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå