Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Ikke videre imponert over din egen modenhet, men okei.

Vært corpse campet i 15 minutt å blitt insulta mye i dag så orker ikke være "moden" så jeg sank til deres nivå :/

Lenke til kommentar
Vanlig dag på WoW for meg ^^

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-117779-1192547870_thumb.jpg

Han Shadowflames virket som en artig type. Og bare sånn til info, INGEN bryr seg om du ble drept av horde, hvor lang tid de brukte, at de ganker deg osv osv. Når du kommer og tror du er kul i chatten, hva forventer du? At alle skal respektere "the allmighty"?

Glad jeg har slutta for øyeblikket. Det, og drittunger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jeg har en uvane å snakke med folk og siden jeg ikke har noen guild eller noen andre å prate med så bruker jeg å prate i chaten. Og heldigvis for meg så kom det ekstra mange i chaten når jeg skrev det der. Ja, kan innrømme at det ikke hadde noen stor mening eller noe, men skrev det bare.

Du er ikke noe bedre akkurat. Hvorfor mener alle at man skriver noe for at folk skal tro man er "kul"? Jeg var mest irritert over en irriterende 70 mage som corpse campet meg, og med en gang han fikk motstand så stakk han til sanctury å spammet /spit og /laugh.

/yours,

"the allmighty"?

Lenke til kommentar

Det er stor forskjell på småprat, og skryting. Ingen bryr seg om du dreper/drepes av horde. Og vi kan heller ikke ta utgangspunkt i at hver gang folk poster noe "folk" mener er unødvendig så er det fordi postern er sur/blitt campa eller lignende. Selv prata jeg i chatten, om livet og døden osv, uten noen konsekvenser. Og jeg la også merke til at med en gang noen nevnte at de ble drept av horde, ingne brydde seg. De er der som regel for å levle eller farme og dermed ikke interesert i "vanlige" temaer som alle har opplevd ingame.

Lenke til kommentar

Skjer jo 2 ganger i uken at folk sender gull og item.

Det er da en selvfølge at du skal sende det dobbelte tilbake med en husk cod hilsen.

__

Siden Blizzard bare kan resette noe av det jeg mistet og NR,FR,FRo,AR og Dps settet med enchants går i vasken så kommer jeg til å trenge 2-3 mnd for å skaffe 12000g med en prot tank for å komme på det nivået jeg var før haxx for å få tilbake gear og enchants og da lager jeg heller en ny main.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Til vanlig er det ingen som bryr seg om det nei. Men så drev jeg å pratet med 1-2 stykker om hvor irriterende det var å bli crospe campet akkurat da ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Det er greit det :)

Tja, corpsecamping temaet kan kanskje ha gått ut for 2 år siden, men jeg spilte ikke da så det henger enda litt igjen hos meg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Som jeg sa, da kan du ikke forvente at alle skal være like seriøse.

Det forstår jeg, men de som ikke bryr seg trenger ikke svare da. Hvis det var sånn her så ville alle ha postet "LULZ CAREFACE" i hver tredje post de lagde ^^

Lenke til kommentar
Som jeg sa, da kan du ikke forvente at alle skal være like seriøse.

Det forstår jeg, men de som ikke bryr seg trenger ikke svare da. Hvis det var sånn her så ville alle ha postet "LULZ CAREFACE" i hver tredje post de lagde ^^

Prøv å lag en tråd om hvor overpowered warlocks er. Tror ikke så mange kommer til å komme med konstruktive svar, selv på dette forumet. Og er heller ikke noen vits å kaste bensin på bålet for så å klage over at det ikke slukker.

Lenke til kommentar
Idag er jeg litt usikker. Jeg ba en fyr om å sende Icemail jerkin CoD i posten. Så /w'er han at han sendte chesten OG 100g i posten. Er det ulovlig for meg å ta penger/chest og /ignore? Det er en alt jeg har whispra på .

Folk som deg er 90% av grunnen til at jeg har lagt spillet på hyllen.

Du har slutta? :O

med sånn ca...11 lvl 70? ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
9x lvl70 og en lvl12 bank med ca. 60 dager /played. :)

Kommer sikkert til å plukke ting opp igjen etter ZA kommer, og muligens teste ut WotLK, men for øyeblikket storkoser jeg meg med singleplayerspill som Bioshock, Warcraft 3, Deus Ex og HL2 (i morgen).

ken I hash ur ac0nt plozh?

BTW: Stormreaver kunne trenge folk (alliance) til Stormblåst. :hmm: Bare /w Numphy hvis dere starter en character! :) (TIPS: Vi trenger tanks)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...