Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
lvl12 bank med ca. 60 dager /played. :)

 

Rogue med sprint? :p

 

Kjent faktum at man bruker MER tid på å bruke sprint.

 

Han tenkte vel siden han var level 12 ^^

Lenke til kommentar

Håper jeg ikke denger løs på en død hest nå, men jeg ville bare si noe angående lav moral og dårlig oppførsel i Azeroth.

 

 

Stort sett hver dag på forumet (både her, eller hvilket som helst WoW-relatert forum), er det en, eller annen ny post om uheldige hendelser. Måtte det være scamming, kjipe folk som er afk i battlegrounds, guild drama, eller generell skitkasting. Det virker som om vi (ja, oss) som spiller WoW har en spesiell egenskap, når det kommer til å hevde oss selv, og å rakke ned på andre så fort sjansen byr seg. Jeg har spilt dette spillet en god stund nå (hvor lenge har imidlertid ingen betydning for denne posten) - det som på en annen side er av interesse, er alt det asosiale søppelet jeg har møtt gjennom de mange dagene "in-game". Når jeg ser tilbake på det, finner jeg det i grunn litt latterlig.

 

Man trenger ikke være online i mange minutter før man bevitner "dårlig oppførsel" i en eller annen form. logg på i en av spillets storbyer, og la /trade sose i et par minutter, og vips.

 

Hva denne trangen for å gi faen i alle andre enn seg selv kommer av, vet jeg ikke, men den er absolutt tilstede hos mange. Eller, når jeg tenker meg om så er det jo egentlig en veldig fin gro-bunn for det hele. Mye av spillet dreier seg jo om hva DU har, og hva du ikke har. Spillet "belønner" deg mye etter hvor mye tid du invisterer i det hele, så det å "ha" ting ikke nok for alle. Enkelte vil være best, og når man har lagt ned timevis, og timevis av tid får å bli "best", ja, visst pokker skal man vise det for alt og alle. Dette trenger nødvendigvis ikke nødvendigvis til å føre til nedsatt sosial intelligens, eller redusert evne til å oppføre seg - men så var det det med anonymitet over internett da...

Hvor lett er det ikke å være bråkjekk og stor i kjeften, når man kan skrive alt fra den trygge lille sofakroken sin? Satt litt på spissen tror jeg det fysiske fraværet, fra alle man spiller "sammen" med, gjør det veldig lett for en hormonspruddlende tenåring, å oppføre seg dårlig.

 

Ser at det skrives om aldersgrenser på servere også - mulig det kan hjelpe, men jeg tror ærlig talt man finner drittsekker overalt, uavhengig av alder.Realms som krever en gjennomgang av litt grunnleggende sosial kunnskap tror jeg ville fungere mye bedre :p.

 

 

 

Til tross av alt dette har jeg møtt en haug med alrighte, oppegående mennesker i dette spillet også, noe jeg synes er viktig å punktere, siden ikke alt er uffesen og elendighet. Selv har jeg begynt å se det meste jeg ikke synes om in-game, gjennom fingrene. Skal man ergre seg over alt det der, er det ikke stort mye moro å hente i WoW. Fokuser heller på det man synes er kjekt, og la alt det andre holde på for seg.

Jepp, det var vel alt jeg ville lufte i denne noe ustrukturerte posten.

 

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar

*humrer for seg selv*

Hadde nettopp vært og skaffa meg Carrot on a stick og red ut fra Gadgetzan for å skaffe de siste 11000 xp før ding når jeg får en /w om å se opp, en ganker følger etter meg, så jeg rir videre, tar ham med på en tur gjennom ørkenen i Tanaris, lar noen ogrer egle seg på ham, han kommer fortsatt etter meg. De neste jeg rir forbi, er elite gubbene ved Uldum, men heller ikke de stopper ham, jeg rir videre og tenker ikke særlig over annet enn at det er godt med en rundtur i Tanaris en gang i blant, og bare kos å ha følge, selv om man ikke kan snakke med de og de innbitt prøver å drepe en, men, men. Gjennom området med de funky elementalene går turen videre og han henger med, men i det jeg svinger av og ned til Un'Goro, forsvant han.

 

Litt synd, kunne tenkt meg og latt ham få møte noen King Mosh og Baron Charr.

 

Warrior som han var, var han ikke like heldig som meg som hadde vanish og kom meg unna evt. farer :p

Lenke til kommentar
Hvor mange tanks bruker dere og er Agrolist sånn:?

MT

OT

Ot nr 2

Raid

Hvor mange grows får dere?

Maintank= Warrior-17k

Ot= Druid-18k

Ot2=Druid-17k

 

Tror vi kom til 8ende grow,og plutselig smeller han til en hit på 14k, og en harding etterpå(noe som resulterer i massiv damage).

Edit: Tror Druidene har litt problemmer med å samle nok aggro.

Er healer btw.

Virker som om melee dps dør først, tror de er altfor opptatt av å critte111! Og legger ikke merke til RW og lignende

Endret av Jlona
Lenke til kommentar
*humrer for seg selv*

Hadde nettopp vært og skaffa meg Carrot on a stick og red ut fra Gadgetzan for å skaffe de siste 11000 xp før ding når jeg får en /w om å se opp, en ganker følger etter meg, så jeg rir videre, tar ham med på en tur gjennom ørkenen i Tanaris, lar noen ogrer egle seg på ham, han kommer fortsatt etter meg. De neste jeg rir forbi, er elite gubbene ved Uldum, men heller ikke de stopper ham, jeg rir videre og tenker ikke særlig over annet enn at det er godt med en rundtur i Tanaris en gang i blant, og bare kos å ha følge, selv om man ikke kan snakke med de og de innbitt prøver å drepe en, men, men. Gjennom området med de funky elementalene går turen videre og han henger med, men i det jeg svinger av og ned til Un'Goro, forsvant han.

 

Litt synd, kunne tenkt meg og latt ham få møte noen King Mosh og Baron Charr.

 

Warrior som han var, var han ikke like heldig som meg som hadde vanish og kom meg unna evt. farer :p

Dagens for meg, ser for meg det så jevlig.

Lenke til kommentar

Feral Druids som har problemer å skaffe aggro?

Vet ikke hvordan Roguene gjorde det i vår guild men jeg var alltid(untatt på starten der jeg kan få en critspree(Snakker personlig erfaring) :p) Uansett, send druidene på opplæring. For aggro, ja, det skal ha få nok av, i alle fall til å være minst ANDRE på Threat Meteren.

Lenke til kommentar
Neida, har ikke blitt scammet, men jeg tenker på den generelle holdningen. Det er så få høflige, ærlige og oppegående spillere igjen, og alt for mange drittunger som bare tenker på seg selv. Tvi vøre.

 

Synd at du også gir deg. Det er som du sier flere og flere oppegående spillere velger å slutte pga alle leetkidza. Etter TBC merket jeg selv en økning av drittunger, og frafall av eldre spillere.

Det er kun guilden jeg spiller i nå og RL venner som holder meg tilbake. Dagen guilden går til helvete, eller RL venner slutter gjør jeg det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...