Skarstard Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Rapporterte du dem, eller? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Rapporterte du dem, eller? Kunne tenkt meg å høre hva som har gått galt ja. Jeg kan snakke i tradechannal og hele pakka. Det ser ut som om jeg er i Undercity om man tar /who på meg. En del ting fra undercity er der, slik som liften, vaktene og til og med folk som bruker liften. Kan også se gresskarrene som skal være i Undercity. Er ikke akkurat mange i trade channal som faktisk tror jeg er i Stonetaloon. Men ser du på minimapen min, så er jeg det. Alcatrel Her går jeg inn til Alcatrel. Fikk til og med Discovery XP. Vann Her driver jeg å drukner. Her er det ikke vann Ser dere, ingen breath bar. Endret 18. oktober 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Å, sånn sett. Jeg trodde du lurte på hva som skjedde med folka som fløy oppi fjellveggen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det var ein stor bug Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Det var ein stor bug Skal sannelig vente til jeg får svar også. Jeg får rested ser jeg så. Endret 18. oktober 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det var ein stor bug Skal sannelig vente til jeg får svar også. Jeg får rested ser jeg så. rested mens du er "under" vatn? stiiliiig Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 GM sa at den liften kunne leve i sin egen verden til tider. Han teleporterte meg til orgrimmar å ønsket meg lykke til med levling. Lenke til kommentar
ThomasAT Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen som vet når season 3 kommer sånn ca? pga jeg har hørt noen rykter om at den ikke blir med i 2.3 patchen. Eller evt. Om noen vet når 2.3 Patchen kommer Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Den kommer med 2.3 Patchen, og den blir visst på PTR "en stund" fordi de skal teste flere classchanges. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) haha, en som solgte [swift flying broom]for 700g :!: Endret 18. oktober 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Etter jeg har gjort Fire brigadier questet, hvor skal jeg gå for å få neste quest? Lenke til kommentar
War Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen som kan bekredte/avbekrefte Hvilken av kostene som har 14 dager dura osv. Og hvor hard er bossen? 5man 70? Får ikke testet nå. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er det noe prereq for å summone han? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 nei, ett altar på plassen Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei på dere godtfolk! Har tenkt på å starte litt opp med wow igjen og lurer på følgende: Hvilken class er jevnt over det beste til å soloe content på? Da tenker jeg mest på elite/groupquests og lavere level instancer. Hvilken, er med andre ord, den beste loner-classen? Den seigeste classen. Helst en som er minst mulig gear dependant. Mest i levlesituasjon, men også mot endgame(men merk: eksplisitt IKKE raiding), pvp er revnende likegyldig. Umiddelbart tenker jeg Paladin/Druid/Hunter/Shaman(?). Håper på inspill. Lurer på om jeg skal starte ny eller fortsette på en eventuell hunter eller druid jeg har. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Uten tvil Hunter imo. Druid er vel også ganske bra solo, men jeg har ikke noe særlig erfaring med det. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Warlock er vel tingen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Liker du å eie folk, mobs og begge deler samtidig. Ja? Velg Warlock! -This comment was sponsored by WarlocksPrawnzorsCorporation- Lenke til kommentar
War Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Glemte og summone pet? Eliten er 2 lvl over deg , np så lenge du er lock. Endret 18. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå