shizz kebab Skrevet 26. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2005 Fikk Widowmaker i julegave! Weee Lenke til kommentar
.V. Skrevet 26. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2005 Nå får paldiner faen meg slutte å whine her. Hadde jeg ikke satt på epixx kodoen fra før hadde han faen meg drept meg, var nedi 50hp etter stun og execute. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 26. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2005 Nå begynner WoW å bli litt kjedelig igjen.. Alt er på en måte å få Epix og gå i MC og få tier1 osv.. Bare konkurranse... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2005 Noen som kan fortelle/vise hvor disse berømte spøkelsene i Winterspring befinner seg? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Sør-vest for Everlook, i små tempel som ligger rundt den isbelagte sjøen. Endret 26. desember 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 26. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2005 ...jøss, huntere blir jo (nesten) ikke mobba lenger jo. Men pala's sliter fortsatt ser det ut til Min mening: Bone Slicing Hatchet = instance wep. Dawn's Edge = PvP Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2005 Nå begynner WoW å bli litt kjedelig igjen.. Alt er på en måte å få Epix og gå i MC og få tier1 osv.. Bare konkurranse... 5339287[/snapback] Jepp. Jeg er bare lvl 35, men det er jævlig kjedelig når man ikke kjenner så fryktelig mange man kan spille sammen med. Hvis det er noen lvl 60's på Sunstrider, så /w meg og powerlvl meg! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 27. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2005 Ah. Tok ned en level 32+ rare spawn elite (Wyvernen i Highperch) med min level 33 DW warrior. Hvem sa at dual wield ikke funker? ^^ Bruker Green Iron Hauberk, random Of the Tiger-mail, Jade Serpentsword/Tainted Pierce og elsker det. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 27. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2005 DW warrior fungerer fint til pve men hvis du skal bruke det i pvp på lvl 60 har du ikke sjanse mot andre warrior Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 27. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2005 DW warrior fungerer fint til pve men hvis du skal bruke det i pvp på lvl 60 har du ikke sjanse mot andre warrior Kommer helt ann på gearet det da, gear er mye viktigere med fury enn med arms spec Det som gjør andre warriors vanskelige er bare enrage, så lenge de ikke har enrage så er det ikke noe som er i veien for at en fury warrior skal ta en arms warrior... Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 27. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2005 Uberhunter: Hvordan er det egentlig på Mazrigos nå? Eksisterer BG? Og hvordan er økonomien og AH og sånn? Uansett, synd at dere leave, Savner en del CORE folk. =( Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 27. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2005 Det er lite pvp aktivitet atm, men det er som regel en WSG / AB oppe, eller av og til ihvertfall Det er 0 lag, 0 køer, masse hyggelige folk. Gøy når vi rekker outdoor raid bossene før massive klarer å nå dit Hvem er du btw? Lenke til kommentar
royale Skrevet 27. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2005 Noen som vet hva resett tiden er for alle SM instancene? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2005 En time, vil jeg tro. Er vel det på alle instances? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2005 Jepp en time. Og jeg tror det var max 5 ganger pr time også... Lenke til kommentar
royale Skrevet 27. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2005 ok, flotters, må nemlige farme der, man tjener rundt 20 g på å ta alle 3 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2005 Ikke nå lenger Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg tjener 24g i timen på å gjøre Armory. Altså 5 ganger i timen. Dreper Herod (boss), Disenchanter som blir small radiant shards, og så selge på AH. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2005 Vi tok majordomo nå og 77% på rag..finkle droppa Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2005 AAAAAAAAAaAAAAAaAaAaAAa! Jeg blir gal. OMFG hvor kjedlig det er å grinder XP i WoW 24/7. Er det noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå