kafan Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nå troller du med meg tullut Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Sant nok lycan, og helt greit at den har lavere droprate, er vant til sånt, men er litt utålmodig nå Skjønner jeg godt. Eneste gangen hittil (6 runs eller noe) AP-ringe droppet vant en warrior den. En healadin i guilden har den hvertfall. Er jo skikkelig stilig Utrolig stilig use, også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ja, den er råtøff. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Håper på inspill. Lurer på om jeg skal starte ny eller fortsette på en eventuell hunter eller druid jeg har. Feraldruid er vel den jeg vil si er seigest og best til soloing i de fleste situasjoner. Nature's grasp/roots, travelform, stealth, uhovelige mengder armor, frenzied regen, bash og regrowth+rejuv.. det er en helt fantastisk klasse. Nummer to vil jeg si er prot-paladin, men det er litt situasjonsavhengig. Casters suger, selv om man kan hive på aura og resiste til de går tom for mana. Ting tar tid, men med SoW/JoW klarer man seg lenge. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Psilocybe har svaret. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Håper på inspill. Lurer på om jeg skal starte ny eller fortsette på en eventuell hunter eller druid jeg har. Feraldruid er vel den jeg vil si er seigest og best til soloing i de fleste situasjoner. Nature's grasp/roots, travelform, stealth, uhovelige mengder armor, frenzied regen, bash og regrowth+rejuv.. det er en helt fantastisk klasse. Nummer to vil jeg si er prot-paladin, men det er litt situasjonsavhengig. Casters suger, selv om man kan hive på aura og resiste til de går tom for mana. Ting tar tid, men med SoW/JoW klarer man seg lenge. Allright. Hvem ville du sagt var best til å soloe lvl 60 instances? Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Holder på med en PvP film nå. Skal legge den ut på WCM men lurer på om noen vet av flere sider den kan legges ut på?, bruker stage6, filefront og google video nå. Endelig ferdig med den hærsens editinga og encodinga Endret 18. oktober 2007 av storken Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Allright. Hvem ville du sagt var best til å soloe lvl 60 instances? Feral Druid eller Hunter? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Allright. Hvem ville du sagt var best til å soloe lvl 60 instances? Nå skal ikke jeg snakke for druids, men som du kan se her kunne huntere solo ganske mye alledrede på level 60. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Det heller mot hunter for å være ærlig, feraldruid virker vanvittig døllt selv om det sikkert er en durabelig soloklasse - en trist warrior-/roguekopi som kan sjonglere noen bregner. Inntrykket jeg har fått fra de vennene som har spilt det/druidforumet, de virker så deprimerte gjør ingenting annet enn å gråte i stillhet og drømme om rogueloot. Allright. Hvem ville du sagt var best til å soloe lvl 60 instances? Nå skal ikke jeg snakke for druids, men som du kan se her kunne huntere solo ganske mye alledrede på level 60. Sant nok, men jeg tenkte heller på å faktisk "soloe" instancen, uten spinnville terrainexploits og skipping. Endret 18. oktober 2007 av Carl M Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Feraldruids er like sterke som rogues i catform, og like sterke som warriors i bearform, men de er ikke like mangfoldige i disse formene Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Feraldruids er like sterke som rogues i catform, og like sterke som warriors i bearform, men de er ikke like mangfoldige i disse formene Det er de sikkert(noe som i seg selv er helt på trynet ), men de er mine øyne mye, mye, mye mindre morro å spille enn de rendyrkede classene de kopierer Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Feraldruids er like sterke som rogues i catform, og like sterke som warriors i bearform, men de er ikke like mangfoldige i disse formene Rogues har mere white dmg enn Druids i catform. Men druids har mere burst. Gudene vet hvorfor.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 For at druids i catform skal fungere. Jeg er rogue, ser alt fra en rogues perspektiv, og synes damagen til druids er grei i catform? Hvorfor? Fordi rogues har uendelig flere muligheter som rollen sin en cat-druids har. Ok, shred + mangle hitter kanskje for litt mye, chain-OoC-procs kan burste litt mye, men roguen skinner i PvE-dps, stunlocks, interrupts, cooldowns og diverse andre saker. Jeg er enig med Carl M på dette punktet, jeg elsker min rendyrkede rogue-klasse. Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Feraldruids er like sterke som rogues i catform, og like sterke som warriors i bearform, men de er ikke like mangfoldige i disse formene Det er de sikkert(noe som i seg selv er helt på trynet ), men de er mine øyne mye, mye, mye mindre morro å spille enn de rendyrkede classene de kopierer Se på PvP filmen min som kommer ut om 2-6 dager og så sier du det igjenn Shredden min (med mangle debuff) hitter 1,2k og critter 2,8k. Legg det sammen med badge of tenacity, 40% crit så snakker vi dmg Endret 18. oktober 2007 av storken Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Etter jeg har gjort Fire brigadier questet, hvor skal jeg gå for å få neste quest? Uhm.. Ser en viss likhet i avataren vår og da spør jeg deg: HAR DU TATT AVATAREN MIN, PUNK? -- Hvis noen føler for å rerolle, så er det bare å besøke oss på Stormreaver (alliance). Trenger folk, ettersom ikke alle er for aktive. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvis man blir invitert til WoW igjen får kompisen min free gametime eller gjør begge det? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kun den som inviterer. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Feraldruids er like sterke som rogues i catform, og like sterke som warriors i bearform, men de er ikke like mangfoldige i disse formene Det er de sikkert(noe som i seg selv er helt på trynet ), men de er mine øyne mye, mye, mye mindre morro å spille enn de rendyrkede classene de kopierer Se på PvP filmen min som kommer ut om 2-6 dager og så sier du det igjenn Shredden min (med mangle debuff) hitter 1,2k og critter 2,8k. Legg det sammen med badge of tenacity, 40% crit så snakker vi dmg Ooooooog, fun goes where? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Overdox: Dustemikkel. Ikke morsomt folkens. Endret 18. oktober 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå