Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser Muqq i Nihilum tok 1kill last boss BT med 21 fps.

___

Finnes det en måte å nerfe spelleffektene på?

Som tank i 25man så set jeg ikke hva jeg tanker når det er 15 ildkuler,lyn ,heal på meg, combattext,procks osv som er som en flamme runt moben og meg.

Kjører alle settings på fult.

 

Hvorfor finner jeg ikke Ascens på noen av armory-sidene?

Lenke til kommentar
Jeg får bedre fps av windowed mode på den ene dataen min..

Skal det bli bedre av windowed mode eller er det bare dataen min som er rar?

Gikk fra 60 fps (v-sync) til 21-22 når jeg gikk fra fullscreen til windowed (både med og uten maximized)...

 

 

Ser Muqq i Nihilum tok 1kill last boss BT med 21 fps.

___

Finnes det en måte å nerfe spelleffektene på?

Som tank i 25man så set jeg ikke hva jeg tanker når det er 15 ildkuler,lyn ,heal på meg, combattext,procks osv som er som en flamme runt moben og meg.

Kjører alle settings på fult.

 

Hvorfor finner jeg ikke Ascens på noen av armory-sidene?

 

Fordi armory monger: du finner navnet hans her . Han spiller da på bloodhoof regner jeg med.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

spiller på arathor men jeg er jo hacket og kinafolkene deletet meg , blizz har kontoen nå og restorer.

Ja jeg har spillt på bloodhoof i 3 mnd.

 

En ting jeg fortsatt lurer på er hvordan dem fant passordet for

Reinstall vista, full update , 4 scanneprogrammer, høyeste sikkerhet ,0 feil funnet deretter forandre passordet og bang, hacket!

 

Må jo ha vært blizzard selv som kjedet seg.

Endret av War
Lenke til kommentar
spiller på arathor men jeg er jo hacket og kinafolkene deletet meg , blizz har kontoen nå og restorer.

Ja jeg har spillt på bloodhoof i 3 mnd.

 

En ting jeg fortsatt lurer på er hvordan dem fant passordet for

Reinstall vista, full update , 4 scanneprogrammer, høyeste sikkerhet ,0 feil funnet deretter forandre passordet og bang, hacket!

 

Må jo ha vært blizzard selv som kjedet seg.

Uten at du hadde vært innpå noen usikkre/ukjente sider etc?

Lenke til kommentar
Jepp , ingen andre sider en selve wow eu siden hvor jeg henter alle spyware linkene fra.

Scannet jo også alt før jeg byttet passordet.

Virker utrolig rart :S

En jeg kjenner ble hacket for en stund siden, han hadde rundt 5k på kontoen som var kjøpt. Skulle nesten tro de gjorde "Hevn"

Inne på en ting der... en kompis kjøpte 500G sist uke, får å få gjort det skjedde følgende:

-Bestilte viainterface på siden dems, skreiv opp e-post og tlf( et fake tlf )

-Sendte pengene via Paypal

-Noen timer seinere fikk an PM in-game(den han skreiv at de skulle sende gullet til når han bestillte) der de sa at de trengte noen personlige opplysninger som fullt navn og adresse får å verifisere at payPalen faktisk var hans

-Når det var gjort klagde de på at tlf ikke virka, så han sa den egentlige tlf nummeret, 10 sec seinere ringte en kineser som spurte om fullt navn og adresse igjenn.

-12 timer seinere igjenn var gullet på kontoen hans

Lenke til kommentar

1) Bra at gullselgere faktisk sjekker om informasjonen stemmer så man ikke kan bruke et visakort man har funnet ute.

 

2) Merkelig at dem bryr seg om det når dem får penger, kanskje den rette eier av kortet kan kreve pengene tilbake og gullfirmaet går i minus.

 

Så en dokumentar på youtube fra cnn? Der filmet dem store datasaler med unger som fikk betalt for å spille wow (powerleveling/farming) med timelønn og den gullkjeden i kina/korea

hadde nesten 4 millioner kunder totalt og tjente milliarder og dem hadde også stor sukse med 10 andre online spill.

Merkelig at ikke blizz vil ha disse pengene og selger gull selv.

Selger ikke blizz gull så kjøper folk det uansett ( 4 mill) så det holder ikke med den

"vi vil ikke ødelegge økonomien" utalesen dems.

 

Kanskje flere har flere kontoer av kjøpere men det finnes da sikkert mange andre firma også det vil jo si 60-70% av wow spillere kjøper en eller flere ganger.

Permbanne dem så går jo wow konk.

 

En doc fra pre tbc sa jo myndighetene i kina at dem ikke ville gripe inn pga disse firmaene betalte skatt og satte tusenvis i arbeid.

Greit at bossene tjener milliarder men det er jo også tusenvis som får en jobb og økt levestandard. Kjøpe gull VS gi 100 kr til røde kors , samme ulla.

Skjønner egentlig myndighetene også.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...