Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Feraldruids er like sterke som rogues i catform, og like sterke som warriors i bearform, men de er ikke like mangfoldige i disse formene :p

Det er de sikkert(noe som i seg selv er helt på trynet :p ), men de er mine øyne mye, mye, mye mindre morro å spille enn de rendyrkede classene de kopierer :)

 

 

Se på PvP filmen min som kommer ut om 2-6 dager og så sier du det igjenn :p

 

Shredden min (med mangle debuff) hitter 1,2k og critter 2,8k. Legg det sammen med badge of tenacity, 40% crit så snakker vi dmg :p

Ooooooog, fun goes where?

 

Kommer på WCM, redigeringskunnskapene mine er litt lavmål men dere får se, kommer google video stream, stage 6 stream, filefront nedlastning/stream og etterhvert blir det vel ordnet torrent og ;)

 

holder på å laste opp as we speak ;)

 

Legger ut en link her når det er ordna ;)

Lenke til kommentar
Han mente nok underholdningsverdien til spillet.

Til druids ja, er ikke helt overbevist om at dps/burst/big yellow numbers er direkte proporsjonalt med morro :p

 

Jeg skal si deg hva som er genialt :p

 

scenario er, du møter på en warrior, cat og popper opener. Går bear etterhvert og warrioren som er skilla får snart overtaket. Så popper du natures grasp, ser at warrioren popper trinket. Basher, men neida bash blir resista/dodga/parrya/miss elns. NÅ bynner adrenalinet å pumpe. Caster form - warstomp, den lander, cyclone, heal. Ta overtaket :p

 

huff, ble forferdelig uoversiktelig :p

Lenke til kommentar
Er Shadow-Priest veldig gode til å heale? Eller bare dps?

Sier seg da litt selv? Du kan ikke heale i shadowform, men med dots osvosv, "healer" du jo litt per sec.

 

Men hvis du tenker på healing bare med shadowspecc, så er det mulig på instances opp til 50ish i alle fall

 

Er bare litt i tvil om jeg vil ha Shadow eller Holy.. Hva er best?

Er faktisk ikke sikker på om jeg vil bli healer eller ikke.. Hm..

Lenke til kommentar
Er Shadow-Priest veldig gode til å heale? Eller bare dps?

Sier seg da litt selv? Du kan ikke heale i shadowform, men med dots osvosv, "healer" du jo litt per sec.

 

Men hvis du tenker på healing bare med shadowspecc, så er det mulig på instances opp til 50ish i alle fall

 

Er bare litt i tvil om jeg vil ha Shadow eller Holy.. Hva er best?

Er faktisk ikke sikker på om jeg vil bli healer eller ikke.. Hm..

Er da opp til deg selv det, vil du heale i raiding, så blir du holy på 70, hvis ikke får du prøve ut shadow.

Tenker du på til levling ville ihvertfall jeg tatt shadow uten tvil.

Lenke til kommentar

Mange her som spiller på Grim Batol?

 

Noen formaning om det er en grei server?

 

Lurer på om jeg skal mass-migrere mine små til én samla server, skit lei av å trenge ditt og datt bare for å ha galstore reserver av akkurat det på en helt annen server. Har 4-5 mules som tyter over av hva nå enn mainen på den serveren har til profession :p

Lenke til kommentar
Jeg joinet en pug i dag på en lånt konto så downet vi Illidan Stormrage 15 man,kan du si.

 

Nei det går nok ikke overaske han da han tydligvis trur du vet like mye som han etter måten han snakker til deg å dømme.

 

 

Haha, ja han gjør det vettu! Men egentlig vet han at jeg ikke har peil, så hadde vært artig å faktisk sagt noe som hadde med WoW å gjøre engang ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...