Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

På arathor er det i alle fall sånn at de under 15 ?

Har 10 spillere mellom lvl 6 og 50 og det er dem som tigger etter gull ,spammer i /Yell

Og WTB hele settninger i caps og er med i guild som heter kings of stormwind osv.

 

Virker som dem blir lei klassen sin ,liten forståelse av spillet?

Og he heter gjerne Roguez, Warlockz, Ikillyou, iowns .

____

Til noe annet, hvorfor kan ikke blizz ha "log in" på mailen ingame?

Når hackerene tar en konto så får dem ikke tradet eller mailet gold/items uten et nytt passord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
.

Per dags dato er jo aldersgrensen i teorien 13 år, men nok av de som er under som spiller likevel.

Og er det bare meg eller virker det som dette er størst problem i lavere levels? Da jeg rota rundt i lvl 70 instances virka det ikke som et like stort problem. Blir drittungene lei av hunteren/roguen sin på level 50?

 

Problemet vedvarer utover mot 70 også. Har masse bilder av drittunger som kommer med unnskyldninger og barnsligheter.

Her er et eksempel på hvorfor jeg som War ønsker meg servere med mature audience.

Gjerne 16 helst, 18 års grense.

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...t&id=150913

 

WoW er snart fylt opp med en gjeng usympatiske drittunger som får lov til å gjøre alt fra foreldrene sin side. Dem eier ikke respekt for andre spillere, og får dem det ikke som dem vil er det whing ut av dimensjoner. Det er synd at jobben min hindrer meg i å spille på natta, da er det så mye bedre å spille wow.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Har jo ikke alltid med alderen å gjøre. Er jo generelt bare folk som er dum og ikke klare å tenke fremover.

 

 

Hater folk som f.eks skriker en halvtime om "LFG" "LFG" så joiner de en group og etter 5 minutt "SORRY G2G!"

Lenke til kommentar
Er det mulighet for meg å skjule meg for mine venner ? Så de ikke ser om jeg er på ?

nai :\

shit. Er lei av alle kompisene mine som sier at jeg har blitt nerd på wow. Spiller så vitt WoW, startet på lørdag.

 

Han ene fyren laget seg en account på realmet mitt for å se om jeg var på, snakk om en taper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Han kjøpte WoW bare for å se om du var pålogget?

 

Er de så avhenginge av deg at de må lage WOW accoutns for å være sammen med deg? :roll:

 

De kaller deg sikkert WoW nerd fordi de ikke kan spille selv :cool: .. neida..

 

 

-edit-

 

Jess... Drepte en 70 warrior med Arena gear noen ganger for fun... så ble han tydeligvis litt sur så nå blir jeg corpse campet av en 70 mage :/ Fikk han til 213hp når jeg soulstonet. Hadde drept han hadde det ikke vært fordi jeg aggroa en wolf å ikke fikk casta fear :(

 

(er lvl 63 btw) :p

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
Idag er jeg litt usikker. Jeg ba en fyr om å sende Icemail jerkin CoD i posten. Så /w'er han at han sendte chesten OG 100g i posten. Er det ulovlig for meg å ta penger/chest og /ignore? Det er en alt jeg har whispra på .

 

Folk som deg er 90% av grunnen til at jeg har lagt spillet på hyllen.

 

Can I have your glodz?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...