Skosåle Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen som kan bekredte/avbekrefte Hvilken av kostene som har 14 dager dura osv. Og hvor hard er bossen? 5man 70? Får ikke testet nå. alle kostene varer i 14 dager. Du kan 3 manne han. Ezmode! Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det står jo at den bare kan brukes en gang :O Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Edit: leste feil. Endret 18. oktober 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har store problemer med å AoEe i dustallow mot murlocs, noen som har noen hotte tips ? Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvilken class er jevnt over det beste til å soloe content på? Har bare kommet meg til level 41 med hunter og 20 med warlock enda, men foreløpig har hunteren klart seg absolutt best. Jeg kan slenge på en HoT rett før pet når fram til moben og få en periode der skade har marginal effekt uten at moben blir sur på meg. I tillegg kaster jeg påfølgende healing på peten veldig fort og kan begynne å skyte igjen mens den heales. Med warlock kan jeg ikke gjøre noe skade mens jeg healer pet, og det bruker opp min helse. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Dette er pga. at du ikke er mere en lvl 20 på warlocken. når du kommer opp i levlene med den så trenger du ikke pet til annet en manaregen med dark pact siden du regener nok helse ved Siphon life og drainlife Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Pffft. Warlock er fullstendig uaktuelt, tatt i betrakting jeg allerede har to lvl 70 warlocks og i mine øyne er et stykke fra en "optimal" loner-class. Har et par kamerater som har vært paladin/hunter/druid som er seigere enn warlockene i mange sammenhenger. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 OH MAI LAWD! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hahahahahaha så utrolig bra den der var! Did you see me lay down the law? I AM THE LAWGIVER! Endret 18. oktober 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Møtte nettopp på en rogue med full gladiatorset 2+ 2 maces fra arenas2. han hadde 50% når han angrep. stunlocka meg fullstendig, fikk roguen ned til 15% og døde selv. Liker ikke dette spillet mer xD Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Møtte nettopp på en rogue med full gladiatorset 2+ 2 maces fra arenas2. han hadde 50% når han angrep. stunlocka meg fullstendig, fikk roguen ned til 15% og døde selv. Liker ikke dette spillet mer xD Burde han ikke fortsatt hatt 50% hp hvis han stunlocka deg "fullstendig"? :3 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) PvP-trinket? Han hadde sikkert mye bedre gear enn deg også. Endret 18. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Den kommer med 2.3 Patchen, og den blir visst på PTR "en stund" fordi de skal teste flere classchanges. Er ganske sikker på at det ikke er sagt at den kommer med 2.3. Bare at folk antar det. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 PvP-trinket? Han hadde sikkert mye bedre gear enn deg også. Mye bedre gear , og det var i orgrimmar så jeg var ikke forbredt på det, så dermed null pvptrinket. Carl: Jeg fikk warstompa roguen etter blinden gikk av litt tidlig, deretter Chain lighting, ns - lb. hadde 5 slike poisons stacket på meg, så ns-heal hadde ikke hjulpet stort. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er det noen som har en 61+ alliance på Sylvanas som har veldig lyst til å hjelpe meg med Halaa-marks? Altså la meg chain-drepe deg i perioder? Ville blitt veldig glad. Lenke til kommentar
kafan Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hm, cirka 50 headless horsemankills. Sett hjelmen droppe en gang. Av og til føles det som at warriorloot har lavere droprate enn annet loot, men det føler vel sikkert alle. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nå er jo hjelmen det eneste ikke-ring-loot som dropper, da. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Har tatt han sikkert 50 ganger jeg også, men hjelmen har ikke droppa en eneste gang Har alle ringene + alle mountene da xD Lenke til kommentar
kafan Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Sant nok lycan, og helt greit at den har lavere droprate, er vant til sånt, men er litt utålmodig nå Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 En healadin i guilden har den hvertfall. Er jo skikkelig stilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå