Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper på inspill. Lurer på om jeg skal starte ny eller fortsette på en eventuell hunter eller druid jeg har.

 

Feraldruid er vel den jeg vil si er seigest og best til soloing i de fleste situasjoner. Nature's grasp/roots, travelform, stealth, uhovelige mengder armor, frenzied regen, bash og regrowth+rejuv.. det er en helt fantastisk klasse. Nummer to vil jeg si er prot-paladin, men det er litt situasjonsavhengig. Casters suger, selv om man kan hive på aura og resiste til de går tom for mana. Ting tar tid, men med SoW/JoW klarer man seg lenge.

Lenke til kommentar
Håper på inspill. Lurer på om jeg skal starte ny eller fortsette på en eventuell hunter eller druid jeg har.

 

Feraldruid er vel den jeg vil si er seigest og best til soloing i de fleste situasjoner. Nature's grasp/roots, travelform, stealth, uhovelige mengder armor, frenzied regen, bash og regrowth+rejuv.. det er en helt fantastisk klasse. Nummer to vil jeg si er prot-paladin, men det er litt situasjonsavhengig. Casters suger, selv om man kan hive på aura og resiste til de går tom for mana. Ting tar tid, men med SoW/JoW klarer man seg lenge.

 

Allright. Hvem ville du sagt var best til å soloe lvl 60 instances?

Lenke til kommentar

Det heller mot hunter for å være ærlig, feraldruid virker vanvittig døllt selv om det sikkert er en durabelig soloklasse - en trist warrior-/roguekopi som kan sjonglere noen bregner. Inntrykket jeg har fått fra de vennene som har spilt det/druidforumet, de virker så deprimerte :p gjør ingenting annet enn å gråte i stillhet og drømme om rogueloot.

 

Allright. Hvem ville du sagt var best til å soloe lvl 60 instances?

Nå skal ikke jeg snakke for druids, men som du kan se her kunne huntere solo ganske mye alledrede på level 60.

Sant nok, men jeg tenkte heller på å faktisk "soloe" instancen, uten spinnville terrainexploits og skipping.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

For at druids i catform skal fungere. Jeg er rogue, ser alt fra en rogues perspektiv, og synes damagen til druids er grei i catform? Hvorfor?

 

Fordi rogues har uendelig flere muligheter som rollen sin en cat-druids har. Ok, shred + mangle hitter kanskje for litt mye, chain-OoC-procs kan burste litt mye, men roguen skinner i PvE-dps, stunlocks, interrupts, cooldowns og diverse andre saker.

 

Jeg er enig med Carl M på dette punktet, jeg elsker min rendyrkede rogue-klasse.

Lenke til kommentar
Feraldruids er like sterke som rogues i catform, og like sterke som warriors i bearform, men de er ikke like mangfoldige i disse formene :p

Det er de sikkert(noe som i seg selv er helt på trynet :p), men de er mine øyne mye, mye, mye mindre morro å spille enn de rendyrkede classene de kopierer :)

 

 

Se på PvP filmen min som kommer ut om 2-6 dager og så sier du det igjenn :p

 

Shredden min (med mangle debuff) hitter 1,2k og critter 2,8k. Legg det sammen med badge of tenacity, 40% crit så snakker vi dmg :p

Endret av storken
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Etter jeg har gjort Fire brigadier questet, hvor skal jeg gå for å få neste quest?

Uhm.. Ser en viss likhet i avataren vår og da spør jeg deg: HAR DU TATT AVATAREN MIN, PUNK?

 

 

 

--

 

Hvis noen føler for å rerolle, så er det bare å besøke oss på Stormreaver (alliance). Trenger folk, ettersom ikke alle er for aktive.

Lenke til kommentar
Feraldruids er like sterke som rogues i catform, og like sterke som warriors i bearform, men de er ikke like mangfoldige i disse formene :p

Det er de sikkert(noe som i seg selv er helt på trynet :p ), men de er mine øyne mye, mye, mye mindre morro å spille enn de rendyrkede classene de kopierer :)

 

 

Se på PvP filmen min som kommer ut om 2-6 dager og så sier du det igjenn :p

 

Shredden min (med mangle debuff) hitter 1,2k og critter 2,8k. Legg det sammen med badge of tenacity, 40% crit så snakker vi dmg :p

Ooooooog, fun goes where?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...