Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yess.... Da dinget jeg level 70 :)

 

Noen som vet om man må ha noe rep for å dra til Heroic instances?

En venn av meg påsto dette, men har jo Heroic som et option.

Alle nøklene krever revered:

 

Hellfire Citadel: Thrallmar/Honor Hold

Auchindoun: Lower City

Coilfang Reservoir: Cenarion Expedition

Tempest Keep: The Sha'tar

Caverns of Time: Keepers of Time

Lenke til kommentar
Allright. Hvem ville du sagt var best til å soloe lvl 60 instances?

 

Litt usikker her, hva er det egentlig du har planer om å gjøre? Fise rundt i lvl60-instancer som lvl70 og knerte bosser for shards, eller å drepe alt som er i instancen?

 

Ellers vil jeg ikke akkurat si at druider er halvgode kopier av warrior og rogue. Det kommer såklart an på hvor du skal på lvl70, men til 5-mann/heroics/Kara hadde jeg heller tatt en druid enn en dps-warrior eller rogue, gitt at de hadde likt gear. Man går fra dps til main/offtank med et lite gearbytte, ingen dualwield-hitcap, som cat har man threatreduction, 5% crit + heal til gruppen, innervate og combatres, tranquility om healerne sliter (pyroblast fra Aran, f.eks.). Rogueloot sluttet vel også å være aktuelt etter BC kom ut.

Lenke til kommentar
Mange her som spiller på Grim Batol?

 

Noen formaning om det er en grei server?

 

Lurer på om jeg skal mass-migrere mine små til én samla server, skit lei av å trenge ditt og datt bare for å ha galstore reserver av akkurat det på en helt annen server. Har 4-5 mules som tyter over av hva nå enn mainen på den serveren har til profession :p

I do, shitkids der som alle andre plasser, men jeg liker meg :p

Lenke til kommentar
Allright. Hvem ville du sagt var best til å soloe lvl 60 instances?

 

Litt usikker her, hva er det egentlig du har planer om å gjøre? Fise rundt i lvl60-instancer som lvl70 og knerte bosser for shards, eller å drepe alt som er i instancen?

 

Ellers vil jeg ikke akkurat si at druider er halvgode kopier av warrior og rogue. Det kommer såklart an på hvor du skal på lvl70, men til 5-mann/heroics/Kara hadde jeg heller tatt en druid enn en dps-warrior eller rogue, gitt at de hadde likt gear. Man går fra dps til main/offtank med et lite gearbytte, ingen dualwield-hitcap, som cat har man threatreduction, 5% crit + heal til gruppen, innervate og combatres, tranquility om healerne sliter (pyroblast fra Aran, f.eks.). Rogueloot sluttet vel også å være aktuelt etter BC kom ut.

 

Jeg skal drepe alt i instancen.

 

Ang. druid vs rogue/warrior driter jeg fint i hvor bra egna de er til å tanke/hvor godt de gjør mot rogues på dps meter. Jeg syns bare at det er mindre morro å spille som bear-/cat form enn warrior/rogue. Forøvrig vil da druids stadig ha "rogue"-leather til cat form?

Lenke til kommentar
Er Shadow-Priest veldig gode til å heale? Eller bare dps?

Sier seg da litt selv? Du kan ikke heale i shadowform, men med dots osvosv, "healer" du jo litt per sec.

 

Men hvis du tenker på healing bare med shadowspecc, så er det mulig på instances opp til 50ish i alle fall

 

Er bare litt i tvil om jeg vil ha Shadow eller Holy.. Hva er best?

Er faktisk ikke sikker på om jeg vil bli healer eller ikke.. Hm..

 

 

Køyr shadow heilt til 70. Men pass på og opparbeid det healgear ifra 60 og oppover så du kan heale i instancer og lignande. En kan fint heale i normal instances med shadowspec heilt til 70, om du klarer å karre isammen..tja..+900-1000 heal på gear? Uansett...du kan teste det ut først. heale i 60-65 instancer som 70 om du er i tvil på ditt eige gear/heal. Finner fort ut av det slik då, og du unngår en evt respec. (Ikkje at en respecc koster så himla masse).

 

..trøtt...

 

Endelig fått spellstrike pants, og shadowshoulders ferdige, og muligens shadowboots i morra. Runic spellthread i hus også. Innholdsrik dag. ^^

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Noen som vet om en server der alliance har gode guilds snille folk? Når jeg dinger 70 med priesten (Currently på Stormreaver) så har jeg lyst til å migrate til en annen server, men vet ikke hvilken. Gi meg råd ploz :)

Lenke til kommentar
Forøvrig vil da druids stadig ha "rogue"-leather til cat form?

 

Litt usikker på hva du vil frem til, men hva er "rogue"-leather? I likhet med andre klasser så deler veldig ofte druid/rogue de samme lootene da begge er leather brukere.

 

Til Kafan vil jeg si: Strength eller AP, jeg tar det itemet som gir meg mest AP uavhengig om det er ren AP eller i form av strength.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...